נגישות
נגישות

טפאו - TAPEO ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על טפאו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/09/10

כל המתגעגעים לספרד ולאווירת הטפאס - טפאו זה המקום למקום הזה אין תחליף, אני שם לפחות פעם בחודש כל חודש. קוקטיילים נפלאים, אוכל משובח, אפשר לטעום הרבה מנות קטנות ומשביעות במחירים סבירים.... אם ייצא לבעלי המקום לקרוא את הביקורת - אנחנו נשמח מאוד לגלות מדיי פעם דברים חדשים בתפריט או off menu, בעיקר לצמחונים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/08/10

המנות מוקפדות ולא פלצניות, האווירה נעימה ביותר, נחזור עוד ועוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלומי - תמונה
שלומי מבקר מתחיל
4.3
27/06/10

אתמול 26.6.10 ביקרתי במסעדה עם אישתי בין המנות שאכלנו היה סביצה דניס ספיישל היום מנה אני לא מגזים גן עדן עלי אדמות מיץ לימון פילה של תפוזים יוגורט עשבי תיבול טריים צנונית הכול מעורבב... ביחד מנה מהסרטים כמובן שאני לקוח קבוע של המסעדה אני שם אולי כבר 15 פעם לבעלי המקום חיזקו ואימצו תמשיכו כך

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידית - תמונה
עידית 2 ביקורות
3.7
26/06/10

האוכל מצויין. המבחר גדול, וכמעט כל המנות היו ממש טעימות. לכאורה, זה העיקר, בשביל זה הרי באנו. אבל באנו גם כדי להיפגש, לשוחח, להקשיב - והרעש...מוסיקה בעוצמה מכאיבת אוזניים, שהונמכה,... אומנם, לבקשתנו - אבל אני שואלת למה בשבע ושלושים בערב, כשאנשים באים לארוחת ערב, מישהו בהנהלת המסעדה חושב שהוא זקוק לתדמית של בר צפוף ורועש.בסך הכל נהנינו, ובוודאי נרצה לחזור - והלוואי וסוגיית הרעש לא תעלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moran - תמונה
Moran 2 ביקורות
4.7
24/04/10

המקום הזה אף לא מאכזב! האוכל מצוין, משקאות מעולים, הברמנים מפנקים והאווירה מצויינת. תמיד כיף לחזור! מומלץ מומלץ מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורן ירושלמי - תמונה
אורן ירושלמי 5 ביקורות
3.3
17/04/10

תמיד נהנים אבל הפעם היה סיוט.המתנה ארוכה למנות שחלקן הגיעו רק בסוף.20 דק המתנה לשתייה קלה.הביאו דברים שלא הזמנו בכלל ולבסוף גם חייבו על דברים שלא הזמנו בכלל.ואחרי הכל גם הקטינו את המנות... והעלו את המחירים.מאכזב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
30/03/10

הגענו ביום חמישי בשעות הצהרים המאוחרות,כמעט ולא היו אנשים במקום, חגגנו את יום ההולדת שלי, האוכל כפי שנוהג חבר שלי לומר היה "מדוייק" ,שירות אדיב, יחס נעם בקיצור הנאה צרופה

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלעד - תמונה
גלעד 2 ביקורות
4.3
23/01/10

ישבנו על הבר, אוירה מאוד נעימה, אוכל מגוון ומעולה, לא מתחכם, מוקפד וטעים מאוד. היתה לנו בעיה קטנה עם המלצר, בנושא ביטולי מנות, הוא לא הסכים איתנו ועשה פרצופים, אבל יצא גבר בסוף ולא חייב... אותנו על מה שבטלנו אפילו שזה היה טעות שלי זאת החלטה נבונה מצידו, לדעתי למרות ההתנגדות הראשונית המיותרת... בקיצור, ממליץ בחום על המקום אחת מהארוחות ב300 ש"ח לזוג כולל אלכוהול הכי טובות בארץ לדעתי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/12/09

באנו לחגוג את יום הולדתי, לא ביקרנו במסעדה בעבר. היתה אווירה נהדרת ואוכל מאד טעים. בוודאי נבוא שוב! תודה על ערב כייפי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ifate - תמונה
ifate 2 ביקורות
4.0
15/12/09

לפני כמה שבועות קיבלנו המלצה על המסעדה מחבר טוב והחלטנו לחגוג בטפאו את יום הנישואים שלנו. מאוד נהנינו. האוכל מצוין ומגוון. האווירה נעימה המחירים ממש בסדר. בקיצור היה מקסים.

עוד פרטים
הוספת תגובה