נגישות
נגישות

טפאו - TAPEO ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על טפאו

Tali Glazer - תמונה
Tali Glazer 2 ביקורות
אז ככה..
2.3
15/11/11

הייתי בשני בערב, המקום היה הומה מה שגרם לי לתהות כל הערב למה. אוירה של חדר אוכל. והאוכל? טעים, אבל... אין לי בעיה עם הרעיון של טאפאסים ולהזמין הרבה מנות קטנות אך לא בתמחור של 38 שקלים... למנה של שלושה ביסונים של פילה בקר! טעימים ככל שיהיו.לאחר התייעצות עם המלצר הזמנו 4 מנות, אחת מהם הייתה לחם עם 3 מטבלים. קיבלנו לחם פועלים זול יחד עם צלוחית שמן זית קטנטנה רבע עגבנייה מגורדת לתוכו(נו, זאת של הג'חנון) בתוספת 3 שיני שום בפנים. לקרוא לזה 3 מטבלים זה מביך. קשה לי להאמין שלמלצר החסון שלנו מספיקות 2 צלוחיות מהתפריט היומרני הזה,מה שכנראה לא מנע ממנו להמליץ לנו על שתי"מנות" לאדם. הקינוח עליו המלצר המליץ היה גרוע, זה היה הרוטב שוקולד חם, בעל שם מפואר כלשהו, כזה ששמים על עוגה, רק בלי העוגה והגלידה. נראה שבעלי המקום שכחו את המטרה העיקרית לשמה אנשים מגיעים למסעדה. לשם אני לא אחזור בטח לא בשביל לאכול

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
22/10/11

אכלנ ו (אותה) ביום שישי האחרון. באנו קבוצה של 3 זוגות, המקום לא היה מלא, הושיבו את חלקנו במעבר, והמארחת עוד התעצבנה ונזפה בנו שנכנס יותר, כי מפריעים לה לעבור. הרעש של המוזיקה בלתי נסבל... ! והמנות, אוי המנות, צריכים לבוא לשם לאחר ארוחת ערב דשנה. המנות כה קטנות, כה עלובות. עקצו אותנו במחיר מופרז. חבל...ככה לא בונים קהל לקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
09/10/11

הגענו ביום חמישי בערב, לאחר שהזמנו מקום לשעה 22:30. המתנו כמעט 25 דקות!!!! כדי לקבל את השולחן שהזמנו. המארחת מירית לא רק שלא התנצלה אלא נראתה כאילו אנו מפריעים לה לנהל דו שיח עם... חברתה... לאחר שהתיישבנו סופסוף בשולחן הגישו לנו סכום וצלחות שהיו במילים עדינות מטונפים. כמובן שהערנו והמלצרית הביאו כלים חדשים... לאחר שרשרת הטעויות קיבלנו לחם וממרח כאות פיצוי מאחראית המשמרת ענבר. המלצרית הייתה מצוינת והאוכל טעים אבל.....כשהגיע החשבון חייבו אותנו על מנות הפתיחה שהיו כאמור על חשבון הבית. שוב קראנו לענבר, שוב התנצלויות ושוב חיכינו 20 דקות!!!!! לחשבון חדש! החשבון הגיע עם קינוח כפיצוי אבל אנחנו יצאנו עם טעם רע. שורה תחתונה-מקום מעוצב אוכל טעים ואוירה טובה אך שירות מזעזע וחוסר הקפדה על פרטים יגרמו לכך שלא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
davidmel - תמונה
davidmel 42 ביקורות
3.0
22/04/11

אהבתי מאד אבל פעם אחרונה קרא משהו לאוכל . שולחן של 4 אנשים וכולם הרגישו משהו שונה באוכל לרע , בסלטים ירקות לא טריים , שרימפס שהיה תמיד מדהים הפעם היה שומני ואבוקדו לא טרי . בבקשה תחזרו... להיות מסעדה טובה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
בתיק - תמונה
בתיק 5 ביקורות
2.7
22/04/11

אם אתם מחפשים מקום להעביר בו ערב בכף שתוכלו להנות מהאוכל ומהחברה שאיתה היגעתם - טפאו זה לא המקום. המדניות שלהם לא להחליש את המוזיקה אלה להגביר אותה אל אף הבקשות החוזרות ונשנות שלנו למעט... התחשבות, גרמו לבעל המקום להבריח אותנו משם. אני לא מבינה מה קרה לרעיון להקשיב ללקוח ? והחוצפה להגיד לנו בפרצוף שלא רק שלא יחלישו את המוזיקה זו בעצם המדניות שלהם להגביר אותה אל אף הבקשות - אני ממליצה תוותרו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
17 ביקורות
3.7
18/03/11

התארחנו ביום שישי , הזמנו מבחר רב של מנות בשר , מאכלי ים וכו' הכל מוצלח וטעים השירות לוקה בחסר , על מנת לקבל שתייה קלה נאלצנו לפנות ל4 מלצרים שונים אך ללא הועיל , רק בסוף הארוחה נזכרו... להביא לנו את הסן פלגרינו "הנכסף". רענון המלצרים לא יזיק

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיטל וישראל - תמונה
מיטל וישראל 5 ביקורות
4.7
12/03/11

אוכל מצוין, אווירה נעימה. תמיד כיף לחזור ולהתאהב מחדש באוכל ובמקום...

עוד פרטים
הוספת תגובה
רמי - תמונה
רמי מבקר מתחיל
4.3
25/02/11

לא מתבייש לציין כי זאת פעם ראשונה, וחבל כי הייתי צריך להיות פה מזמן. שולחן ל 7 , מוזמן, חוגגים ארועון. אוירה מדהימה, מוסיקה זורמת ערבה לאוזן, אוכל מוקפד עם נוכחות מקצועית מודגשת. חווית... טעמים מנצחת, ידו של המנצח במטבח מורגשת ומלטפת את החיך. שרות מקצועי, אדיב המלצות המלצרים אכן הוכיחו את עצמם. טויסטים לרוב... אהבנו, ונשוב. המשיכו כך, עלו והצליחו!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טליה ואיתי - תמונה
טליה ואיתי 6 ביקורות
2.7
10/02/11

האוכל היה ממש טעים באמת מעולה פשוט יוצא מין הכלל להוריד את הכובע בפני השף וצוות המטבח למרות שהמנות קטנות נהננו בכל מנה... אבל!!!! השירות היה מתחת לכל ביקורת ..המטבח היה לקראת סגירה..... היו שולחנות ספורים במסעדה והמלצרים היו בלחץ בית עשו לנו פרצוף חמוץ של למה אתה באים הנה?! אנחנו רוצים ללכת הביתה!!! בקיצור האוכל מעולה אך השירות היה על הפנים.. לטפאו אנחנו כבר לא נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/02/11

פעם שלישית שאני מגיעה לטפאו בהרצליה, ואני פשוט מתה על זה! אוירה מהממת וחמה וקצת רועשת, כמו שצריך בחצי בר חצי מסעדה בחמישי בלילה. המלצריות החרוצות היו מקסימות ואדיבות גם אם היה טיפה קשה... להשאיר אותן בשולחן שלנו יותר מ5 דקות - היה מאוד עמוס אמש, כמו בכל הפעמים שביקרתי. אבל האוכל היה מהמם וטעים ומיוחד ומנחם ואפילו מנהל המסעדה (או האחמ"ש) פינק אותנו בקינוח כי חיכינו קצת בדלת והוא היה מקסים -...

עוד פרטים
הוספת תגובה