נגישות
נגישות

טפאו - TAPEO ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

126 ביקורות וחוות דעת על טפאו

Sapir - תמונה
Sapir מבקר מתחיל
שירות גרוע
1.0
30/01/20

נפלנו על מלצרית אנטיפתית וגם בעל העסק לא היה נחמד או ניסה להיות נחמד לא ממליצה לאף אחד! לא נחזור בחיים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maya - תמונה
Maya מבקר מתחיל
יקר מאוד, מנות קטנות
3.0
29/01/19

יקר מאוד, וטאפסים קטנים מדי... אוכל סביר, לא משהו מיוחד. יצאנו עם 300 שקלים לשלושה אנשים, בלי לשבוע. עדיף לוותר

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 6 ביקורות
יקר ולא טעים
1.8
13/07/18

ציפיתי לאוכל טוב. לצערי לא היה טעים וגם לא היה איכותי. היינו 4 אנשים וחגגנו יום הולדת. הזמנו כמה סוגים של מנות, וכולן היו נפילה. הכל או תפל מדי או מלא מלח מדי. שום דבר לא היה באמצע.... המחיר פשוט לא הגיוני לכמות הקטנה שמגיעה (40 ש"ח על כמה פטריות ברוטב??). גם מחירי הבירה/יין/קוקטיילים היו מהגבוהים שנתקלתי בהם בארץ. שירות בינוני, המלצרים בקושי התייחסו אלינו. ומילא אם היה טעים, אבל בקושי נגענו במנות. הלכנו אחר כך לאכול במקום אחר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alona - תמונה
Alona 2 ביקורות
לא מומלץ
1.8
12/09/17

הגענו למסעדה עם הרבה ציפיות. האוכל לא היה טעים, במיוחד ההומבורגר. טאפאס תפוחי אדמה יגיע אחרי חצי שעה שכבר הוגשו כל המנות והגיע קר. המנות היו חריפות, למראות שבישקנו ליידע אותה מה חריף... ומראש לא היינו מזמינים מנות אלו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Omer - תמונה
Omer מבקר מתחיל
טעות בבחירת מסעדה
2.5
04/06/16

הגענו לטפאו עם המון ציפיות והזמנו 8 מנות. לצערנו כל המנות היו מאכזבות, תפלות, ואף נאלצנו להחזיר אחת מהן. החלטנו לוותר על קינוח במסעדה והלכנו לגלידריה ממול... למרות כל זאת השירות היה... מקסים. בסהכ מסעדה סבירה במחירים גבוהים ולא מעבר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Naama - תמונה
Naama 3 ביקורות
ערב נהדר וטעים
4.5
17/01/16

אני ובן זוגי הגענו לארוחה ביום שבת בערב המוקדם (שבע), ומאוד נהנינו מהמקום. כל מנה שהזמנו הייתה טעימה ומושקעת, השירות מצוין, מלצריות חייכניות, אוכל שהגיע מהר מאוד, והמסעדה עצמה שהייתה... שקטה יחסית גם כשהתמלאה בהמשך הערב. הבעיה היחידה עם המקום היא המחירים, שהיו מעט גבוהים מדי לטעמי, אבל לא בצורה שאי אפשר לעמוד בה. הזמנו 5 מנות טאפאס, 4 מתוכן עם בשר או פירות ים, קוקטייל וכוס יין, וקינוח - שילמנו 300 שקלים לשנינו ויצאנו שבעים ומרוצים מאוד. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמואלי - תמונה
שמואלי מבקר מתחיל
חזרנו רעבים ולא מרוצים.
2.0
24/08/15

המנות לא מספקות. ספק אם היו טעימות. ( הפילה היה גומי). יקר מידי ל״דוגמיות״ שאכלנו. ואנחנו אנשים רזים שלא אוכלים הרבה. תוספת ה״ציפס״ שקיבלנו לא נראתה כמו צ׳יפס ואין לו שום קשר לצ׳יפס.... הכל מוגש בצורה מאוד מינימלסטית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
עוד סניף מוצלח
4.0
21/12/14

סניף מוצלח של מסעדה מוצלחת ! עקב ניסיון קודם מוצלח בסניף אחר שלהם החלטנו ךבקר גם בסניף המדובר. מקום מקסים עם אווירה טובה ואנרגיות טובות. מלצריות מהירות ויחסית זמן המתנה קצר להזמנה.... ממליצה

עוד פרטים
הוספת תגובה
מעין - תמונה
מעין 40 ביקורות
אוירה מעולה, אך להפתעתי פחות מתאים לטבעונים
3.8
06/12/14

היה אחלה, אוירה כייפית, אבל כמעט ואין מנות טבעוניות ... המלצרית אמרה שהשף יכול "להכין משהו עם ירקות" אבל כשביקשתי שתברר איזה ירקות ומה בדיוק המנה היא נראתה מבולבלת ולא בדקה אז הזמנתי... לחם ועוד 2 מנות בתפריט (אספרגוס ללא איולי, ופטריות מוקפצות) הייתי מצפה ממסעדת טאפסים שיהיו קצת יותר מנות מן הצומח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nitzan - תמונה
Nitzan 46 ביקורות
נחמד
4.0
19/10/14

הגענו לשם בסוכות, זוג עם שלושה ילדים. אנחנו מכירים טאפאס מביקורים קודמים בספרד. המנות היו טעימות אם כי מעט קטנות מידי. המחיר סביר. האוירה חביבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה