נגישות
נגישות

טפאו - TAPEO ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

112 ביקורות וחוות דעת על טפאו

gazit.ma - תמונה
gazit.ma 35 ביקורות
טפאו
3.5
31/08/13

טפאו מקום כיפי. היינו שולחן יומהולדת של 8, הזמנו בעיקר שתייה (סן מיגל נהדרת מהחבית, מוחיטו מנגו שהיה מאוד מאוד טעים), ונשנושים. האוכל היה טעים מאוד, צ'וריסו דשנה עם צ'ימיצ'ורי טעים,... סביצ'ה מוצלח, עיגול גבינת סנט מור עם אנסים, קבב טלה, פטריות ועוד. מה שכן, כיאה למסעדת טאפאס, המנות מניאטוריות, בתמחור של 20-35 שקלים. טעים, נחמד, כיפי, מוסיקה טובה, שירות חייכני ונחמד, אבל לבוא אחרי ארוחת ערב, כי לשבוע לא תצאו משם, אלא אם תוציאו 350 שקל לסועד. ברגע שיודעים למה מצפים, מדובר בחוויה חיובית. תודה, עוד נשוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tzvika - תמונה
Tzvika 15 ביקורות
אכזבה בביקור רביעי במקום
2.3
09/06/13

שישי בערב. 22:00. מגיעים בלי הזמנה ויש לא מעט מקום. פה חשדתי (אתה לא באמת רוצה להתקבל למועדון שמוכן לקבל אותך...). חיכינו הרבה זמן ליחס מהברמן עד ההזמנה. המנות של חברה שלי הגיעו הרבה... לפני המנות שלי ככה שהיא הסתכלה עליי אוכל ... גם לחשבון ולתשלום חיכינו הרבה זמן (כי לא היה אינטרס לגרש אותנו משם, כאמור המקום היה רחוק מלהיות מלא). מבחינת האוכל: שרימפס חם עם קצת עניינים - טעים אבל ממש קטן. פאייה (אותה הזמנתי בשנית) משביעה בגלל האורז אבל אין המון פירות ים בפנים והיה חסר בה הרבה תיבול. סשימי טונה היה טעים אבל שוב, קטן מאד. סביצ'ה טעים אבל שוב קטן מאד. הסנגריה (חצי ליטר בסה"כ) טובה עם אחוז ניכר של יין.. בסה"כ מנות שחלקן טעימות וחלקן פחות. רובן קטנות עד פצפונות. תמורה לא ראויה למחיר (300 שח).

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 43 ביקורות
אחלה טפאס
4.5
02/06/13

אין לנו הרבה נסיון עם מסעדות טפאס בארץ, רק בברצלונה, ואין ספק שכאן הרבה יותר טוה מהמקור...המקום ממש יפה, אוירה נעימה, המנות קטנות ומתומחרות בהתאם. צריך לציין שהתאורים בתפריט לא תמיד... עוזרים לדמיין את המראה והטעם, אבל מכיוון שכמעט הכל טעים מאד אז זה לא מפריע. עוד נקודה חשובה היא שהמנות יוצאות בסדר אקראי לגמרי, אז מה שנדמה כראשונות הגיע בסוף, אבל שוב, אם מקבלים את העקרון שזה טפאס בר אז זה דוקא כיף. ארוחה לזוג עם משהו כמו 9-8 טפאסים וכוס יין עלתה 280. שווה ממש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Iris Birman-Opprecht - תמונה
Iris Birman-Opprecht מבקר מתחיל
אוכל טעים - שירות בינוני מאוד
3.3
25/05/13

האוכל היה מעולה! לא ממליצה על הפאייה השחורה כי היא סתם ריזוטו ולא פאייה. השירות היה בינוני מאוד ועיתי. ולאוכל לקח המון זמן להגיע. המסעדה יפה עם אווירה אוטנטית ונעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tzvika - תמונה
Tzvika 15 ביקורות
טעים עם אווירה
3.8
15/05/13

סעדתי פעמיים במקום. מנות קטנות עד בינוניות (טאפאס). טעימות ומעניינות. המחיר הכולל הולם יחסית. הזמנו גם בקבוק יין (120) וקנקן סנגריה (שיש בו אלכוהול לשם שינוי). אווירה ממש טובה. שירות... מצוין. בהחלט מומלץ. פאייה פירות ים זכורה לי לצד הכרובית..

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמ - תמונה
עמ 86 ביקורות
אירוע בלתי נשכח
5.0
10/02/13

הזמנו מקומות בטפאו ל10 אנשים לחגוג יום הולדת לאמא שלנו. המלצרים היו מקסימים ונחמדים כרגיל (כבר זוכרים אותנו שם) הקוקטיילים נפלאים כתמיד, והאוכל מעדן, אמא שלי נהנתה בצורה יוצאת דופן,... אמרה שזה מזכיר לה את ספרד :) וגם לא יצאנו עם נזק גדול מדי לארנק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
li - תמונה
li 2 ביקורות
אין על הטפאו
4.3
27/01/13

כל מנה היא תענוג צרוף, בעיקר הסקאלופ העטוף בבייקון. המנות הן אכן קטנטנות אבל זו מסעדת טאפאס, המחירים יקרים אבל מצדיקים את התמורה.האווירה אדירה, כייפית, המנות מגיעות מהר, ובשורה התחתונה... המסעדה שאני הולכת אליה כשבא לי להתפנק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמ - תמונה
עמ 86 ביקורות
פנטסטי
5.0
20/01/13

אני הולכת לטפאו פעם בחודש עם חבר שלי או עם חברים, זאת ללא ספק ה-מסעדה הטובה ביותר שאכלתי בה. הטאפאס מדהימים, האווירה מעולה המוזיקה מצוינת והכי חשוב אחלה טקילה. מחירים מאוד סבירים יחסית... לטאפאס בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נירה שקד - תמונה
נירה שקד 7 ביקורות
תמחור שערורייתי
2.3
02/01/13

הדבר הכי קרוב ללהגיש כלים ריקים ולחייב על זה. למעט הסביצ'ה שהיה נפלא ותומחר באופן הגיוני, המנות האחרות היו אומנם בסדר, אבל מחירן נחווה כמו בדיחה על חשבון הסועד. לא סביר ש 4 פטריות... שמפיניון ממולאות קטנות, יעלו 28 ש"ח. או טיבון שגודלו כגודל אצבעות כף היד (עם העצם) יתומחר סביב 40 ש"ח. הפרכה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 49 ביקורות
חגיגה ספרדית
4.8
31/12/12

אפשר פשוט להגיד מסעדה מעולה ולגמור עם זה. אבל באמת שטפאו היא מסעדה שמשלבת אוירה, שירות, מחיר וכמובן איכות וטעם בצורה מעולה. מכיוון שמדובר במסעדת טאפאס אני לא אפרט את כל 14 המנות שהזמנו... אבל לא הייתה אחת שלא נהניתי ממנה! מקום כיף לדרינק, ארוחה רומנטית או יציאה משפחתית, אל תפספסו

עוד פרטים
הוספת תגובה