נגישות
נגישות

פיצ'ונקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

143 ביקורות וחוות דעת על פיצ'ונקה

Victor Barsheshet - תמונה
Victor Barsheshet מבקר מתחיל
למחפשים חוויה יוצאת דופן
4.0
26/11/12

ב 22.11.12 חגגנו את בר המצווה של בננו בכורנו גיא. חיפשנו מקום כשר,עם אוכל טעים , עם אווירה מיוחדת , שירות טוב ומקום שישאיר חוויה לאורחינו. אז בפיצונקה מצאנו גם וגם וגם וגם וגם... !!! התכנון שלנו היה לבחור בין 3 מסעדות לבר מצווה. נסענו קודם לפיצונקצה ומשם כבר לא היה צורך לבדוק מקומות נוספים. מומלץ בחום למי שמחפש חוויה איכותית לנשמה !!! ושוב תודות לכפיר ולצוות המסעדה נשארנו עם טעם של עוד משחת ברששת באר שבע

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anat Etzioni Hazan - תמונה
Anat Etzioni Hazan מבקר מתחיל
בר מצווה
5.0
30/10/12

ארחנו את סעודת הבר מצווה של בננו במסעדה ואני יכול לספר לכם רק דברים טובים. הכל החל כבר בשלב הביקור הראשון והמשיך בצורה נעימה עד לאורע עצמו. כפיר וגל מפעילי המקום תאמו איתנו את מועד... הגעתנו ודאגו להוציא את האוכל בצורה הטובה ביותר. האוכל מדהים וברמה גבוהה המלצרים נותנים שרות מעולה המקום נקי מטופח ....ועל הנוף אין צורך לדבר. ממליץ בחום לכל אחד נחום וענת עציוני

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדב - תמונה
נדב 2 ביקורות
ברית - מקום מושלם!
5.0
16/10/12

חייבת לציין ולהודות לצוות הפיצ'ונקה! עשינו ברית לילד ראשון היו לנו 200 אורחים שלא מפסיקים להחמיא על המקום, הנוף העוצר נשימה, האוכל המדהים! ועל השירות הנפלא! גל וכפיר בעלי המקום תודה לכם... על יחס חם! הכל היה מצויין! אין ספק שנשוב אליכם בהקדם! מומלץ מאד!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Akiva Nir - תמונה
Akiva Nir 13 ביקורות
מקום(הנוף) מדהים
3.3
13/10/12

אתמול הייתי בחתונה שנערכה במקום.האוכל מצוין,הנוף כמו שנכתב בכותרת מדהים.הכעס הוא על ההגשה הגרועה.לא היו מספיק מלצרים (ליתר דיוק מלצריות).לא ארבה במילים.המקום לא היה ערוך לשרת כ 200... איש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדנה - תמונה
עדנה 4 ביקורות
להמנע
1.5
26/08/12

המיקום של המסעדה מדהים. אבל אם יושבים במסעדה (ולא באירוע בחוץ) כל הנוף הנפלא נעלם, ויש להסתפק במסעדה לא נעימה במיוחד. האוכל לא טעים וחסר כל ייחוד והשירות גרוע. לא כדאי

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל קינצלינגר - תמונה
מיכאל קינצלינגר מבקר מתחיל
מסיבת בר מצוה מדהימה
5.0
01/08/12

מסיבת בר המצוה היתה מושלמת. בחרנו את המקום בזכות הנוף המדהים וקיבלנו בנוסף לנוף, אירוע שחשבו בו על ה-כו-ל, לדוגמא: מיקום הרמקולים ועוצמתם, האורחים יכלו לדבר ביניהם ואילו ברחבת הריקודים... יכלו להשתולל. האוכל טעים במיוחד ומוגש בשפע רב ובאופן אסתטי .כפיר שהיה אחראי על האירוע שלנו, היה נוכח ולא נוכח, הוא דאג שהכל יהיה מושלם ועשה זאת בחביבות רבה, הוא עזר גם בתקלות שלא קשורות לאולם, כמו דיסק שלא עבד. בנוסף הוא עזר לנו לחשב לכמה מנות כדאי להתחייב וצדק בול!. בסוף הערב אחת האורחות אמרה שהאווירה במקום רגועה ושלווה ואכן כפיר וגל עושים את עבודתם במקצועיות ובשלווה וההרגשה היא שהיום החשוב לנו, חשוב להם באותה מידה, ההתיחסות שלהם היא כאילו האירוע הזה, הוא היחיד שיש להם. תודה לכם כפיר וגל, בזכותכם החיוך לא יורד מהפנים כבר כמה ימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רן - תמונה
רן מבקר מתחיל
חתונת ביתנו ביוני 2012
4.8
25/07/12

עבר כחודש מאז האירוע ואנחנו עדין בהתרגשות, אנחנו רוצים להודות לכם על אירוע מושלם. כפיר וגל משתדלים וקשובים לכל בקשה, הרגשה שאתה בידים טובות ויש מי שמטפל בך... המקום והאוירה נותנים את... התפאורה הנכונה. הניהול וההקפדה מבטיחים את הצלחת הערב וכך אכן היה. מומלץ בחום :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור ונחמה יהושע - תמונה
ליאור ונחמה יהושע מבקר מתחיל
בת מצוה בפיצ'ונקה
4.3
13/06/12

לפני שבוע חגגנו לבתנו עומר בת מצוה בפיצ'ונקה. רצינו להודות לכם גל וכפיר בשמנו ובשם האורחים שלנו על ערב נפלא. תודה על היחס והעזרה משלב השאלות וההתלבטויות ועד הערב שהיה מוצלח מאוד. המקום... מקסים, האוכל טעים והאוירה נעימה. ליאור ונחמה יהושע והילדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dana Yekutiel - תמונה
Dana Yekutiel 2 ביקורות
בר מצווה בפיצ'ונקה :)
5.0
07/05/12

בתאריך ה-3.5 חגגנו בר מצווה לאחי הקטן במסעדת פיצ'ונקה. את כפיר אני מכירה כבר כמה שנים, בחור מדהים עם המון יוזמה ואמביציה, מבין כמה שירותיות היא תכונה חשובה, ויחד עם זאת יודע להיות מנהל... שטוב עם עובדיו (מניסיון)! בבוקר נסענו לכותל ומשם הגענו הישר למסעדה, רעבים, עייפים, אך עם המון מצב רוח! כפיר לא אכזב! את המשפחה שלי קשה מאוד לרצות. המסורת הפרסית מאוד תובענית (וטובענית) ביסודה בכל הנוגע לאירועים, ולכן הכל צריך להיות מתוקתק. פיצ'ונקה תקתקו מא' ועד ת'! המנות הראשונות הוגשו מיד כשהגענו, הפוקצ'ות עמדו מחכות חמות על השולחן, השתיה הייתה קרה, המלצרים נחמדים ומאוד יעילים. פינת צ'יל הוצבה במיוחד לנוחיותנו, וגם האורחים שהקדימו לבוא זכו ליחס דומה. עוד בטרם סגרנו את האירוע, ההתנהלות הייתה מקצועית ויעילה! כל זה בתוספת לנוף המשגע שנשקף מהמרפסת החיצונית (בה עשינו את האירוע)! אז אם יש לכם ספקות- הסירו דאגה מלבכם! בפיצ'ונקה מארחים נפלא! ועד היום כולם מתקשרים לשאול איך מצאתי את המקום המדהים הזה... תודה רבה לכפיר ולכל הצוות! משפחת יקותיאל המורחבת

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hagar Arnon Elbaz - תמונה
Hagar Arnon Elbaz מבקר מתחיל
היה מופלא!!!
4.5
03/04/12

זו אני, האמא של הכלה! היה אירוע מקסים! מנהלי המקום נאלצו להתמודד עם תנאי מזג אוויר לא יציבים ומספרים הולכים וגדלים של מוזמנים כמו גם חתונה בשעה לא קונבנציונאלית. הם התמודדו כמו... מקצוענים!

עוד פרטים
הוספת תגובה