נגישות
נגישות

פיצ'ונקה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

143 ביקורות וחוות דעת על פיצ'ונקה

ronil34 - תמונה
ronil34 מבקר מתחיל
אני ולא מעט מאורחיי (שהתפעלו מהמקום) נחזור גם לאירועים וגם לארוחות משפחתיות.
5.0
07/02/16

ביום שישי האחרון חגגנו בריתה לביתנו. האירוע היה מושלם!! קודם כל המקום הוא אחד היפים בארץ. פותח לב ומרשים. המקום היה מסודר מקסים, נראה איכותי ויפה! המלצרים, המארחת, התייחסו לאורחים שלנו... בכבוד ונתנו הרגשה טובה! האוכל - כולם אמרו שהיה מעולה (לא יכולתי לאכול מהתרגשות), לא היו תורים (!!) - שזה מה שהכי הדאיג אותי. האוירה המקסימה, התזמון של כל דבר, הרגישות של בעלי המקום. יש לי רק מילים טובות להגיד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
noy - תמונה
noy מבקר מתחיל
מסעדה מעולה !
4.8
21/09/15

הזמנו 2 מנות פתיחה 4 מנות עיקריות שבקושי סיימנו וקינוח ענק מהטעימים שאכלנו ושילמנו פחות מ400 שח !! אוכל טרי וטעים, מנות גדולות ושירות אדיב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orit - תמונה
Orit מבקר מתחיל
שרות גרועעע
2.5
30/08/15

ביקרנו 5 איש במקום ב -28.8.15 לארוחת בוקר. ישבנו על המרפסת ולאחר ההזמנה שכחו מאיתנו. סכו"ם ומפיות לא סודרו על השולחן. הוגש לנו אוכל ללא סכו"ם.רק לאחר שביקשנו, הובא לנו סכו"ם. פעמיים... נאלצנו להכנס לתוך המסעדה על מנת לקרוא למלצרית. חלק מהסועדים לא יכלו לשתות את הקפה בסוף הארוחה(הקפה הוא חלק מעסקת ארוחת הבוקר) מכיון שאזל החלב בשעה 12:00!!! הקפה של שאר הסועדים שהוגש בתחילת הארוחה ,הוכנס לחשבון למרות שזה חלק בלתי נפרד מארוחת הבוקר. שרות בהחלט לוקה בחסר

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביקה - תמונה
צביקה 52 ביקורות
מקום מעולה
4.5
25/08/15

היינו באירוע במסעדה ומאוד נהנינו. הנוף והאווירה במקום משגעת, גם השירות היה מעולה וגם האוכל היה מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איילת - תמונה
איילת מבקר מתחיל
אירוע של 50 איש - מומלץ!
4.5
30/07/15

ישבנו במסעדה על ה-deck בחוץ השירות היה מצויין (תודה רבה לנוי!!) האוכל טעים מאוד (לא גורמה, אבל טרי וטוב) האוירה נעימה מאוד והנוף מקסים מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
לימור - תמונה
לימור 6 ביקורות
ארוחת צהריים לקבוצה
4.8
15/06/15

התארחנו היום קבוצה של כ- 35 משתתפים מטעם העבודה. כל התקשורת המקדימה מול כפיר וגל היתה נעימה ויעילה. האירוח עצמו היה ברמה גבוהה ביותר. במרפסת הנעימה מול הנוף היפהפה, האוכל טעים ובשפע. לא... צריך לבקש וכבר הכל זורם לשולחן ביד רחבה. המלצרים נעימים ואדיבים ושמים לב לכל דבר. בקיצור, חוויה נהדרת ומומלצת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לילי - תמונה
לילי 2 ביקורות
פיצ'ונקה בפסח
5.0
14/04/15

טוב, אז אחרי שקיבלנו המלצות חמות על המסעדה הלכנו לבחון אותה בחול המועד של פסח. היה פשוט תענוג צרוף! מהאוכל המעולה שכלל לא הרגשנו את טעם קמח המצה או כל מה שקשור לפסח עד השירות האדיב... והנוף המקסים. גם בשיא הלחץ המלצרים לא אכזבו ובהחלט נחזור לשם שוב! גם כפיר בעל המסעדה בשיא הלחץ היה אדיב שירותי ואיכפתי.תודה על עוד גילוי של מסעדה כיפית וטובה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Inna
Inna
15/04/2015
עודד - תמונה
עודד מבקר מתחיל
חתונה בפיצ'ונקה
5.0
14/04/15

לפני כשבועיים התחתנו בפיצ'ונקה. הגענו למקום לאחר המלצה מחבר, ולאחר הפגישה הראשונה עם כפיר וסיור במקום, ידענו שזה המקום שנתחתן. המקום מדהים, שירות ברמה שלא הכרנו ולא תיארנו שיכול להיות... כל כך טוב, אנשים שיבחו אותנו על בחירת המקום גם לאחר החתונה וציינו את השירות המדהים והאוכל המצויין. וכמובן שחופה על רקע הנוף הייתה עוצרת נשימה (עבור האורחים, אני התעסקתי במשהו אחר בחופה...). ערכנו את החופה לפני השקיעה, ולכן הנוף היה באמת מדהים. כפיר הוא בן אדם יקר, דאג לפרטי פרטים לכל דבר ודאג שיהיה הכל מושלם. המחיר בהשוואה למקומות אחרים היה מצויין, ומצדיק כל אגורה, ולא הותיר ספק אצלנו, וכך גם היחס. המקום באמת מיוחד, וקיבלנו רק הערות חיוביות מהאורחים. מי שמתכנן אירוע בחורף או בסתיו, רצוי מאוד לדאוג לחימום עבור האורחים שיושבים בחוץ, בעלות בכלל לא גדולה, אצלנו דאגנו לזה ובאמת היה חמים ונעים לכולם (במקום הממוזג נכנסים בערך 180 איש ובחוץ עד 230). מתחת למסעדה יש צימרים שאפשר לשכור לאחרי החתונה. לסיכום- מאוד מאוד מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inna - תמונה
Inna 3 ביקורות
מעולם לא קיבלנו שירות גרוע כל כך ומבזה את המקום...
2.0
11/04/15

ביקרנו במסעדה בחול המועד פסח וכל כך התאכזבנו.הגענו בערב עם שני ילדים קטנים רעבים.הופתענו מהמחירים הגבוהים יחסית למסעדות שאנחנו מכירים באזור תל אביב אבל אמרנו שלא נורא משום שלמסעדה... ביקורות טובות.הזמנו המבורגר כארוחת ילדים שהתכוונו לחלוק בין השניים, סלט פיצ'ונקה ותאוות בשרים. בהזמנת המבורגר ביקשנו מידת עשייה-מידיום.יש לציין שהאוכל הגיע תוך זמן סביר וכל המנות הגיעו יחד. חילקנו את ההמבורגר בין הילדים והתחלנו לאכול.מנת תאוות בשרים הייתה עשויה ברובה טוב, שיפודי אנטריקוט raw,וסיביים מאוד. סלט פיצ'וקנה כלל חתיכות עוף יבשות שפוזרו על אוסף של ירקות חסרי טעם. שמנו לב שהילדים לא אוכלים מההמבורגר אלא רק מהצ'יפס והלחמניה. בדקנו את ההמבורגר וגילינו שהוא יבש כמו סולייה וגם חריף. אמרנו למלצרית שההמבורגר אינו עשוי כהלכה והילדים לא מוכנים לאכול אותו. המלצרית לא לקחה את הצלחת אלא הלכה לברר (דבר שלקח כעשר דקות).בזמן זה, האכלנו את הילדים בפרגית ובשרים מתאוות הבשרים שהזמנו לעצמנו.כאשר המלצרית חזרה, היא שאלה האם להליף את המנה אבל סירבנו משום שהילדים היו כבר שבעים ממאכלים אחרים והמנה כבר לא תהיה רלוונטית. שוב נעלמה המלצרית וחזרה לאחר מספר דקות כאשר היא מציעה לנו קינוח במקום או "זיכוי". החלטנו שאנחנו רוצים שיזכו אותנו על המנה שהילדים לא נגעו בה (60 ש"ח!).כשקיבלנו את החשבון גילינו שיש זיכוי חלקי על המנה. ביקשנו הסבר ונאמר לנו שחצי מהמנה הייתה אכולה (הילדים נתנו ביס מההמבורגר). האחראית התווכחה והתנהלה באופן שלא מכבד מסעדה ברמה שהם מציגים את עצמם ולא היתה מוכנה לתת זיכוי מלא.יש למסעדה הרבה מה ללמוד על שירות ממתחריה.אין מתחרים בסביבה ולכן היא שורדת. ממש לא מומלץ - לא האוכל ובטח שלא השירות. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Smadar - תמונה
Smadar מבקר מתחיל
מפנק!
5.0
25/01/15

בשבוע שעבר התארחתי במסעדת פיצ'ונקה בשעות הצהריים. ישבנו בחלק החיצוני של המסעדה, הנוף עוצר נשימה! אוכל ברמה גבוהה מאוד ושווה כל שקל! ממליצה בחום על הקורדון בלו. המשיכו כך (-:

עוד פרטים
הוספת תגובה