נגישות
נגישות

טפאו - TAPEO ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

112 ביקורות וחוות דעת על טפאו

נתנאל והילה - תמונה
נתנאל והילה מבקר מתחיל
4.7
15/06/10

מסעדת הטפאו בתל אביב מומלצת ביותר לזוגות. אני ובן זוגי מתעקשים לפקוד את המקום לפחות פעמיים בחודש (וגם זה לא מספיק). אויריה נעימה ביותר, לא לוחצת, רומנטית, נעימה, שלווה וזורמת, מוסיקה... נעימה לאוזן, שירות מעולה, נדיב, מקצועי, חם ומפנק, אנשי הצוות אדיבים, מחייכים, אוכל מעולה ברמה הנכונה - מה עוד צריך על מנת להנות מבילוי מושלם שכזה?! מומלץ ביותר!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bath-Sheva Brezner - תמונה
Bath-Sheva Brezner 3 ביקורות
4.3
03/06/10

אנחנו זוג מבוגר שתייר הרבה בעולם ואכל במסעדות מעולות אך אנחנו לא אנשי ברים. (למעט פאבים אנגליים). איננו גרים בתל-אביב אך אנחנו מזדמנים לקונצרטים לפחות 12 פעמים בשנה. ארוחת ערב בטפאו... בשעות המוקדמות של הערב, עת המקום שקט עדיין, הן עבורנו תענוג מיוחד כי אנחנו חובבי ארוחת טעימות והטאפאס בטפאו גם טעים וגם מעוצב (לא נהננו מטאפאס כזה בכל סיורינו בספרד כולל חבל הבסקים). להתראות טפאו לפני הקונצרט הבא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
27/04/10

אז הגענו זוג לטפאו ובאמת נהננו! המנות היו מצויינות ואכלנו המון! בסוף קצת הופתענו מהחשבון - 500 עם טיפ שמן אבל באמת התחזרנו, בעיקר אהבנו את הסביצ'ה! הערה קטנה יש לי, במקום יש רק 3 סוגים... של קאוות, את הלמברוסקו המזעזע אני לא מחשיב. שימו עוד כמה בקבוקים שעולים באזור ה120 שקל והכל יהי מושלם. ותוסיפו גם רוזה טוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
YuliaS - תמונה
YuliaS מבקר מתחיל
4.3
29/03/10

לאחר המלצות רבות סוף סוף הגענו לטפאו מתוך 4 מנות שהזמנו - 2 היו טובות מאוד ו2 נוספות היו אורגזמה בהתגלמותה. התור בן אדם שלא כל כך אוכל בשעות הלילה - לא יכולתי להפסיק. גם המלצר שלנו... היה מדהים מדהים מדהים (דייוויד) שבהחלט תרם לאווירה הבלתי נשכחת נחזור בהחלט

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית ואבי - תמונה
אורית ואבי 8 ביקורות
4.3
23/02/10

כבר כמה חודשים שאנחנו מפנטזים על טפאו, בהתחלה לא הלכנו מאילוצים של היריון ולידה (בכל זאת האלכוהול והאוכל הנא ברובו לא ממש עושים את זה לעובר), ואחר כך פשוט בגלל שקשה להשיג מקום בשישי... בערב. בשישי האחרון היינו ולא התאכזבנו. כתמיד המנות מיוחדות, מפתיעות ובעיקר - טעימות. האלכוהול מצוין. מומלץ בחום. לא סתם המקום מפוצץ תמיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
16/02/10

כלקוח קבוע בטפאו אני ממליץ בחום. האווירה במקום והמוזיקה הלטינית פשוט מעולים. אוכל טעים ומשביע ( ולא חייב לאכול המון לחם כדי לשבוע ). ובתור אחד שגר בספרד אני רוצה להגיד לכל אלה שהיו... בברצלונה / במדריד, אכלו טאפאסים וחושבים שעכשיו הם מומחים בתחום, תחזרו לספרד לטאפאס בר ברמה של טפאו, ולא לכזה שהולכים אליו כל התיירים, ואז נראה אם תרצו שוב להתלונן על המחירים וגודל המנות המוגשות .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
25/01/10

פעם ראשונה בטפאו חגגנו יום הולדת. מלצרית צעירה נעימה ומקצועית עזרה לנו בבחירת התפריט. המנות שנגיעו היו מצחיקות בקטנוטן. קטנטנות ולא משביעות. אמנם מאוד טעים אך מאוד קטן. אפילו קטנוני... משהו וחבל. היה טעים אך לא נחזור.אנו אכלנו טאפס במקומות רבים בעולם. איננו מופתעים מהקונספט. אך מופתעים מהקמצנות במנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/12/09

חזרנו לטפאו בארבעה אחרי יותר משנה ושמחנו לגלות שהמקום נשאר איכותי, טעים ונעים כשהיה בעבר. 300 ש"ח לזוג כולל 2 כוסות יין, קוקטייל, 5 טאפסים וקינוח - תמורה מעולה לכסף!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
08/11/09

לאחר מספר המלצות מחברים בחרנו ללכת לטפאו ואכן, היה מצוין. האוכל אומנם היה בין בינוני לנחמד (תלוי במנה), והמנות ברובן קטנות אבל האוירה והשירות האדיב, המקצועי והזריז פיצו על הכל.אכלנו... טוב, שתינו טוב (כולל בקבוק למברוסקו וקינוח) ויצאנו בכ- 300 ש"ח לזוג. ממש לא נורא ובהחלט היה שווה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
06/09/09

מדוע טאפס שאמורים להיות זולים עולים כל אחד כמו מנה עיקרית? חלק מהטאפס טעימים וחלקם ממש לא אך כולם זעירים ויקרים מדי. למה אין מנות עיקריות למעט פאייה מחריד? חבל, לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה