נגישות
נגישות

המחבוא של אדי - Eddie's hide a way ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

170 ביקורות וחוות דעת על המחבוא של אדי

 - תמונה
5 ביקורות
3.3
05/10/07

הגענו אחרי ששמענו שלל המלצות על המקום. חלקם גם מהאתר. תכל'ס מאוד התאכזבנו. האוכל היה טעים, אבל לא יותר מזה. המנות מאוד פשוטות. מסוג הדברים שאפילו אני (ואני לא שף מדופלם) מסוגל להכין... בבית. לדוגמה, מנה של שרימפס מוקרם גם גבינה, שמנת ופטריות- זה כל מה שהיה בה. בלי שום תחכום, שום עדינות, ושום גורמה. אז מה הבעיה? המחיר. למנות כל כך פשוטות וקלילות לא מתאים שיגבו מחיר שמתאים למסעדת גורמה ברמה גבוהה. ומכאן האכזבה. מנה של פסטה עם שרימפס לקחת 98 ש"ח. מילא היה בה תחכום, גורמה, טעם מעניין - אבל אין!! מילה טובה על המלצר - שהיה נחמד וסימפטי ושירת מ א' עד ת'.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.7
21/09/07

נסעתי עם חבר שלי לחופשה באילת למספר ימים בתחילת הקיץ, ושמענו ביקורות מעולות על המקום. הוא הזמין את מנת הארטישוק המפורסמת שלהם, ועוד משהו ( כבר לא זוכרת ), ואני הזמנתי מנה ראשונה... חצילים, ומנה עיקרית סטייק אנטריקוט. הסטייק היה מצויין, אבל את החצילים הצטערתי שהזמנתי מהביס הראשון. לא יודעת, לא היה לטעמי. רק רציתי לספר שזה נגמר בהקאות במלון במשך שעה וחצי, כשחבר שלי מתקשר למסעדה ומסביר להם מה קרה - כשהם אמרו שיתקשרו חזרה לומר לנו אם משהו במרכיבים אולי היה לא בסדר - ולא טרחו לחזור. שני חיילים מוציאים את כל המשכורת שלהם לחודש בארוחה אחת וזה מה שמגיע להם. זה כל מה שיש לי להגיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלינור - תמונה
אלינור 3 ביקורות
4.7
19/09/07

אווירה מעולה שרות מעל ומעבר אוכל ששום מילה לא יכולה לתאר לכו להנות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
01/09/07

אוכל מדהים. מנה ראשונה צדפות עם פרמזן מעללללף. האנטריקוט היה מדהים ועשוי בדיוק במידה המבוקשת. לזניה מצויינת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי - תמונה
רועי 3 ביקורות
4.7
22/08/07

איזה מסעדה מעולה ! אחת הטובות שהיינו (ואנחנו אוכלים בהרבה מסעדות ). הגענו דרך האתר של rest למקום כי באילת פשוט כל פעם התאכזבנו ממסעדות , אז החלטנו לנסות.(המסעדה לא נמצאת במרכז העניינים... כך שקשה לגלות אותה סתם כך ). היינו שם מס' פעמים ותמיד נהנים,הם שומרים על הרמה . המקום רומנטי,השירות היה אחלה ,פשוט פינקו אותנו ... תזמינו את הפילה דיז'ון- מנה כ"כ טעימה שעדיין יש לנו את הטעם בפה .בקיצור שווה לנסות .

עוד פרטים
הוספת תגובה
YR - תמונה
YR 2 ביקורות
4.3
24/07/07

הגענו למסעדה ביום שישי ולמרות שהיה מלא השירות היה מצוין. למנה ראשונה הזמנו קרפצ'יו בקר שהיה נהדר והגבינה שעליו הוסיפה מאוד מנה נוספת שלקחנו הייתה חציל קלוי עם גבינה אף היא מנה מוצלחת.... למנות העיקריות לקחנו בעלי ואני סטייק דיז'ון שהיה פשוט מ-צ-ו-י-ן הבשר היה נימוח בפה והרטוב עולמי.נהננו מאוד ואין ספק שעוד נחזור. תמשיכו כך !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
03/07/07

הגענו קבוצה של 15 בעקבות המלצה. בהתחלה חשבנו שיקר, המנהל הציע לנו FIX PRICE וממש שמחנו. הזמנו מנות מעולות, הסטייקים מעולים ותאמינו לי טעמתי מכולם.. לראשונות הזמנו קרפצ'יו בקר-מעדן. גם... הפרזנטציה יפה. חציל ושרימפס בשמנת שלמרבה ההפתעה היו גדולים ועסיסיים, שתינו וממש ממש היה כיף וכל זה עלה לכל אדם רק 120 ש"ח.  גם נהננו וגם הארנק לא נפגע. בטוח שנחזור, שכחתי לציין השירות היה מפנק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.4
28/06/07

הגענו למחבוא של אדי לפי המלצות והתאכזבנו מאוד מאיכות האוכל. הזמנתי פילה דג ברוטב שמנת וחרדל, המנה שקיבלתי הייתה פשוט גועל נפש. לא הייתי מסוגלת לגמור אותה למרות שהייתי די רעבה. סתם 2... חתיחות של דג מטוגן בפרורי לחם שעליהן שפכו כמות דגולה של רוטב לא טעים בכלל. בעלי הזמין סטייק ברוטב חרדל, קיבל סטייק שעליו רוטב מוזר בטעם מתוק. לקינוח כבר לא הגענו. הזדרזנו לצאת. השארנו שם 180 ש"ח עבור הערוכה ל-2 ויצאנו עם ההרגשה שזרקנו את הכסף לפח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
4.7
24/06/07

מר ירון זיקרי. אני מגיב לך בתור חובב יין וחובב מסעדות. לפי מה שהסברת, קיבלתם את ההמלצה של המלצר על היין, ואני בטוח שהמלצר גם ערך לכם "טקס יין". אם באמת היין היה עד כדי כך גרוע, אז למה... לא החזרתם אותו? (למרות שהטקס נועד לבדוק אם היין החמיץ או לא) לאיזה פיצוי בדיוק ציפיתם? אני לא חושב שבגלל יין לא טעים (לטעמכם) צריך לפסול מלצר. ולגבי האוכל- אם אמרתם שהסטייק טעים, הצדפות טעימות, אך "לא מהזן שנבחר" (מה זה אומר?), והחזה עוף לא היה טעים ולא חוייב, אני חושב שבלאגן לא היה פה. יפה למקום שהזמינו אתכם לקינוח. אני בטוח בגלל לקוחות כמוכם באמת יש בלאגן!

עוד פרטים
הוספת תגובה
yaron - תמונה
yaron 2 ביקורות
2.4
20/06/07

ההמצלה הכי גרועה שקיבלתי בחיים על "מסעדה". היינו 2 זוגות חובבי יין. המלצר המליץ על יין אמריקאי למרות שרצינו ישראלי הידוע בטיבו, בחירת המלצר הייתה מאכזבת ולמרות שאמרנו זאת לא זכינו... לפיצוי. הצדפות שהוזמנו לא היו מהזן שנבחר למרות שהיו טעימות אך מנה קטנה.הסטייק היה מעולה אך החזה עוף לא היה ראוי למאכל אדם והוחזר (ואף לא חוייב) בשל הבלגן קיבלנו פיצוי של קינוח אך זה לא מה שיגרום לנו לחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה