נגישות
נגישות

טפאו - TAPEO ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על טפאו

Immortal - תמונה
Immortal 8 ביקורות
מומלץ
4.0
26/05/14

אוכל טוב מאוד ושירות מצוין, קוקטיילים נהדרים - אוירה מצוינת (לא כמו בת"א שם יש רעש בלתי נסבל במסעדה) - חובה להזמין מקום בכל שעה מסתבר .. כל הזמן מלא. פשוט הכל היה טעים !

עוד פרטים
הוספת תגובה
יורם - תמונה
יורם 33 ביקורות
ברצלונה של גוש דן
4.3
31/01/14

אחרי ביקור בספרד, רצינו חוויה מתאימה וקיבלנו בענק. אוכל טעים, שירות מהיר ומקצועי. נהננו מהכרובית, פטריות ממולאות, שרימפס וסביצה טונה. זהירות ממלכודת הסנגריה : 120 ש"ח לקנקן קטן!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עומר - תמונה
עומר 4 ביקורות
מסעדה מעולה- ללקק את האצבעות
4.5
07/11/13

אחת המסעדות הטובות ביותר!!! יש שם קרפצ'יו מעולה ובכלל לדעתי המנות מעולות כי: א.כי המנות קטנות וכך יש לך מקום להרבה דברים ב.המנות טעימות במיוחד ומוגשות יפה מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
תום - תמונה
תום מבקר מתחיל
טעים וטוב אבל קטן ויקר
3.5
28/04/13

אתמול (מוצ"ש) החלטנו לחגוג לאשתי יומולדת ספונטני. היינו במקום בעבר וטעמנו את הקינוח המוצלח (בוקה נגרו), אז החלטינו לחזור לארוחה מלאה. לא הזמנו מקום מראש, אז יישבנו על הבר (מה שלא פגם... בחוויה). כל אחד מאיתנו הזמין שלוש מנות שהיו טעימות, אבל קטנות. מלבד הקרפצ'ו והפאייה, רוב המנות הן בגודל דוגמית שמספיקה אולי לדוגמנית. יצאנו בסוף הערב עם חשבון של 370 ש"ח (כולל שתייה). אומנם לא רעבים, אבל גם לא מפוצצים. בקיצור, כן נהננו מהמקום והאוכל, אבל גודל המנות לא מצדיק את המחיר. אם לא חוגגים איזה אירוע מיוחד, זה לא המקום לבוא אליו בשביל ארוחה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
k&i - תמונה
k&i 6 ביקורות
פשוט תענוג
4.5
05/01/13

הזמנו מקום ליום שבת בשעה 19:00 על הבר. הגענו והמקום לא היה מלא במיוחד. היתה מוזיקה נחמדה ברקע. הזמנו 6 מנות, כל אחת מהן היתה מצויינת: פטריות פורטבלו ממולאות (יאמי!), קסדיה פטריות - מגיע... עם קרם אבוקדו (טעים!) מנת לחם המגיעה עם שמן זית ובלסמי, סלסה עגבניות ושמנת חמוצה (חם וקריספי, ממש מצויין), ברוסקטה עם מקרל מעושן ופרמזן (טעים בטירוף), ברוסקטה עם ארטישוק (מנה מדהימה!!!!!!), וסביצה טונה אדומה - אין דברים כאלה!!!!!! שתינו סנגרייה וקוקטייל "אגס שיכור" שניהם היו טובים מאוד! נהנו מהשירות מהאווירה! טעים! נחזור!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידן - תמונה
עידן 13 ביקורות
אחלה מקום
4.3
09/10/12

האוכל טעים, המקום נעים מאוד, והשירות טוב. ישבנו 4 אנשים, והזמנו כמה מנות (סביצ'ה, פטריות, קסדייה, לחם, סוג של צ'יפס ועוד דבר אחד או שניים). הכל היה טעים, והסביצ'ה היה מעולה. המלצרית... בטעות שפכה עלינו משהו, והיתה נחמדה והתנצלה מיד ואף דאגה לפצות אותנו בקינוח מבלי שהתלוננו או עשינו עניין. המחיר היה בסדר גמור. בכל זאת מדובר בטאפאס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל 7 ביקורות
נחמד מאוד
4.0
02/10/12

אוכל טעים ומחיר סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עומר - תמונה
עומר 2 ביקורות
אכזבה
1.5
04/02/12

אחרי הרבה המלצות מחברים הזמנו שולחן לארוחת שישי. המקום הומה אדם ונראה שאנשים נהנים. אבל באמת שלא ברור ממה! המלצרית הסבירה לנו שמדובר במנות קטנות ושלרוב אנשים מזמינים כמה מנות ואוכלים... אחד מהשני. מגניב- הזמנו כמה מנות שיחסית לחומרי הגלם היו יקרות בטירוף: מנת דג שכוללת הרבה פלפלים ושתי פרוסות דגיג, מנת אורז שחור עם 2 צדפות, 4 שרימספים קטנטנים וכו' וכו'. מיותר לציין שיצאנו רעבים מאוד מחשבון של 440ש"ח כש115ש"ח ממנו הם קנקן סנגריה. הבירה היחידה מהחבית היא סאן מיגל (חבל על המאמץ לנסות). אז בסדר, הקונספקט הוא מסעדה יקרה ומנות קטנות- אבל כל כך יקרה וכל כך קטנות? ואם כבר- אז תנו איזה פינוק לפתיחה, פירור לחם, משהו! אהה כן, והקינוחים החמודים יותר קטנים מהדוגמיות דג בסבי'צה. אז אם אתם בקטע של להיות במקום מעוצב ולשלם על זה הרבה, אפשר לנסות. אבל אם בא לכם לקבל תמורה בעד התשלום אז זה ממש לא המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Erna Verberne - תמונה
Erna Verberne 5 ביקורות
רועש
3.3
07/01/12

אוכל ממש טעים ולא יקר, שרות אדיב, אבל המקום רועש בתירוף. לא מוכנים להחליש את המוזיקה אל אף הבקשות.אני ממליץ תוותרו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Antal Leib - תמונה
Antal Leib מבקר מתחיל
ה-מקום שאליו אנחנו חוזרים שוב ושוב לחווית טעמים
3.8
17/12/11

אז קודם כל אני אתחיל בכך שאני לא מבינה את האנשים שרושמים חוות דעת שלילית על המקום בכך שמנות המסעדה קטנות... אולי אם הייתם מבינים את משמעות המילה "טאפאס" לא הייתם מדברים בכלל. טאפאס=צלחת... קטנה וזה אומר כי המסעדה מגישה צלחות עם מנות קטנות על מנת שאורחי המסעדה יוכלו להינות מחווית טעמים כלומר מספר מנות משולבות יחדיו.. אנחנו נהנים מהטפאו כל פעם מחדש, בין אם מזמינים מנת דג, בשר או ירקות. המקום מעוצב בצורה יפה, המוזיקה נעימה לאוזן ואם יוצא לכם לשבת על הבר במיוחד בקרבת השף שאחראי על הבר, יוצא לכם להינות מהרכבת המנות ע"י השף, מה שגורם לחיך שלכם להזיל עוד יותר ריר על המנות.. מי שרוצה להינות מאוכל טוב, אווירה ספרדית נעימה, זה המקום !

עוד פרטים
הוספת תגובה