נגישות
נגישות

טפאו - TAPEO ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

112 ביקורות וחוות דעת על טפאו

קובי - תמונה
קובי 5 ביקורות
3.3
26/11/08

היינו שני זוגות, ביום שישי בערב. הקונספט של הטאפס מתאים מאד לבלייני שישי בערב שיוצאים אחרי הארוחה המשפחתית, האוכל מצויין, המחירים סבירים בהחלט, והשרות היה אדיב ויעיל (למרות תחלופת... המלצרים). אבל - שתי הערות: ראשית - כשאורח מזמין שולחן ל-22:30 ונאלץ להמתין בכניסה 20 דקות עד שהשולחן יתפנה, מין הראוי שהמארחת תציע לו לפחות כוס מים (שלא לומר כוסית סנגריה), להפגת השיעמום והרוגז. שנית - יש בעיית אקוסטיקה קשה במקום, והמוזיקה רק מוסיפה לרעש. כמעט בלתי אפשרי לנהל שיחה תרבותית מבלי לצעוק, ויצאתי צרוד. חבל, כי רק בגלל זה לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קובי - תמונה
קובי 5 ביקורות
3.6
22/11/08

היינו שני זוגות, ביום שישי בערב. הוקנספט של הטאפס מתאים מאד לבלייני שישי בערב שיוצאים אחרי הארוחה המשפחתית, האוכל מצויין, המחירים סבירים בהחלט, והשרות היה אדיב ויעיל (למרות תחלופת... המלצרים). אבל - שתי הערות: ראשית - כשאורח מזמין שולחן ל-22:30 ונאלץ להמתין בכניסה 20 דקות עד שהשולחן יתפנה, מין הראוי שהמארחת תציע לו לפחות כוס מים (שלא לומר כוסית סנגריה) להפגת השיעמום והרוגז. שנית - יש בעיית אקוסטיקה קשה במקום, והמוזיקה רק מוסיפה לרעש. כמעט בלתי אפשרי לנהל שיחה תרבותית מבלי לצעוק, ויצאתי צרוד. חבל, כי רק בגלל זה לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמה - תמונה
נעמה 20 ביקורות
3.3
12/11/08

ישבנו שבעה חברים בטפאו והיה שמח. מלבד החברה הנעימה תרמו לכך האווירה הכיפית, הסנגריה המלהיבה, והאוכל הנפלא. השירות לא משהו (מלצר קצת חסר סבלנות ואנטיפט, אבל ראיתי גרועים מזה) אבל עיקרו... של דבר - כמו בברצלונה, רק יותר טוב! שלא לדבר על המחירים השפויים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
02/11/08

ישבתי בטפאו כמה פעמים ותמיד היה ממש מעולה. האוכל, האווירה והשירות, גם של המלצרים ובעיקר של הברמנים - תמיד היו מצויינים. היום התאכזבתי. האוכל נשאר טעים, האווירה נשארה שמחה, אבל נראה היה... כאילו המושג "תודעת שירות" נעלם מתודעתו של הברמן שהיה כ"כ לא נחמד עד שהוא כמעט הצליח להרוס לנו את הערב. בכל מקרה הוא ממש לא תרם להצלחתו... ברמן יקר, כשמבקשים ממך משהו, ולא משנה מה, ולא משנה כמה הבקשה "מוגזמת", "מגוכחת", "לא ראויה" (ביקשנו בסה"כ שהקוקטיילים יהיו מעט מחוזקים), פשוט תגיד "סבבה, בכיף"... תעשה אח"כ מה שאתה רוצה אבל זה כ"כ קשה לגרום ללקוח להיות מרוצה? השארנו קצת יותר מ 10% טיפ (קמצנות לשמה), מגיע לך הרבה פחות מזה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/10/08

הגענו אתמול בפעם הראשונה בחיינו לטפאו, לחגוג את יום הולדתו של בן זוגי. פרט לעיצוב המקסים והחמים של המקום (כחובבי גאודי לא יכולנו שלא להתפעל מהפסיפסים) פשוט נהנינו מכל רגע. הגענו בשעה... סבירה, לפני העומס וקיבלנו שירות מהיר, יעיל ומפנק. האוכל היה נפלא - פרוסות הסינטה המגולגלות וממולאות בצ'דר והאם, הקרפצ'יו, הפאיה, לביבות גבינת העיזים... הכל היה פשוט נפלא. יצאנו שבעים והרגשנו טוב שיכולנו לדגום מנות רבות והאמת שהמחיר לא יצא כל כך נורא. לקינוח גם לקחנו את עוגת הבוקה נגרה הנפלאה והמענגת. בקיצור - מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
04/10/08

ישבתי שם אתמול בערב עם חברה והאוכל פשוט מעולה במיוחד הסביצ'ה ברמונדי על גספצ'ו מדהים.ישבנו על הבר וחבל שהברמן לא צ'יפר אותנו קצת..מקום סבבה רק יש לשפר את הפינוק ליושבים על הבר... אני... מאמינה שנשוב לשם שוב :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni - תמונה
Roni 10 ביקורות
2.3
27/09/08

השירות היה גרוע, אין לתאר..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
08/09/08

אני יכולה כבר לקבל כרטיס חבר מועדון בטפאו. בתור אחת שיושב המון בטפאו בתל אביב אני יכולה להגיד שהאוכל תמיד טעים, השירות תמיד טוב, והאוכל תמיד מגיע מהר. אין דברים כאלה. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חוה ורועי - תמונה
חוה ורועי מבקר מתחיל
3.3
04/09/08

בן זוגי ואני אכלנו בסניף הרצליה (מאחר ובסניף ת"א כמעט אף פעם אין מקומות..) המסעדה עצמה נעימה בסך הכל, האוכל היה ממש ממש טוב. הזמנו הכל מהכל והיה מצויין.. הקוקטיילים לא מוצלחים כמו השמות... שלהם- חביבים ולא יותר. הבעיה העיקרית הייתה מלצריות סנוביות וחסרות סבלנות. חבל שזה מעכיר את האוירה. חוץ מהמלצריות- אחלה מקום.. שווה לנסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ערן ועינת - תמונה
ערן ועינת 4 ביקורות
2.7
30/07/08

הייתי בכיף מתאר את האוכל הטעים, אבל בסוף דווקא נשאר טעם חמוץ!... הזמנו מקום, הגענו 7 אנשים, והזמנו אוכל במאות שקלים. השירות היה זוועתי חיכינו שעות למנות שהגיעו לאט. המלצרים היו בלתי... נראים ואי אפשר היה לקרא להם. עשו טובה ופיצו אותנו בקינוח אחד. בסוף הארוחה לאחר ששילמנו את החשבון המארחת המגעילה עוד עושה לנו פרצופים, ואומרת לנו שהתעכבנו ויש אנשים שמחכים בחוץ. פשוט מזעזע. פנינו למנהל או בעל המקום והוא אמר שיטפל בזה. אשרי המאמין...לא נראה לי שנחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה