נגישות
נגישות

ארסטו - Aresto ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

151 ביקורות וחוות דעת על ארסטו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
31/08/07

הלכתי עם הממי שלי לחגוג את יום הולדתי במסעדה. היה ערב נעים, עם בריזה נעימה. המקום מקסים, ולמרות שהזמנו מקום בפנים הגענו לשם וביקשנו לשבת בחוץ. היה מלא לגמרי אבל סידרו לנו שולחן בחוץ,... במיקום מעולה, במיוחד בשבילנו. המוזיקה והאוירה במסעדה נהדרים והיה לנו כיף כאשר הגיעה הפוקצ'ה הנפלאה, ואז כשהגיעו הסלט והרביולי המדהימים, היינו כבר כמעט מלאים... השירות במקום זריז, מוקפד ומקצועי, ובקיצור- שווה ביקור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נילי - תמונה
נילי 8 ביקורות
4.3
24/07/07

הייתי בשבוע שעבר בארסטו לחצי שעה בדיוק - אני הייתי רעבה וחברותיי לא , ולכן ישבתי - הזמנתי - אכלתי - הלכתי. תוך חצי שעה!!! השירות מצוין! והניוקי היה מ-ע-ו-ל-ה! במחיר שווה לכל נפש. אני... בטוח אבוא שוב, ולו רק כי אני כ"כ מרוצה שיש אלטרנטיבה זולה יותר משאר המסעדות במתחם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סימה - תמונה
סימה מבקר מתחיל
4.3
12/07/07

חבל על הזמן, מסעדה נהדרת, כל מה שאכלנו היה טעים , נהננו מאד, ועוד יותר נהננו שהגיע החשבון , ממש לא יקר. כל הכבוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
07/06/07

אנחנו שני זוגות ממרכז הארץ אשר נוהגים לבלות במסעדות רבות במרחביה של ארצנו הקטנטונת. לאחר שקראנו המלצה על המסעדה שלכם ב'ידיעות אחרונות' החלטנו ששווה לנסות והגענו. החוויה הייתה נפלאה החל... מהרגע בו קיבלו את פנינו עד רגע העזיבה, האוכל היה פשוט אדיר מהמנות הראשונות, הסלטים העשירים והמיוחדים, מבחר של פוקאצ'ות שנאפות ממש במקום לנגד עיננו וחוויה של דגים ויין שרק העצימו את האווירה המקסימה של המקום. השירות האדיב והמחויך של המלצרים ששירתו אותנו היה מעל ומעבר, עם גישה שלא תתואר ללקוח שזה באמת לא דבר שנתקלים בו בכל מקום, עד כדי שלא יכולנו להפסיק ולדבר בשבחם של עלמי החן הללו. המתחם של המסעדה הציע שלל מקומות שונים של רמת ישיבה כך שיכולנו להנות ולמצות את האווירה עד תום. אין לנו ספק שעוד נחזור, תודה על הכל תמשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
23/04/07

אני חייבת להודות על החוויה הנפלאה שקיבלנו במסעדת ארסטו... האוכל היה מצויין, ביחוד הדגים הטעימים להפליא והפוקצ'ות שהגיעו חמות היישר מהטבון. השירות היה מצויין, הצוות היה אדיב וחמים וביחוד... המלצרית המקסימה שלנו לירון ששירתה אותנו באדיבות ואכפתיות שאין לתאר... האוירה הרומנטית, הצבעים החמים והיין המשובח עשו את הערב לבלתי נשכח... אין ספק שעוד נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.7
14/02/07

המסעדה נמצאת בנמל קיסריה עם אווירה רומטנית שחבל על הזמן.הפוקצ'ות טעימות מאוד - ועוד יותר מיוחדות כשמכינים אותם ממש לידך - בטבון.בקיצור, מהמם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעקב - תמונה
יעקב 17 ביקורות
4.0
08/01/07

המממ... איזו פיצה טעימה, חמה, דקיקה ומלבבת. המממ... אפילו הקפה מעולה וסלט הירקות צעיר ורענן. הגענו ביום חורפי יחסית ובאמת מקום יוצא מהכלל. יפיפה ומרוהט בחדווה. תלכו, תעשו סיבוב בנמל... ותהנו. אין ספק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
23/12/06

במוצ"ש חגגנו יום נישואים. חיפשנו מסעדה שיהיה אוכל ושירות טוב ובהחלט מצאנו.המקום מעוצב באופן מדהים, רומנטי ואינטימי.רמת הנקיון מעל למצופה, הכלים נצצו מבר מרוב נקיונם.האוכל הגיע בהמרה,... היה ממש חם וטרי, הדגים מאוד מומלצים.האווירה הייתה ביתית ומפנקת.בעלי הבית עצמם נתנו הרגשה שאפילו הם חלק ממלצרי המקום.בקיצור, באמת מקום מצויין, אנחנו ממליצים לכם בחום ואהבה.תודה לכל צוות המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 42 ביקורות
4.3
11/12/06

מסעדה נעימה ביותר, אווירה חמה ומזמינה. אוכל טעים באופן חריג (לטובה), שרות אדיב (מוסיקה מעט רועשת). בילינו ערב מפנק, רגוע וטעים להפליא. מומלץ בחום רב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ברוך - תמונה
ברוך 2 ביקורות
4.3
24/11/06

בניגוד לאישתי מירב אני נהנתי גם מהאוירה וגם מהשירות. אמנם היה קצת קריר אך זה לא העיב על האוכל המדהים והשירות המעולה.אני בכל אופן אחזור עם חבריי!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה