נגישות
נגישות

ארסטו - Aresto ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

151 ביקורות וחוות דעת על ארסטו

ריקי - תמונה
ריקי מבקר מתחיל
5.0
01/06/09

לכל הצוות הנפלא של ארסטו, בתאריך 22.5.09 קיימנו את חתונתה של אחותי במסעדה שלכם. תודה על התמיכה לכל אורך הדרך, החתונה היתה נפלאה, מקסימה ומדהימה!! תודה על הכול!! ריקי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
29/05/09

המסעדה הטובה ביותר בה זכיתי להיות האוכל - דרגה אחת יותר מכל מסעדה בה אכלתי אי פעם מוגש בצורה מקצועית עם סבר פנים יפות של המלצרים . מנהלי המסעדה דואגים שהכל יראה טבעי והאמת הכל זורם... בחופשיות וכאילו ללא מגע יד אדם - נהניתי מעבר למצופה. התנהגות העובדים היתה כעובדי הייטק - שביעות רצון לקוח חשובה מאד ואכן באירועים האים שלנו יהיו אך ורק בארסטו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
28/05/09

מבקשת להודות לצוות המדהים, על היחס האכפתי והחם, על ההשקעה בארגון האירוע, על האווירה וכמובן האוכל. באירוע שערכנו ל 100 אורחים, אין אחד שלא ציין את המקום לטובה. המשיכו להיות נפלאים כמו... שאתם. תודה וכל טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
30/04/09

אין מילים לתאר את האירוע המושלם שארסטו ארגנו לנו. חתונה כזאת לא יכלנו אפילו לדמיין!! הצוות המדהים, האוכל המעולה (לא שהצלחנו לאכול משהו מההתרגשות, אבל האורחים לא מפסיקים לשבח..), וכמובן... - הים והעתיקות.. קבלת פנים מלווה בנגנים ("גחליליות"), תהלוכה עד למזח שם חיכו לנו חופה, יין, הגברה (תודה לאלי שלא שכח שום פרט), ואז, חזרה למסעדה לארוחת צהריים (שישי) עמוסה בכל טוב. הייתם עשר!! נ.ב - נציין במיוחד את העובדה שמהרגע הראשון כשעוד באנו לראות את המקום, נדהמנו לגלות שבאמת רוצים שיהיה לנו כיף, לא ניסו "למכור" לנו שום דבר, לדחוף לנו עלויות נוספות, ואפילו דאגו לכל האקסטרות בלי להניד עפעף (או לבקש עוד כסף, לעומת מה שקורה במקומות אחרים כששומעים את המילה "חתונה") - המון תודות לנוגה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
22/04/09

בסוף מרץ חגגנו בת מצוה לבתנו עדי. קדמו לארוע פגישות עם מני, קסם של בחור, ארוחת טעימות מדהימה ושיחות טלפון להבטחת הצלחת הארוע. ואכן, ביום הגדול הכל היה מושלם. האוירה, הצוות, העיצוב,... האוכל- האורחים לא ידעו את נפשם מרוב אושר...התשבוחות שקיבלנו מגיעות בהחלט לצוות המנוסה והפתוח של ארסטו! ישר כוח! שתמשיכו להצליח ולשמח אנשים, תודה מכל הלב, הברזילאים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
04/04/09

פעם ראשונה היונו במסעדה כ-5 חודשים לפני.....היה לא משהו. אבל הפעם-איזה הבדל!!!החוויה הקולינרית האיתלקית אמיתית!!!איזה בצק! אכלנו נתחי טונה עם רוטב יין ופירה-פשוט סוף הדרך!!! החלפתם... מטבח???

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/10/08

תודה לצוות היעיל ובמיוחד לנגה על האירגון הטוב, ולמני המקסים שתיקתק ודאג שכולם יהיו מרוצים, הצלחה בדרכו החדשה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/09/08

בתאריך ה- 18.09.2008, ערכנו לביתנו דנה מסיבת בת-מצווה ב"ארסטו". לשמחתנו זכינו באירוע מוקפד ומכובד. קבלת הפנים היתה עשירה ומפנקת והאורחים לא ויתרו על אף אחת מהפוקצ'ות שיצאו היישר מהטאבון... הסמוך, ולא על יתר המעדנים אשר מילאו את השולחן. המנות העיקריות קלעו לטעמם של האורחים, וההוכחה לכך באה לידי ביטוי בשיחות הטלפון הרבות שזכינו להן לאחר הארוע. כל מהלך הפקת הארוע זכה לאוזן קשובה ולנכונות רבה מצדם של עדי, מני ונגה. כל בקשה זכתה למענה ולהתייחסות חיובית. גם במהלך הארוע, הכל תוקתק בצורה מקצועית ויעילה ולא היה אורח אשר יצא לא מרוצה. אנו מודים מעומק הלב לכל הצוות שדאג שהארוע יעבור בצורה המושלמת ביותר!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/09/08

השבוע חגגנו את נישואי בננו וכלתנו במסעדת ארסטו, יחד עם בני משפחתינו וחברים. קצרה היריעה מלתאר את החוויה הרוחנית, הקולינרית, חווית שרות ניפלא מאחרון המלצרים ועד מנהל הארוע ובעלי... המסעדה, כולם עמדו לרשותינו ולרשות אורחינו ללא הפסקה באדיבות אין קץ ובמיקצועיות. האוכל משובח מאד ובשפע והעיצוב מדהים בפשטותו ומתחבר לקיים - לחומת האבן העתיקה. קיבלנו המון פידבקים חיוביים מאורחינו - "אני מאחלת לבנותי כזו חתונה" (ר.ד). תודה גדולה לכולכם תמשיכו להרבות שימחה בישראל שתהיה לכם שנה ניפלאה - שנת שפע

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריאל - תמונה
אריאל מבקר מתחיל
4.7
08/09/08

בס"ד לכבוד שנה לנישואנו יצאנו לנמל קסריה לקראת השקיעה ונהננו משקיע מדהימה... לאחר מכן נכנסנו לארסטו (בתיאום מראש שזה יום הנישואים שלנו) המלצרים היו מדהימים. הזמנו ניויקי תפו"א, סלט... ארסטו, ופוקצ'ה ארסטו. האוכל היה מעולה במיוחד הסלט. האוירה במקום היתה נעימה ורגועה. ולבסוף קנחנו עם עוגה חמה שהגיע עם זיקוק ומזל טוב לרגל נישואנו. מומלץ בחום להגיע למקום. והמון המון תודה לאחראי מני על הפינוקים...

עוד פרטים
הוספת תגובה