נגישות
נגישות

טפאו - TAPEO ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על טפאו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/11/09

רציתי רק לגיד שאוכל פשוט גן עדן הכי טעים שיש אפילו התכלנו לאכול סב'יצי שלא אכלנו קודם בקיצור ממליצים מכול הלב ולגבי שירות הוא טוב גם שיושבים ליד השולחן וגם שיושבים על הבר .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
18/10/09

אכלנו בשבוע שעבר. ציון 2 מתוך 10 מבחינת מחיר מנות מול איכות. מקום דוחה ולא נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/09/09

בתור מבקרים קבועים בטפאו בערב רצינו ליידע שגם בצהריים המנות טעימות, השרות אדיב,מקצועי ונעים והמקום כמובן מזמין כתמיד. יישר כח. תמשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nathan Josman - תמונה
Nathan Josman 18 ביקורות
4.0
30/08/09

בשבת 29 אוגוסט, חגגנו ארוע משפחתי בצהריים. אוכל מוקפד, טעים,איכותי. שירות יעיל. אווירה מצויינת. קינוחים מצויינים. מקום ששומר על איכות לאורך זמן. המחיר גם סביר. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
29/08/09

אכלנו שם ביום שישי בהמלצת חברים. המנות ממש טעימות ומפתיעות, השרות היה אדיב המנות הגעיו ממש מהר הקינוח היה מצויין. אחד המקומות היותר מעניינם ומאוד מומלץ לבקר. אנחנו נשוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאת פיינברג - תמונה
ליאת פיינברג מבקר מתחיל
4.7
14/07/09

הגענו אני ובעלי לאחר המלצות של חברים ומשפחה . נהננו מהאוכל המשובח ומהסנגיה הטובה . נשוב גם השבוע

עוד פרטים
הוספת תגובה
זיו - תמונה
זיו 13 ביקורות
4.3
07/06/09

בתור לקוח קבוע של המקום, אני חייב לציין לשבח את המקום הנפלא הזה. בתור אחד שנוסע הרבה לחו"ל ואכל לא אחת בטפאסיות מובחרות בברצלונה ומדריד, אני יכול לומר בלי שמץ של הגזמה, שטפאו לא נופלת... מהן. רמת האוכל נשמרת לאורך הזמן והיא ברמה מעולה, השירות ללא רבב, ובתור לקוח קבוע (ואני מבקש לציין, כי אין ולא היה לי שום קשר אישי למישהו מהבעלים או העובדים שם), אני פוקד ואמשיך לפקוד את המקום. מבחינתי, זה ללכת על בטוח וההנאה מובטחת. אני ממליץ בעיקר לשבת על הבר ולבלות ערב בכיף, בין אם רעבים בטירוף ובין אם רק רוצים לנשנש קצת ולשתות על הבר. אסיים בכך, שכולי תקווה שימשיכו לשמור שם על הרמה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
30/12/08

ישבנו לפני כמה ימים אחרי תקופה שלא היינו.. כהרגלנו על הבר. השירות היה מזויע בלשון המעטה! התרגלנו בעבר לרמה הרבה יותר גבוהה אך התאכזבנו קשות הפעם.... חוסר תשומת לב.. מנות עמדו על הפס... במטבח מול עיננו והברמנים אפילו לא מסתכלים לכיוון אז הכל הגיע קר.. ובכללי יחס מאוד לא מזמין וחסר אכפתיות! אפילו הקוקטיילים שבדרך כלל היו נהדרים ירדו לגמרי ברמה. בקיצור זו היתה הפעם האחרונה על הבר זה בטוח.. ראו הוזהרתם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית 2 ביקורות
4.3
21/12/08

היינו ביום שישי בערב שני זוגות,השירות היה מצויין האוירה מקסימה והאוכל ממש ממש טעים תענוג של מקום מאוד מומלץ ולא יקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
25/11/08

אני אוכל שם די הרבה. ראיתי את התגובה הקודמת ורציתי לחזק את הדברים.לעולם אל תשבו שם על הבר! הפער בשירות הוא ענק.כאשר המסעדה מלאה ויש מקום רק על הבר אינני נכנס: עדיף לוותר ולא להתאכזב... מהשירות הגרוע ביותר שנותנים הברמנים!לתשומת ליבם של הבעלים, חבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה