נגישות
נגישות

ארסטו - Aresto ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

151 ביקורות וחוות דעת על ארסטו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/09/08

בשבוע שעבר חגגנו לבננו ניר מסיבת בר מצווה במסעדת ארסטו, יחד עם בני משפחה וחברים. אין מספיק מילים כדי לתאר את ההנאה שחווינו, אבל בכל זאת.... היה מדהים מדהים, המקום מעוצב יפה, האווירה... מיוחדת והאוכל טעים ביותר, צוות המלצרים תיפקד בצורה מעולה מפנקת ויוצאת מן הכלל. קיבלנו המון המון פידבקים חיוביים מאורחינו. ובמיוחד אנחנו רוצים להודות מאד למני מנהל האירוע, שזרם איתי ומילא כל בקשה שלי, עזר לתכנן ולעצב את המקום שיתאים לאירוע שלנו. על הסבלנות המקצועיות והאדיבות הרבה שלך. לכולכם תודה גדולה מכולנו, אוהבים אתכם ומחכים להיפגש שוב בקרוב אולגה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
06/07/08

התחתנו לפני שבועיים בארסטו והיה פשוט כיף! מקום קטן ואינטימי, אוכל טעים ולא מתחכם ואווירה קלילה של ים ובריזה. והכי חשוב - בחור בשם מני היה אחראי על האירוע שלנו והוא היה פשוט מקסים,... התייחס לכל בקשה שלנו, נפגש איתנו כשצריך ונתן לנו לגמרי את התחושה שיש לנו על מי לסמוך - ואין חשוב מזה כשמתחתנים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
27/06/08

ערכנו בר מצווה לבנינו במקום. היופי והאוירה הפתיעו את האורחים שהתהלכו מרוצים וזללו את הפוקצ'ות שיצאו ישר מהטאבון. השרות היה אדיב ומקצועי. יצאנו מרוצים. פנינה שעדיין הפלצנות לא הרסה אותה.... אני מקווה שזה ישמר עד מסיבת הבת מצווה של בתי, בעוד 4 שנים. היזדמנות להודות לנגה על האדיבות, הסובלנות והנחמדות, וכמובן למני שתפעל כל הארוע ונתן הרגשה שיש על מי לסמוך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תדהר - תמונה
תדהר 6 ביקורות
4.0
12/06/08

ביליתי במסעדה בערב עם בעלי ואני חייבת לציין שהמסעדה מעוצבת יפה, אווירה נעימה ביותר והאוכל טעים מאוד, הפוקאצ'ות היישר מהתנור נפלאות וכן מנת הרביולי עם הגבינות וקרם הפלפלים מומלצת בחום!... לקינוח, פאי התפוחים עם הגלידה והקצפת היה פריך ומעולה! מה שצרם לי במסעדה זה שחוייבנו עבור כוס קוקטייל וכוס יין אדום בסכום גבוה יותר מזה שהופיע בתפריט וכאשר שאלתי את המלצרית לפשר הדבר - נעניתי כי המחירים עלו אך לא עודכנו בתפריט היינות (אך בהחלט עודכנו בחשבון הסופי שלנו). המלצרית לא זיכתה אותנו בהפרש וממקום ברמה גבוהה שמכבד את עצמו אפשר לצפות לתפריט יינות מעודכן. על אף זאת, נהנינו ונשמח לשוב לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/05/08

התחתנו בי"ח אייר תשס"ח, ל"ג בעומר האחרון, בבוקרו של יום שישי, תחילה ערכנו חופה על המזח ברחבת מועדון הצלילה ואחר-כך ערכנו ארוחה חגיגית בארסטו - האורחים והמוזמנים לא מפסיקים לדבר על ההנאה... הצרופה מהאוכל בשילוב האווירה, ואנחנו קיבלנו שירות מקצועי ומיוחד עם התייחסות רצינית ואישית מצד הנהלת ארסטו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינת - תמונה
רינת מבקר מתחיל
4.0
24/05/08

ישבנו קבוצה גדולה.. נהננו מהאוכל המדהים. המקום יפה ומיוחד מאוד. השרות היה בסדר.. יש מה לשפר. אבל בסך הכל כולנו נהננו מאוד. ונחזור שוב בשמחה.תודה רינת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוטי - תמונה
מוטי מבקר מתחיל
4.3
21/05/08

מקום מדהים, המסעדה האהובה עלינו, מקום שתמיד כיף לחזור אליו, יחס חם, אוכל טעים, מנות מדהימות! סוף הדרך! שווה, והמיקום פשוט מדהים!! אחד המקומות!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
19/05/08

we spent a most enjoyable evening at Aresto 19/05/008 We enjoyed the pizza the salad was enough for 4 people everything was very tasty. The view from the resturant is magnificent.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
19/05/08

לקראת יציאתנו מהנמל קלטנו מסעדה מהממת שמושכת את העין .. החלטנו לנסות את מזלינו שם.למרות שהמסעדה הייתה מפוצצת עד אפס מקום ניגשה אלינו מלצרית עלמת חן והיחס שלה היה כאילו היינו לבדינו... במסעדה ושהגיע האוכל רק נהנו עוד יותר מהפוקצ'ות החמות, הסלטים המתובלים בטוב טעם, הפסטות המדהימות ומהאווירה המהממת, בזכות המסעדה הזו וסי המלצרית החמודה שלנו העברנו ערב בלתי נשכח. מה שנשאר לי להגיד זה רק תודה לכל הצוות ולהמצליץ על מסעדת "אריסטו" כאחת מהמסעדות הטובות !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
30/03/08

אני רוצה להגיד שמאוד נהנתי לשבת עם המשםחה והחברים, ואני פשוט חוזרת כמה וכמה פעמים. אנו זוגות שיוצאים פעמיים בשבוע בדרך כלל ופשוט אנחנו נהנים לבוא בפעמיים בשבוע לשם המשיכו כך ..!!

עוד פרטים
הוספת תגובה