נגישות
נגישות

טפאו - TAPEO ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

112 ביקורות וחוות דעת על טפאו

eran - תמונה
eran מבקר מתחיל
יש כבר מיני ישראל
2.3
03/04/16

החלטנו לחגוג בTAPEO את יום הנישואין , הזמנתי שבוע מראש , נסענו למרכז ( גרים בצפון ) ,מקלחות לילדים , סבתא בייביסיטר ויצאנו לדרך . את האמת ציפיתי לדה בסט , הגענו לכניסה וישר הכניסו אותנו... ללא עמידה בתור , מקום פינתי ,נחמד ,אווירה נעימה , קצת רועשת אבל אנחנו בתל אביב . הזמנו קוקטייל ( קצת יקר 40 וקצת ₪ ) , התחלנו בשתי מנות - שרימפס ,סביצ'ה ולחם בטמפ' החדר . המנות הגיעו - צלחות קטנות , מוגש יפה ,טעים אבל ברצינות !!! מנה מיניאטורית ! באמת , אני רוצה לפרגן אבל מנה מיניאטורית יקרה כזאת עדין לא קיבלתי בשום מקום ,יודע שזה טאפאס אבל עדין - כל מנה כ 40-50 ₪ - תחושה לא נעימה של קמצנות מול פלצנות - סליחה . השארנו כ 330 ₪ ולצערי לא ניפגש שוב . בהצלחה

עוד פרטים
הוספת תגובה
יונתן - תמונה
יונתן מבקר מתחיל
איפה להתחיל..
2.0
09/12/15

מקום מעוצב נהדר על רמה נראה מטבח נחמד ומקצועי. עכשיו הדבר החשוב האוכל. יש באוכל קמצוץ שרוצה להיות ספרדי אבל לקרוא לאוכל ספרדי כנראה כאן בישראל זה עובד. הצ'וריסו לא צ'וריסו סתם נקנקיה.... באמת אם מישהו טעם צוריסו לא יגיש את זה. פאייה.. חחח אורז לבןממלא לימון עם טעם אסייאתי עם הצ'וריסו המפורסם. היה זוועה לא סיימתי. הקלמרי עם השועית נחמד לא יותר. וזו לא מנה ספרדית סתם מונפצת. בקיצור עוד איזה אנטריקוט לא ממש לעיס והמבורגר קטן שוב לא ספרדי למרות שיש בספרד את זה בתור טאפס. המחיר לא שפוי האוכל לא ספרדי ועשו לנו טובה (כי המקום היה ריק) סנגרייה עם הנחה. כוס ממש קטנה... כולה יין תרגיעו. אה ויקר אבל לא איכפת לשלם אם מקבלים משהו טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידית - תמונה
עידית 10 ביקורות
כיף אבל יקר בלי פרופורציה
3.3
14/07/15

מקום שנעים לשבת בו אבל.. גם ביחס לטפאס המנות קטנות ויקרות בטירוף

עוד פרטים
הוספת תגובה
shidji - תמונה
shidji 13 ביקורות
אוכל מעולה!
4.3
10/05/15

הגענו 4 אנשים למסעדה ויש לציין שכל אחת מהמנות שהזמנו הייתה מעולה! הזמנו את הפאן (לחם) שלהם שמגיע עם מטבל פשוט אך טעים. בגזרת הירקות הזמנו את הצ'מפיניונס רייאנס, כרובית ברוטב אנשובי... (שהייתה מעולה!) ואת הקזואלה. בגזרת הבשרים: פיקניה שהייתה עשויה ומתובלת היטב ובחלקת פירות הים את הבייבי קלאמרי עם שעועית שחורה ואת הפאייה. כל המנות היו טעימות, אם כי הקלמארי עם השעועית היה עשוי טוב יותר מזה שהיה בפאייה, לטעמנו. סה"כ המחיר 450 ש"ח כולל יין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lizzy  - תמונה
Lizzy 2 ביקורות
אכזבה
3.3
12/04/15

אנחנו היינו במסעדה לפני כמה ימים והתבאסנו מאוד . דבר ראשון השירות היה לא טוב בכלל . קראתי ביקורות לפני ההזמנה והרבה ציינו שהישיבה על הבר היא מאוד כייפית כי השירות מצוין והברמנים... נחמדים מאוד . אז לצערינו זה לא היה המקרה איתנו . הברמנים היו מאוד לא נעימים . הברמן הספציפי ששירת אותנו היה אדיש והיינו צריכים כל הזמן לחפש אותו אם רצינו משהו . עכשיו לגבי האוכל : אנחנו אוהבים טאפאס וזו לא הפעם הראשונה שלנו במסעדת טאפאס אבל פה זה היה ממש מוגזם . מנה של פילה בקר צרוב שעלתה 48 ש"ח הגיעה בצורת 3 חתיכות קטנות ביותר .. ומנה של שיפודי סקלופ עם בייקון שעלתה 38 ש"ח הגיע בצורת שתי חתיכות של סקלופ . מסעדות אחרות של טאפאס שלא אמנה את שמן לפחות מתמחרות את המנה בצורה הוגנת לכמות . מה שכאן אפשר לציין לטובה שהפייאה הגיעה מנה נחמדה בכמות . כל האוכל היה טעים אך בהתחשב למחירים + השירות לא ממליצה על המקום בכלל . אם ברצונכם לאכול טאפאס יש מסעדות יותר שוות .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
ברמנים תותחים
4.5
02/12/14

ברמנים תותחים זו באמת אמירה מכל הלב , הזמנו כמה משקאות טעימים, והם הגיעו יחסית מהר מאוד, עם עיצובים שונים ומעניינים על כל כוס. לחוויה איכותית וכיפית עם אווירה מהנה ומקסימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
סופיה - תמונה
סופיה 61 ביקורות
חייבים להזמין מקום!
4.0
05/10/14

את הביקורת שלי על המקום אני חייבת להתחיל בזה שבאמת חייבים להזמין מקום- אם לא הזמנתם , לא רק שאין לכם סיכוי להיכנס גם ישלחו אתכם הביתה בסגנון "אין טעם לחכות" או "זה יכול לקחת שעה וחצי... המתנה"- די מזלזל! אבל אם והתמזל מזלכם והצלחתם להזמין מקום (גם לא תמיד מצליחים להזמין מקום...) אז תהיה לכם חוייה נעימה בפנים. מנות טפאס קטנות ודי יקרות (אבל ככה זה במקומות כאלה במרכז). אבל הכול טעים והחוויה של הבילוי בהחלט שווה את המחיר. מנת הסביצ'ה סלמון וכמובן הצ'ורוס מאוד מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Debbie Kaye - תמונה
Debbie Kaye 2 ביקורות
אחלה אוכל - שירות על הפנים
2.5
02/04/14

אתמול אכלנו בטפאו. האוכל כל כך טוב אבל המלצרית הייתה פשוט נוראית. גם דיברה לא יפה, גם שכחה כל פעם לחזור אלינו - למשל הביאה לנו תפריט של קינוחים ו20 דקות אחרי עדיין אף אחד לא בא לקחת את... ההזמנה. חבל שחייבים לתת טיפ כי לא מגיע לה שקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itai - תמונה
Itai מבקר מתחיל
מסעדה עם אנרגיות טובות
4.3
16/03/14

מסעדה עם אוירה ספרדית. נותנת הרגשה שאתם יושבים בברצלונה. אוכל טוב שמגיע בצורת טאפסים וקוקטיילים ברמה גבוהה. הברמנים מקצועיים ויודעים לארח. ממליץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noga - תמונה
Noga 31 ביקורות
לא משהו
1.8
21/11/13

האוכל סבבה והיינות טעימים אבל המסביב ממש הרס. כל פעם שסימנו למלצרית שאנחנו מוכנות או שיש לנו שאלה הן או התעלמו או סימנו לנו שיבואו אח"כ. כשהן כבר כן ניגשו זה היה בזמנים הכי לא רלוונטיים... והן הפריעו לנו באמצע השיחה יותר מפעם אחת ולא בצורה נעימה או שירותית. למי שלא מכיר מדובר בטאפאס - מנות קטנטנות ויקרות. המלצריות פינו את האוכל ממש מהר ובלי לשאול עם סיימנו כך שתוך כדי שטבלתי לחם ברוטב של הכרובית (עוד היו חתיכות כרובית בפנים) אחת המלצריות פשוט לקחה את הקערה. אח"כ שמנו לב שהסלסלה עם הלחם נעלמה מהשולחן ונשארה שם פרוסה שלא נגענו בה! הזמנו בקבוק יין ראשון ואחרי שסיימנו אתו אחת המלצריות שבאה לפנות וידאה שסיימנו אותו על ידי כך שהיא מזגה את הטיפות האחרונות לאחת הכוסות. בבקבוק השני שהזמנו היא פשוט לקחה אותו ולא נראה שהיא שמה לב אם הוא גמור או לא. אותו הדר עם הקינוח שנשאר קצת בסוף ופשוט פינו לנו... למה שאני אשלם 40 שקל על חתיכת עוגה פיצית ולא אסיים אותה??? בושה שמקום מרשה לעצמו לקחת מחירים מופקעים ולתת שירות גרוע...

עוד פרטים
הוספת תגובה