נגישות
נגישות

טפאו - TAPEO ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

112 ביקורות וחוות דעת על טפאו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/09/07

מקום מספר 1 בת"א.אם לא תזמין מקום אין לך מצב להכנס.אני ישבתי בבר.שירות מעולה,פינוקים כמו שצריך,המנהל שגיא (אם אני לא טועה) פשוט 10 ובעל סבלנות הסביר לי על סוגי השתיה והמנות שמוגשים... במסעדה.טעמתי והתרשמתי.ממליץ בחום!!! תנסו ותהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.3
23/08/07

האוירה בטפאו היתה נחמדה וכך גם השירות אבל האוכל היה פשוט מ-א-כ-ז-ב !!! אולי לא אכלנו במסעדה המון זמן וזכרנו אותה יותר לטובה אבל כל המנות שהזמנו היו בנינויות ולא יותר מזה והמתחור כמובן... גבוה. חבל שבטפאו לא שמעו על הורדת המחירים בענף המסעדנות ואלי גם על שמירת רף קולינרי הגיוני. אני מקווה שמישהו מהמסעדה יקרא שורות אלו ויחזרו ימיה כקדם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
11/08/07

כמעט הכל בסדר, האוכל טוב, השירות אדיב אבל כאן לא שמעו על כך שיש חוק בנושא עישון. כשהזמנו, איש לא טרח לשאול אם מעוניינים באיזור עישון או לא. כשהגענו לא הופתענו, פשוט מעשנים בכל מקום.... אמנם אחראית המשמרת הבטיחה לטפל בכך, אבל למרות פניותינו החוזרות ונשנות לא הפסיקו לעשן לידינו ובכל רחבי המסעדה. פשוט לא שמו עלינו! למרות האוכל הטעים, אנחנו נימנע מביקור נוסף וקוראים למעשנים הפסיביים, לעשות כמונו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yossi - תמונה
yossi 10 ביקורות
4.3
20/07/07

העיקר ברטבים, אבל לא רק. הכל עשוי בקפידה אין משהו מוגזם, עד כדי כך שאפילו הכוסברא (שאנחנו שונאים) בממרח לא הפריעה. אידיאלי לארוחת ערב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
20/06/07

האוכל באמת נפלא. השירות על הבר היה מזעזע, גם בשל האיטיות וגם בשל הגועל נפש של הגישה. נראה שצריך להוסיף עוד ברמן למשמרת ולהעביר אותם סדנת חינוך. למרות זאת - טעים טעים טעים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Guri - תמונה
Guri 3 ביקורות
4.3
28/04/07

אמש חגגנו יום הולדת וזכינו לשירות מופלא מידיה האמונות של מיטל הנחמדה והמקצועית. המלצותיה היו בדיוק לטעמנו, והמנות הגיעו בתזמון מעולה. כל מנה היתה פשוט נפלאה. חברי ואני מבינים באוכל,... היינו בעולם, ואנו מאד ביקורתיים (ופדנטים), ובאנו עם ציפיות גבוהות. לא זו בלבד שלא התאכזבנו, נהנינו אף מעל ומעבר! האווירה מאד נעימה וחמימה, אף כי המוסיקה עלולה להיות רועשת עבור אנשים מסויימים. מאידך, לא ממש שמים לב אם נהנים מהחברה ומהאוכל. המסעדה היתה מלאה אך איש לא סבל משירות שהתמהמה. סביבנו, האנשים בשולחנות ועל הבר נהנו לא פחות! אני ממש לא מבין את אלה שביקרו את טפאו לחומרה ו/או לא נהנו, ומאחל להם שייהנו בטפאו, ובכל מקום! בקיצור, תמורה בעד הכסף, הנאה צרופה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
12/11/06

בטפאו לא ביקרנו זה זמן מה....אולם בהזדמנות הראשונה בחרנו לארח זוג חברים מלונדון במסעדה האהובה עלינו, ואכן היה כיף אמיתי, עם המון צחוק וקולינריה מפנקת. השתדלנו להזמין את המנות המוכרות... והטובות טעמנו מס' מנות חדשות שהיו מדהימות רק חבל שנגמרה מנת הבורי עם צ'יפס בטטה. כמו תמיד - תודה על איכות אחרת שירות מקצועני ואווירה מחשמלת!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני מבקר מתחיל
2.7
20/10/06

אחד המקומות הכי טובים שהייתי בהם אבל לצערי (או לשמחתי) לא אחזור אליהם עקב שרות גרוע/מתנשא/פלצני/מגעיל (נא לא למחוק את המיותר - כי אין).חייבים להיות הוגנים - המקום נראה סוף הדרך והטאפסים... טעימים בטירוף אבל איכות השרות של המלצריות ויותר גרוע - של המארחת הוא מתחת לכל ביקורת - על חיוך, סבלנות, אמפטיה לא שמעו שם וחבל. שאלה קטנה של "האם יש מקום לשניים על הבר" זוכה למבטים מתנשאים ושלילי קטלני בלי לבדוק בכלל. בסופו של יום מה שאתה זוכר מעבר לטעמים והריחות זה השרות והאמפטיה ובטפאו לא תקבלו את זה. מה שכן - את נתן זהבי תראו בכל רגע נתון. לבנאדם יש כנראה כסא קבוע על הבר כמו בבית כנסת. לשיקולכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/10/06

היינו בסניף החדש ברח' שנקר 9 בהרצליה פיתוח.ופשוט היה נפלא.אותו השירות המקצועי, אותו האוכל המעולה, העיצוב שונה בהשראת הצייר מירו.בקיצור, לא ללכת... לטוס לשם ומהר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/10/06

טעמם של הטאפסים הקטנים והמופלאים מלווה אותי כבר שבוע. המקום לא מפסיק להפתיע. טפאו תמשיכו ככה!

עוד פרטים
הוספת תגובה