נגישות
נגישות

המחבוא של אדי - Eddie's hide a way ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

170 ביקורות וחוות דעת על המחבוא של אדי

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/09/08

אחרי הרבה המלצות ושמועות...הגענו סוף סוף למחבוא שכל כך שמענו עליו. אחת המסעדות הכי שוות שאי פעם אכלנו בה. סטיקים ברמה, שירות נעים וחברי, קינוחים...והנאה..... שווה לבוא למסעדה גם מאוד... מרחוק. בדוק. כל הכבוד על החזקה של כזאת מסעדה!! מזל שיש כאלה באילת. עשיתם לנו את החופשה. משפחת כהן

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/09/08

אכלתי במסעדה כחלק ממסורת חוזרת ג"אז בים האדום ומסעדה משובחת המלצרית המליצה לי על שניצל קורדון, שהיה מעולה בן זוגי כמובן לא ויתר על הפילה הקהוע שלו הדי"זון לראשונות ניסינו את... האקטישןק והפטה שהיו טעימים מאוד. המקום פשוט שוחה באנרגיות חיוביות בקיצור שבוע חלומי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
01/09/08

מיכל ודודי היקרים אני פונה אליכם פה בפורום הזה מכיון שאני מצטער מקרב לב על עוגמת הנפש ועל ההמתנה. אנא צרו איתנו קשר אתם חשובים לנו לאנס הבן של אדי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
19 ביקורות
2.3
23/08/08

ביום שישי האחרון הגענו למסעדה באיחור של רבע שעה שתואם עם המארחים,המתנו במסדרון הלא ממוזג,מזיעים אך להוטים לאכול במסעדה שידענו מזה מס' שנים וביקרנו בה בכל שנה בביקורינו באילת. קיבל את... פנינו אחד מבניו של אדי,אשר הבטיח להושיב אותנו "בדקות הקרובות",כדבריו. בינתיים נכנס זוג נוסף שהזמין מקום בדיוק כמונו,וגם להם הבטיח הבן של אדי להושיבם בהקדם. בדקות ההמתנה,היה לחץ רב ועויינות שודרה באויר,המארחים ניסו למצא פתרונות ישיבה לקבוצות גדולות שהגיעו למסעדה. ואז, באופן פתאומי חזר אלינו אותו "מארח"-הבן של אדי,אמר שמיד יושיב אותנו, קרא לזוג שהגיע אחרינו והושיב אותם, חזר אלינו כעבור דקה נוספת ואמר כי הוא מצטער,אבל אין מקום,השפיל את מבטו ו"ברח". אנחנו הרגשנו חוסר אונים ומבוכה מרובים,ויצאנו מהמסעדה. לעולם לא נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
11/08/08

הגענו למסעדה לאחר שקיבלנו המלצות. למרות שהגענו עם הזמנה, נאלצנו להמתין כ-40 דקות עד שהתפנה השולחן. מהראשונות, "פטה כבד עוף" - הגיע שוחה ברוטב סוכר, עם צנימים שספגו גם הם את הרוטב- בלתי... טעים בעליל. לחם שהוזמן היה נראה כמו לחם פשוט שקונים בסופר. העיקריות- פילה בקר ברוטב דיז'ון עם סוכר חום- טבע בתוך שלולית של רוטב, למעלה היו גרגרי סוכר שלא נמסו, היה מאד מתוק. עיקרית שנייה היתה פילה בקר עם שרימפס ברוטב שמנת, שטבע גם הוא בתוך השמנת, להבדיל מהמנה הקודמת- מלוח מאד. על קינוח ויתרנו. על העיצוב- מקום קטן, צפוף מאד וישן. חלק מהכיסאות מתפרקים. בשורה התחתונה, חשבון של 300 ש"ח. רגילים לקבל תמורה הרבה יותר גבוהה בעבור המחיר הזה במסעדות אליהן אנחנו יוצאים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
21/07/08

מעולה כמו תמיד אני רוצה להוסיף שחוץ מהפילה דיז"ון יש עוד המון מאכלים מעולים אני אחזור לטעום

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלעד - תמונה
אלעד 3 ביקורות
5.0
20/06/08

המסעדה הכי טובה בארץ - חד משמעית. אני באילת בערך פעמיים בשנה, וגם אם אני במלון שבו הכל כלול, אני לא מוותר על לפחות ערב אחד אצל אדי. שירות אישי ומקצועי עד הפרט האחרון, מבחר מאוד גדול של... מנות שספק אם תמצאו במקום אחר בארץ, בוודאי שלא באיכות וטעם כאלה. קצת קשה להמליץ על מנות כשכל מה שניסיתי היה מעולה, אבל למנות ראשונות הארטישוק, הקרפצ'יו והפטה כבד יוצאות דופן, וכמנה עיקרית שלא תעזו להחמיץ את הפילה דיז'ון. אתם כבר תבינו אחרי.. לסיכום, הייתי אומר שכמעט שווה להגיע עד אילת וחזרה בשביל ארוחת ערב ב"מחבוא". חבל שאין סניף בת"א. ההמלצה הזו היא הדרך שלי לומר תודה לצוות ולאדי על לא מעט ערבים בלתי נשכחים.. תהנו ! אלעד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירז ואסף - תמונה
לירז ואסף 2 ביקורות
3.3
02/06/08

למחבוא של אדי הגענו זוג ביום שישי בערב ולמרות שהזמנו מקום מראש נאלצנו להמתין בכניסה לא מעט עם עוד מספר לא קטן של מזמיני מקום רוטנים. המארח שקיבל את פנינו היה לחוץ מאוד וניכר כי אינו... יודע לעבוד במצבי לחץ - ניסה להתחמק ללא הרף וכשכבר החליף איתנו מילה או שתיים, עשה זאת בתוקפנות. לאחר המתנה לא מעטה התפנה שולחן ואנו נהנינו מארוחה מצויינת. המלצתי- עדיף להגיע בשעות פחות עמוסות וגם אם מזמינים מקום יש לקחת בחשבון המתנה... (ושווה להמתין כי האוכל מצויין).

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 2 ביקורות
4.3
25/05/08

היה מדהים. מת לחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
13/05/08

אחת המסעדות הטובות שיש לנו בארץ לדעתי. נתחיל מהשירות. שירות אדיב וסבלני עם חיוך גדול!!! והאוכל, אין מילים מהמנה הראשונה עד לקינוח..... מומלץ כבד אווז ברוטב תמרים. ולעיקרית סטייק די"זון.... אחלה מסעדה תנסו לא תפסידו (:

עוד פרטים
הוספת תגובה