נגישות
נגישות

ארסטו - Aresto ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

151 ביקורות וחוות דעת על ארסטו

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
16/03/08

בתאריך 13.3.08 נערך אצלכם ארוע לרגל יום הולדת 80 של אשר פלד. הכרנו את מני במהלך ההכנות לקראת הארוע ונהנינו משתוף הפעולה היוצא מהכלל ורצונו למלא את כל משאלותנו. ואכן התוצאות לא הכזיבו.... גם במהלך הארוע הוא עזר בפתרון כל הבעיות שהתעוררו. הודות לכל זאת עבר הערב בהצלחה מרובה ועל כך אנו אסירי תודה לו ולכל הצוות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
15/03/08

חגגנו במסעדה יום הלדת 80 בשבוע שעבר, זכינו ליחס חם המלווה בהרבה סובלנות ומקצועיות מצוות המסעדה.האוכל היה מצויין, השירות מעל ומעבר!מומלץ ביותר - שאו ברכה.אשר ותמי פלד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
13/03/08

מסעדה מדהימה , אווירה מעולה, טוב שהיא כשרה, השירות אדיב וסובלני כלפי ילדים האוכל מדהים. מומלץ ספגטי אלוהי ברוטב עגבניות(לא מיובשות) עם שמנת ופרמזן,עוגת גבינה עם פירורים, והדגים מעולים.... אנחנו נוהגים לבוא הרבה אך חבל שהמנות "קטנו" והירקות המוקפצים מהמנות של הדגים ירדו... לא מומלץ - פשטידות ופוקצ'ות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hagar - תמונה
Hagar מבקר מתחיל
4.7
27/11/07

היה מדהים! אריסטו זאת פשוט מסעדה מדהימה! הכל, האווירה, השירות, העיצוב, ובעיקר האוכל! אני משתדלת ללכת לשם לפחות פעמיים בחודש הניוקי בטטה ברוטב שמנת שלהם מומלץ מומלץ מומלץ, הוא פשוט... אלוהי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
14/10/07

היה טעים אך המנות קטנות מאוד ויקרות להחריד

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנה - תמונה
דנה מבקר מתחיל
5.0
11/10/07

אתמול בערב הגענו לנמל קיסריה,התפעלנו מהאווירה הרומנטית השורה באזור,לאחר חיפושים אחר מסעדה כשרה מצאנו את ארסטו, ואני ובן זוגי התפעלנו מהעיצוב המדויק בטוב טעם ממש, מהאווירה וכמובן מהריח... הממכר של הפוקצ'ה המגרה.בקיצור חוויה קולינרית מומלצת ביותר. שכחתי להזכיר המוזיקה-נבחרה בדקדקנות לקהל איכותי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/10/07

ביום שני ה8/10/07 הגעתי לביקור אצל הורי, הורי גרים לא רחוק מנמל קיסריה ונוהגים לבקש שם. ההצעה לנסוע לנמל באותו יום נראתה לי מעייפת, אני גרה בצפון והנסיעה הייתה דיי ארוכה. לבסוף ישבנו... בארסטו ונהנתי מכל רגע האוכל הנהדר האווירה מצויינת ובעיקר השרות המעולה השאירו לי טעם של עוד...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
02/10/07

במסגרת ביקור בנמל קיסריה, אכלנו היום (2/10/07) ארוחת צהריים במסעדת ארסטו. ההתחלה היתה חשדנית קצת מצידנו, וההמשך הפתיע יותר ויותר. האוכל טעים להפליא (הזמנו מנת פילה לברק שמוגש עם תוספות... טעימות של תפוא" קטנים ובטטה בתנור וברוקולי ירוק ועשוי בדיוק במידה וכן סלט חם עם ירקות מוקפצים, פטריות וגבינת פטה, ברוטב מהמם. הכל היה מתובל בטוב טעם עדין ומשובח כאחד, המנות מוגשות בצורה אסטתית ויפה ויש מה לאכול...! נהנינו מאד גם מהקינוחים שהיו ממש על רמה (טירמיסו מעודן ופאי תפוחים משגע) והקפה אף הוא משובח, ארומתי וטעים להפליא. כמובן שמסרנו תשבוחות לשף. יצאנו שבעים ומרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/09/07

אתמול 6-9-07 יום ה',חגגנו בת מצוה לביתנו רתם. בזכות עדי,נגה,פרי,מני, מאור וכל צוות המלצרים.. היה ארוע מקסים. אוכל מצוין,אוירה מדהימה, האורחים נהנו וקיבלנו תגובות מפרגנות... וחמות. נהננו מאד להיות אורחים ומארחים בארסטו-קיסריה. תודה מיוחדת לבעל המקום-עדי... על השרות המעולה שקיבלנו ממנו,מהתחלה ועד הסוף. מעדי אפשר ללמוד איך לנהל מקום לארועים. תודה! נסו ותהנו.!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטלי - תמונה
נטלי מבקר מתחיל
2.3
04/09/07

למרות שהזמנו מקום הגענו וכנראה שכחו אותנו,המקום היה מלא ואילתרו לנו מקום מאוד לא נח. עד שכבר נשמנו לרווחה ורצינו להזמין לא נראה באופק מלצר בערך חצי שעה שלא נדבר על זה שהמלצר שהגיע לא... ידע את מנות הדגים העדכניות. בסוף שירתה אותנו מלצרית מתוקה שיודעת את העבודה אבלכבר היינו מבואסים ויום ההולדת כבר לא היה כל כך שמח. חשוב לציין שלמרות הכל האוכל היה טעים אך אין ספק שאם האוירה לא נעימה (מאוד לא מעימה) ונתלנו בעוד כמה פשלות שלא ציינתי הטעם כבר אובד. דחוף לעבוד על מקצוענות בניהול המקום. שיהיה בהצלחה

עוד פרטים
הוספת תגובה