נגישות
נגישות

הזקן והים נמל יפו ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

94 ביקורות וחוות דעת על הזקן והים נמל יפו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/02/08

זו המסעדה הכי טובה שאכלתי בה אי פעם, שירות מדהים של המלצרים, בחיים לא ראיתי זמינות כזו ואיכות שכזאת, נוף מרגיע אל הים, אווירה של רוגע וחופש... מבחינתי זה לא רק מסעדה, אלא גם סוג של... מדיטציה. המחירים כל כך מצחיקים שכל פעם שאני שם אני מופתע מחדש. האוכל כל כך טעים, אמנם זו מסעדת דגים אבל הבשרים שלהם לא נופלים ברמה משום מסעדה אחרת.עד שלא מנסים, לא מבינים בכלל כמה טוב יכול להיות במקום אחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
25/01/08

שפע של אוכל , הדגים טריים ועשויים היטב , מחירים לכל כיס האוכל בהחלט שווה את הכסף , מסעדה עממית פשוטה וחמימה , השרות מקצועי , המנות מגיעות מהר ,המלצרים תמיד בקשר עין , לא מסעדה שמתימרת... להיות מה שהיא לא ..

עוד פרטים
הוספת תגובה
רי - תמונה
רי 2 ביקורות
1.3
20/01/08

אינני נוהגת לכתוב בדרך כלל ביקורות אך כאן הרגשתי שאני חייבת אין מילים בפי לתאר את המקום חוץ מגועל נפש מסעדה ללא אוירה,אוכל לא שווה את המחיר-ניתן היום בכל מסעדה מזרחית פשוטה לאכול יותר... ברמה מגישים שתיה חמה וקינוח עם סכום חד פעמי וכוסות קרטון!!!!!!! ומה שעיצבן אותי יותר מכל זה ההתעלמות המוחלטת מנושא איסור העישון כאשר אתה שואל אם מותר לעשן אומרים לך כן וזאת למרות השלטים המוצבים( לטענת המלצר זה רק בשביל הרשמיות) לא רק שהמקום מלא עשן גם אנשים מזמינים נרגילות אין גבול לחוצפה והתעלמות החוק!!! זה שאתם נמצאים ביפו לא אומר שהחוק לא תופס לגביכם אני מאוד מקווה שיום אחד יגיע פקח למסעדה זו ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
11/01/08

חברה זה מסעדה טעימה, טובה ומצוינת למ שרעב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
14/10/07

לאחר שהגענו פעמים רבות , לאחר שבכל פעם התעלמנו מרמת הנקיון או מחוסר הניקיון , אבל שירות מגעיל לזה לא נסלח . הגענו 8 איש לחגוג יום הולדת למזלנו הרע שירת או אם לדייק לא שירת אותנו מלצר לא... סימפטי. וכאשר ביקשנו שירות למשל לקבל את השתייה לאחר 30 דקות או למלא את הסלטים הנ"ל הודיע שאינו עבד ומכאן רק המצב התדרדר. אנו לא נגיע שוב ונדאג שכל מי שאנו מכירים גם כן לא יגיע . כדאי שתבחרו את המלצרים שלכם בקפידה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
07/10/07

בחיים לא נחזור לשם! היינו בשבת בצהרייםחיכינו 25 דקות בתור (ניחא)25 דקות עד לקבלת המנות המנות יצאו שרופות, אכזבה גדולה! ועוד רב המלצרים מתווכח עימנו על מחיר המנות שלא נאכלו!ממש בושא... וחרפהלא נחזור לשם לעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/09/07

בכל פעם שאני הולכת עם בעלי אנחנו נהנים מה כ ל מהמלצרים השירות האוכל והחיוך של המלצרים בחגים מומלץ לחסוך שעות של עבודה במטבח הקניות והכלים וללכת לאכול בזקן והים שהסלטים שם מקבלים ציון... 10 וכמו כן גם הטריות של הבשר והפינוקים טעם גן עדם מומלץ ובגדוווללללוהכי חשוב שהמחירים לכל כיס

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
06/07/07

אני היתי בזקן והים כחלק ממפגש משפחתי שאחד מקרובי המשפחה בחר ללכת לשם. את הסלטים הגישו די מהר והם היו משביעים. למזלנו הזמנו מקום וחיכה לנו שולחן ארוך שיש עליו כבר את הסכום.אך המקום היה... נורא עמוס ורועש ויצאתי עם כאב ראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
14/06/07

חבר טוב הזמין אותי לצהרים שם ממש היום. אין מילים.שולחן מול הים, ופתאום נוחתות עליך המון צלוחיות קטנות עם סלטים מעולים. אני ספרתי יותר מעשרים צלוחיות. חומוס גדול וטוב, פיתות עירקיות ישר... מהטאבון וקנקן לימונדה. מיותר להגיד שהזמנו עוד צלחת חומוס והיא נחשבה במסגרת הסלטים ומעולם לא חוייבה. כל הכבוד.החבר הטוב הזמין דניס על הגריל ואני שרימפס על הגריל. הדניס מנה גדולה עם צ'יפס ודג שהפתיע בטעמו וטריותו. טוב מאוד.השרימפס באו על שני שיפודי עץ גדולים. מנה גדולה מאוד וגם כן עם צ'יפס. והם היו מעדן.לסיום קיבלנו קפה ועטייף מצויינים. אבל לא הכל טוב. על התפריט לא היה תמחור, עניין שלי די הפריע. אנחנו ישבנו מול הים וליד החלון כי היה יום רביעי ויחסית ריק. המסעדה עצמה היא חדר אוכל ענקי. אם תגיעו בסוף השבוע סביר להניח שלא תזכו להרגיש את הים.והמחיר- 180 שקלים אחרי טיפ ממוצע. במונחים תל אביבים זה אולי סביר, אבל, היי, יש עוד המון עסקיות מעולות בפחות מזומנים. בקיצור..שווה שווה ואם אפשר באמצע שבוע! לכו על זה :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
04/06/07

הגעתי לזקן והים לפני שנה בפעם הראשונה בעקבות המלצה חמה של מישהי מהעבודה שלי ולא התאכזבתי. מאז יצא לי להגיע לכל מיני אירועים, לארוחת ערב רומנטית ולא מזמן לאירוע יומולדת שתמיד מתקבל עם... זיקוק דולק מהמסעדה והשיר יומולדת שמח באנגלית ובערבית, פשוט מחמם את הלב ושאר השולחנות מוחאים כפיים לשולחן החוגג. על ההתחלה פינוק של כ-20 סלטים טעימים עם לאפות טריות וקנקן לימונדה גם על חשבון הבית, כמו כל הסלטים. אני הזמנתי דניס, כשתמיד אני מחליף בין דניס דג בריכה טעים ומעוגל ל-פורל, דג ים יותר מאורך, עם עצמות קטנות יותר. 2 הדגים הם מעדן. בסוף הפינוק של השתיה החמה והכל במחיר מצחיק. המלצרים אדיבים עם חוש הומור והמקום תמיד נותן טעם של עוד ביקור.

עוד פרטים
הוספת תגובה