נגישות
נגישות

פיצ'ונקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

143 ביקורות וחוות דעת על פיצ'ונקה

מאיה - תמונה
מאיה 7 ביקורות
אם אתם רוצים להפתיע את בן/בת הזוג תיקחו אותם לשם!!!
5.0
08/03/18

מסעדה מעולה!!! נותנת תמורה הוגנת למחיר! אוכל מעולה, שירות טוב והנוף מדהיםםם!! אווירה רומנטית.. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Elena - תמונה
Elena מבקר מתחיל
מומלץ בחום! אחנו נחזור למסעדה עוד הרבה פעמים!
5.0
19/01/18

בתאריך 5/01/18 חגננו יום הולדת 70 לחמותי. זאת הפעם הראשונה שאני מארגנת אירוע מהסוג הזה במסעדה. הגעתי למפגישה עם כפיר, בעל המסעדה, נרגשת וגם חוששת. הוא הרגיע, הסביר והבטיח ליווי לאורך כל... הדרך. יומיים לפני האירוע שמענו שמתוכננת סערה וחלק מהאורחים החליטו לא להגיע. כפיר הלך לקראתנו, התחשב בנסיבות והוריד מסמר מנות שהזמננו למסר אנשים שהסכימו להגיע. ביום האירוע, למרות הגשם והסערה שהשתוללו בחוץ, בתוך המסעדה היה חם ונעים. כפיר וגיל ליוו את כל האירוע, כל כמה זמן נכנסו לבדוק האם הכל מסדר. ארגנו לנו מסך ומחשב, ששכחנו להזמין מראש. אירוע יצא מוצלח ביותר וקיבלנו פידבקים טובים מכל האורחים. אוכל היה טעם, שירות אדיב ומקצועי ומחיר סביר ביותר. מומלץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 2 ביקורות
מסעדה מהממת עם אוכל מדהים!
5.0
25/07/17

עשינו ברית מהממת , האוכל היה נהדר , השירות מדהים. יש נוף מהמם ואווירה מדהימה . מומלץ מאוד! מהרגע הראשון שהגענו לסגור תאריך לבריתידענו שבחרנו נכון!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירה - תמונה
שירה מבקר מתחיל
אירוע נהדר בפיצ'ונקה!
5.0
07/07/17

חגגנו בר מצווה בפיצ'ונקה והיה נהדר. השירות הנפלא החל כבר בשיחת ההיכרות בינינו ובין כפיר, והמשיך בהכנות המרובות והערב עצמו. האוכל טעים, המקום נעים ומרווח, והנוף יפהפה, במיוחד... בשקיעה... תודה לכפיר, נוי, אריק ולכל הצוות על אירוע נהדר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hadas - תמונה
Hadas מבקר מתחיל
אוכל טעים ואווירה טובה
4.8
30/08/16

גם אנחנו וגם הילדים מאוד נהננו, גם מהאוכל וגם מהאווירה. מנת הנודלס עם סלמון הייתה מעולה. מנת הילדים הייתה מספיק גדולה בשביל שניים וכייף שהשניצל הוא מחזה עוף אמיתי ולא מעובד כמו בהרבה... מסעדות אחרות. השירות היה מעט איטי, אבל עדיין סביר מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צורי - תמונה
צורי 4 ביקורות
מקום מצויין נחזור שוב
4.5
19/07/16

חגגנו יום נישואין 25 .נסענו שעה ורבע במיוחד למסעדה .אוכלים הרבה בחוץ .נהננו מאד אוכל מיוחד טעים מעניין מיקום המסעדה מעולה .בין הרי ירושלים שווה להגיע היה אירוע בחוץ ולא הרגשנו ברעש או... שירות איטי בגלל זה הזמנו מנה אחרונה מעולה והמלצרית שמעה שחוגגים 25 שנה המנה האחרונה היתה על חשבון הבית לא ביקשנו כלום .יוזמה שלהם בקיצור לכו לא תתאכזבו מיכל וצורי

עוד פרטים
הוספת תגובה
keren - תמונה
keren 2 ביקורות
פשוט מקסים
5.0
11/07/16

קיימנו ארוע בר מצוה במסעדת פיצונקה. הארוחות והקינוחים היו מושקעים. השרות מהמלצרים, העזרה מהצוות ואף הניקיון היו ברמה גבוהה. האורחים נהנו מהמסעדה ומהנוף. תודה על ארוע מקסים! קרן

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mordechai - תמונה
Mordechai מבקר מתחיל
יהיה טוב אם יופי של נוף יהיה יחד עם איכות השרות ולא במקומה.
1.0
03/07/16

28 ביוני הזמנו שתי מקומות לשעה 17 במסעדה במרפסת. שעלנו האם אין אירועים והאם אין רעש. קבלנו תשובה שאין אירועים. הגענו, נכנסנו למרפסת, היה ראש אדיר בגלל שמאחורי פרגוד קש יש בריכת ילדים,... כמובן אם צעקות ורעש. רצינו לחגוג יום הולדת באווירה פסטורלית והתאכזבנו מאוד. הנסיעה ממעלה אדומים לקחה שעה לכיוון אחד. חוות הדעת הזאת אינה מתארת אפילו חלקית את עוגמת נפש שנגרמה לנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אילן - תמונה
אילן מבקר מתחיל
מסעדה מעולה במיקום מיוחד
4.8
23/03/16

הגענו במקרה והתאהבנו במקום, האוכל טעים, השרות מעולה והנוף מדהים, ישבנו על מרפסת הצופה על הרי ירושלים ונהנו מכל מנה שיצאה מהמטבח. בחרנו את ״חווית הבשרים״ מנה זוגית יפה, הפוקאצה שנאפתה... בטאבון שבמרכז המסעדה הייתה טובה אפילו הקינוח אגרול תפוחים התגבר יפה על מגבלת הכשרות. בהחלט נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 2 ביקורות
המחירים הולמים את המנות ואת חוויית הישיבה בסביבה מיוחדת.
5.0
16/02/16

סעדנו לצהריים זוג בני 60 באמצע השבוע. אפשרויות ישיבה מגוונות - בפנים, בחוץ, בצל, בשמש... נופי אלון ואלה ויערות ירושלים נשקפים מהמרפסת הפתוחה. התקבלנו בחיוך ענק ובורכנו בנסיעה טובה בחיוך... ענק. הזמנו פוקצה עם מטבלים, סלט קר עם חתיכות עוף בפסטו וסלט חם של פיסות אנטריקוט בגזר ופלפלים ורוטב כוסברה. הפוקצה - ענקית! אפויה ומתפצחת בשום ובמלח גס. הסלט הקר משופע ירקות ועוף. הסלט החם - מעדן לחייך! המחירים הולמים את המנות ואת חוויית הישיבה בסביבה מיוחדת. הערות: אנו וכל הסועדים סביבנו הותרנו למעלה מ-80% מהפוקצ'ה, המנות גדולות מדי לטעמנו, הסלט החם משופע מדי בשמן. אנו ממליצים על הקטנת המנות והורדת עלויות בעיקר כדי לא לחטוא בהשחתת מזון שנזרק.

עוד פרטים
הוספת תגובה