נגישות
נגישות

טפאו - TAPEO ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

112 ביקורות וחוות דעת על טפאו

עמית - תמונה
עמית 4 ביקורות
אחת הטאפאסיות!!!
3.8
27/12/12

לא סתם המקום הזה מחזיק כל כך הרבה שנים. אם כי אני חייב להודות שבשנתיים האחרונות הם העלו מחירים באופן משמעותי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/09/11

מסעדה פשוט מדהימה! כל פעם שאני הולכת אליה אני נהנית מחדש! הייתי שם אתמול בערב בסביבות 8, השירות היה מעולה, והאוכל היה פשוט מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniel Farkas - תמונה
Daniel Farkas מבקר מתחיל
4.3
06/02/11

המסעדה האהובה עלי. השירות מדהים, האוכל מפנק, האווירה כיפית, באמת שתענוג !

עוד פרטים
הוספת תגובה
yoyo וyoyo - תמונה
yoyo וyoyo 5 ביקורות
4.0
25/01/11

אנחנו היינו ביום שני בשעה 20:00 והיה די מלא ולא רועש כמו שצויין בביקורות הקודמות. כל מה שהזמנו היה טעים מאוד. המנות לא כ"כ קטנות כמו שחושבים, לראייה אני וזוגתי הזמנו ביחד 6 מנות ויצאנו... שבעים (~130 ש"ח)! כמובן מדובר בטאפסים ולא במנות ראשונות, לכן אין לצפות שהמנות תהינה גדולות. בסה"כ מקום מאוד נחמד ואני משוכנע שנחזור אליו שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
01/01/11

מקום מזעזע!אוכל לא טעים וככל שהמנה יותר קטנה כך היא יקרה יותר, אווירה לא נעימה בכלל,מוזיקה רועשת מאוד למרות שביקשנו כמה וכמה פעמים שינמיכו (חייב לציין שאנו בני 27-8 שרגילים למסיבות... ורעש, אבל זה היה מוגזם לגמרי).המלצרית אמנם היתה חמודה אבל בכל פעם הגיש לנו מלצר אחר את המנה - הניח והלך בלי לומר מהי המנה והיינו צריכים לנחש למי היא שייכת.יצאנו בנזק של 230 שקל כל זוג, חרשים ולא שבעים.לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
23/10/10

האוכל היה מצויין וכך גם הסנגריה ששתינו. אבל... לצערנו הרב, הטאפאסים שהוגשו לשולחן היו קטנים למדי בעוד המחירים אינם פרופורציונלים לגודל המנות. נוצר מצב שלמרות שהזמנו לא מעט טאפאסים,... יצאנו מהמסעדה רעבים כלעומת שנכנסנו אליה. בשורה התחתונה התמורה אינה מצדיקה את העלות. הערה קטנה נוספת, שעלתה בביקורות נוספות באתר - המוזיקה במסעדה אכן רועשת למדי. בסיכומו של דבר - אין בכוונתנו לחזור למסעדה שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
30/09/10

מקום מקסים, אוכל מעולה!! מתאים גם לדייטים וגם ליציאה בחברה השירות נהדר, והמנות מאוד מפתיעות ואיכותיות אני כבר נהייתי לקוחה קבועה ממליצה לכולם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
yaelsela - תמונה
yaelsela מבקר מתחיל
4.0
30/09/10

בדיוק חזרנו מהטפאו והיה ממש מאכזב זו המסעדה הקבועה שלנוכ זוג ויושבים על הבר אך היום הייינו 6, ורצינו לשתף את כולם בחוויה. הישיבה בשולחן היתה מאכזבת האקוסטיקה באיזור השלחנות נוראית... הקטינו אתהמנות כמו מנת הלחם והמולים אמרנו למנהל המסעדה על המנות והאקוסטיקה נוראית ושממש אי אפשר לדבר חבל,!!! נכון שנמסעדה מלאה כל ערב אולם חשוב גם שהלקוחות יהיו מרוצים כדי שישובו.יהיה קשה לחזור בשנית

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nadmiz - תמונה
Nadmiz מבקר מתחיל
3.3
09/08/10

מקום יפה, אוכל מעולה, מוזיקה משגעת, וטעמים מדליקים. כשיושבים בבר השירות מעולה. השירות בשולחנות על הפנים!, לצערי זו פעם שלישית שאנו מגיעים מאחר והאוכל באמת טעים, אפשר להרים את היד כמה... דקות ללא התייחסות, לא מנקים את השולחן אחרי הארוחה, עד שמעוניינים להזמין משהו נוסף המטבח כבר סגור, האוכל מאחר או שהניחו לנו מנות שבכלל לא שלנו וקיבלנו חשבון כפול..מהכמות שבאמת הזמנו. חבל שהשירות הורס..

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירי  - תמונה
שירי 3 ביקורות
4.3
03/08/10

הברמנים הכי טובים בתל אביב, יודעים לפנק, לשעשע... ומעניקים שירות כיד המלך. המנות טעימות ושוות את מחירן, האוירה מגניבה, חזרנו ונחזור עוד פעמים רבות!

עוד פרטים
הוספת תגובה