נגישות
נגישות

פיצ'ונקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

143 ביקורות וחוות דעת על פיצ'ונקה

יוני - תמונה
יוני 2 ביקורות
מומלץ!
5.0
22/01/15

חגגתי היום עם אישתי ביום נישואים, אציין שהגענו דרך גרופון, המקום יפה מאד. האוכל ברמה גבוהה, הכל יצא מהר, בזמן, חם טרי, הפוקצ'ה נאפית במקום, הפטה כבד מצויין,והשירות תשפטו אתם היום... 22.01.15 הזמנתי פרגית ברוטב צ'ילי, המנה טובה, אך מכיוון שאני לא אוהב אוכל מתוק (חשבתי שמדובר בצ'ילי חריף) שאלתי את המלצרית שדרך אגב נתנה שירות מכל הלב מה אפשר לעשות, השף (גל) בא מיד ואמר שיחליפו לנו את הממנה לפרגית בעשבי תיבול. וגם קיבלנו עוד צ'יפס ;) בקיצור יצאנו בטעם של עוד, בהחלט ממליץ בחום ללכת . אגב, גם הקינוח ברמה גבוהה (פיצ'קולדה)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eitan - תמונה
Eitan 6 ביקורות
הנוף מדהים האוכל אכזבה גדולה
1.8
06/11/14

המקום והנוף-הדבר היחידי ששווה. התארחנו כ- 30 איש לאירוע בר מצווה. מנות פתיחה פשוטות ולא מצטיינות, מנה ראשונה דג סלמון במתכונת של טעימה (לא מנה מדהימה). מנה עיקרית סטייק בקר+פרגית, הבקר... עשוי למדי, לא שאלו אפילו איזה מידת עשיה להכין לכל אורח. לילדים המבורגר בלחמנייה. מנות אחרונות היו טובות יחסית למסעדה כשרה. כל זה במחיר 180 ש"ח למנת מבוגר ו-160 מנת ילדים!!! לא זכור לי מתי חווינו רמה כה נמוכה של אוכל במסעדה שקיבלה כל כך הרבה המלצות טובות באתר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mt - תמונה
mt 2 ביקורות
מסיבת בר מצווה במסעדת פיצ'ונקה
5.0
14/08/14

בפיצ'ונקה חגגנו בר מצווה לבננו הצעיר וההנאה שלנו ושל האורחים הייתה מלאה. האוכל, האווירה הנעימה, הנוף המקסים – היו מושלמים. גם השיח שאותו קיימנו עם גל כהכנה לאירוע היה כן, מדויק ופתוח.... האירוע כולו גובש בתקופת מבצע "צוק איתן", מה שהקשה עלינו מאוד את התכנון המדויק, אך הגמישות של כפיר וגל – פיצתה על הקושי העצום. אנו מוצאים לנכון, להודות מקרב לב לגל וכפיר ולהמליץ בחום על המקום המיוחד הזה. בברכה, מוטי ודפנה תמיר - מודיעין

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועם - תמונה
נועם 2 ביקורות
פצונקה חוויה של ארוחה
4.5
27/03/14

אני ורעייתי סעדנו השבוע בפנצוקה ולהלן התרשומתנו:למנות פתיחה הגיעו פוקצ'ה נדירה ובטעם חלומי עם שלושה מטבלים מיקס פטריות מצוין,ממרח כבד עם ברוסקטה וחציל קלוי שמגיע חם בטעם מעולה. לעקריות... הזמנו סטייק אנטריקוט שהגיע בדיוק ברמת הצליה המבוקשת (מדיום-וול) ועל אף שהוא הגיע בצלחת (ולא על פלטה) רמת החום והעסיסיות נשמרה לקינוח הוזמנה מנת סופלה עם גלידה שדי אכזבה מכל המנות והיתה סתמית (הגיעה בלי שוקולד חם בפנים!!) למרות שהגענו עם קופון היחס היה מעולה והמלצריות שרתו אותנו ביעילות ובחביבות בסה"כ מסעדה מצוינת הנוף הניבט מהמרפסת מטרף ובהחלט פנצוקה היא מקום ראוי לארוחה,ממומלץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת - תמונה
ליאת מבקר מתחיל
ארוחת ערב בקופון
2.3
26/02/14

אנחנו כבר סועדים את פיצונקה כבר הרבה פעמים ואני מכירה את רוב המנות בעל פה אבל בפעם האחרונה, אתמול, כשישבתי עם בעלי במקום התאכזבתי קשות. הזמנתי כהרגלי מקום מראש וכשישבנו בשמונה בערב... המסעדה היתה מלאה. אבל לא זה הפריע לנו. באנו עם קופון של ארוחה זוגית ב200 ש"ח ומפורט בדיוק מה צריך להיות רק שבדיוק נגמר המיקס פיטריות ולא היה אפשר להחליף למשהו אחר חוץ מאגרול שמצויין שמגיע כ3 יחידןת עם עוף והגיע 2 יחידות רק ירקות. ביקשנו להחליף את אחת המנות למאפה עם בשר- שוב התנגדות מצד הצוות. רצינו לוותר על 2 מנות פתיחה תמורת הראגו (העדפת טעם כי אנחנו לא אוכלים דברים מסויימים) ושוב התנגדות. רצינו מים- הגיע אחרי רבע שעה. רצינו לאכול מנה עם תוספת ומתברר שחלק מהמנות מגיעות ללא תוספת (וזה לא מופיע בקופון!) לבסוף נאלצנו לבחור ממבחר דל מנות שלא היו טעימות במיוחד והרוב של המנה שלי מנת הדגל העמוסה כבדי עוף- נשארה כמעט כולה בצלחת. המנה הגיעה כמו בלאגן שלם, דחוסה בפירה וטבועה בסירופ שעד היום אין לי מושג מהו. בקיצור- מאכזב מאוד. אפילו הקינוח היה לא משהו...חבל..

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה מבקר מתחיל
ארוע בת מצווה
5.0
09/02/14

בתאריך 5.2.14 חגגנו בת מצווה במסעדת פיצ'ונקה. היה ארוע מעורב של בני הכיתה ומשפחה .הטעמים נפלאים כל ביס היה הרפתקאה ומסע טעמים משובח החל מהאפרטיב שלא הפסיק לזרום...(אפילו שהאורחים... הקדימו הם קבלו שרות). המנות הראשונות והפוקצ'ה המדהימה שיוצאת מהתנור חמה וטרייה....והמנה העיקרית והקינוחים הרבים והקינוחים שבחרנו פצצת הטעמים 8....במבחר. כל האורחים מקטן עד גדול שיבחו את האוכל והאוירה . ויש לציין שהשרות היה מדהים ולכל בקשה נעניתי בחינניות ושרות אדיב ומסור. תודה לגל שניהל את הארוע ותודה לכל הצוות. היה טעים יפה מיוחד וכיף. ממליצה בחום. משפחת שוקרון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסנת - תמונה
אסנת 2 ביקורות
לא דומה לאף אחת
5.0
24/09/13

לא דומה לאף אחת, במיקום, באווירה , בטעם ובשרות. כפיר יקר, נהננו מכל רגע. המנות מהממות!!!! טריות וטעימות להפליא. תענוג אמיתי לשבת ולהינות מכל ביס. בחירה מושלמת לערוך לילדנו את יום... ההולדת. כבר מצפים לפעם הבאה. תודה!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alina - תמונה
Alina מבקר מתחיל
חתונה אלינה ודימה
5.0
10/09/13

את מסעדת פצ'ונקה הכרנו לאחר שחברה התחתנה בה בחורף לפני מספר שנים. לאחר קביעת פגישה הגענו למסעדה ופגשנו את כפיר. כפיר ישר נתן לנו הרגשה נוחה, הרגיע ונתן טיפים להצלחת האירוע. ברגע שיצאנו... לדק וראינו את הנוף המרהיב ידענו שלא נלך לראות מקומות נוספים. המקום מהמם ביופיו ומיוחד במינו ומאוד שונה מכל אולמות האירועים. את גל הכרנו בערב הטעימות ובניית המנות וידענו שהאוכל הולך להיות מצויין, מה שהיה בפועל והאורחים לא הפסיקו לדבר על כך. ביום האירוע כפיר הראה נוכחות בכל שלב והיה בקשר מתמיד איתנו ועם מנהל האירוע מטעמנו (שחשוב שיהיה בכל חתונה). לבסוף נותר לי להגיד המון תודה לכל צוות פיצ'ונקה על היחס, המחיר, האוכל והשירות שהזניק את האירוע שלנו לרמה אחרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעקב - תמונה
יעקב מבקר מתחיל
יעקב מעלה אדומים - שווה כל רגע
4.0
12/08/13

חגגנו יום הולדת לאשתי כל המשפחה.היה מקסים, אווירה נינוחה מרגיעה מקום יפה שרות אדיב.הקדמנו ביום את הארוע כי רצינו להיות בפיצ'ונקה. כיון שיום למחרת אמור היה להתקיים ארוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ruth - תמונה
Ruth מבקר מתחיל
אחת המסעדות אם לא ה...!
4.8
04/07/13

לפני 3 ימים ערכנו אירוע בר מצווה ל-50 אורחים. אין מילים! האירוע היה מאד מוצלח. המיקום יפה ודורש טיול הרים מחוץ לירושלים. בעלי המקום: כפיר וגל אדיבים, משתפים פעולה. באים לקראת הלקוח בכל... דרך אפשרית ויצירתית. עשינו את כל ההכנות בשלט רחק כי אנחנו גרים ליד אילת. כפיר העשיר אותנו בניסיונו העשיר ובעצותיו שהוכיחו את עצמם בזמן אמת. בסוף האירוע כשהגיע זמן התשלום הכל נעשה בענייניות וללא קטנוניות.

עוד פרטים
הוספת תגובה