נגישות
נגישות

המחבוא של אדי - Eddie's hide a way ביקורות וחוות דעת - עמוד 17

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

170 ביקורות וחוות דעת על המחבוא של אדי

שקד וחיים - תמונה
שקד וחיים 2 ביקורות
4.7
12/09/06

אחלה מקום. התקשרתי מהדרך פעמיים, הייתה ממתינה - הם חזרו אלי, דבר שהפליא אותי ומאוד מצא חן בעיניי. הזמנתי את סטייק הבית, מכיוון שאני בררן לא היה טעים לי (לעומת זאת, חבר שלי שהזמין אותה... מנה התענג על כל ביס), החליפו את המנה בלי שאלות לספגטי בולונז מעולה ואפילו שהמנה היתה יותר זולה מהסטייק לא שילמנו על הסטייק.לסיכום, שירות ברמה מאוד גבוהה שלא נתקלתי באף מסעדה אחרת. מומלץ בחום ולדעתי חובה על כל מי שמגיע לאילת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירון - תמונה
ירון 10 ביקורות
4.7
12/07/06

אז ככה, את המסעדה אני מכיר בערך 8 שנים - הייתי שם מס' פעמים - לפני 8 שנים, לפני 6 שנים ולא מזמן - לא להאמין שיש דברים טובים שלא משתנים (וטוב שכך) אן שהזכרון שלי לא משהו או שפשוט הם... עומדים באותם סטנדרטים כל הזמן - המנות לא מאכזבות וכך גם לא השירות - אכלתי שם פילה עם רוטב חרדל מוקרם - מעדן - פשוט הסטייק הכי טוב שאכלתי (ואכלית הרבה סטקים בהרבה מקומות). קיצור מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונן - תמונה
רונן 3 ביקורות
5.0
12/06/06

מסעדה מעולה!אוכל ברמה הכי גבוהה שאי-פעם אכלתי במסעדה בארץ.שירות אישי וחם.מומלץ בכל לב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
06/06/06

באמת חובה להגיע לשם כשמגיעים לאילת!הפילה דיז'ון פשוט, הסטייק הכי טעים שיש בארץ.אם זה היה תלוי בי כל יום הייתי אוכל שם (לצערי זה תלוי בארנקי).הפנקייק לקינוח גם כן היה מצויין.תהנו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
14/05/06

הסטייק ברולה שלהם הכי טוב בארץ!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/05/06

מסעדה מדהימה, באווירה ביתית וחמה. בכל פעם שמגיעים לאילת חובה לעצור בה!!!אוכל מדהים, במיוחד הבשרים.מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
01/05/06

מומלץ בחום רב, השירות מאוד אדיב, המנות טעימות ויחודיות, הגעתי למסעדה עקב המלצות אישיות של חברים והיה פשוט תענוג, מסעדה זו מתאימה למי שאוהב מאכלי גורמה, אני אכלתי סטייק עם סוכר חום מטובל... ביין, מומלץ ביותר!!! מומלץ גם להגיע בשעת הפתיחה ב17:30 כך תקבלו את השירות הכי אישי שקיים!!! תהנו.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
24/04/06

לכאורה המסעדה מוקמה באיזור שאדם שלא קיבל המלצות עליה לא יבחין בקיומה, אך המסעדה עצמה בנויה בצורה חמה ונעימה, החדרים יוצרים אינטימיות ופרטיות לסועדים.יחס המלצרים מתחשב ואכפתי והאוכל...... פשוט מדהים.נסו את כבד האווז בתמרים ואת לבבות הארטישוק או את מרק הבצל כמנה ראשונה ואל תוותרו על הסטייק - כל הרטבים מעולים.מומלץ ביותר תהנו מכל רגע!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
05/04/06

i like it !!!! all need to know .. number 1

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי ידידיה - תמונה
שי ידידיה 11 ביקורות
4.3
07/05/05

אכלתי שם בערך לפני 10 שנים וכבר סיפרתי עליה ל-60 אנשים לפחות אני מלקק את השפתיים עד היום מסטייק שהיה מצופה בחרדל וסוכר חום ומנסה ללא הצלחה לעשות משהו דומה בעצמי באיטליזים הגדולים בצפון... יצא לי לנהל שיחה רצינית כשהמחבוא של אדי היה המקור, קודם כל אני יודע שאם אגיע לאילת שמזמן לא הייתי בטוח שאארגן לחבר או שניים שנאכל במקום שסיפרתי עליו בהתלהבות.

עוד פרטים
הוספת תגובה