נגישות
נגישות

ראצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

219 ביקורות וחוות דעת על ראצ'ה

Eyal - תמונה
Eyal 4 ביקורות
מסעדה מעולה! שירות מעולה!
5.0
17/09/15

אכלתי במסעדה מספר פעמים. חזרתי אליה משום שהאוכל מצויין וטעים, האווירה מעולה, השירות מושלם, ובאמת נעים וטעים לאכול פה. תודה רבה ללילי, שנותנת לנו בכל פעם הרגשה שאנחנו בבית. ממליץ... בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
gk - תמונה
gk מבקר מתחיל
אוכל, אווירה - פשוט כיף
4.8
13/07/15

אכלנו בראצ'ה אחרי שקיבלנו המלצה מחברים.. לילי בעלת המסעדה קיבלה אותנו בחום. המקום מעוצב בצורה מדהימה ומכניס מיד לאוירה. האוכל הגרוזיני מדהים ויחד עם האלכוהול והאוירה המיוחדת במקום -... פשוט נהננו!!! למי שרוצה לחוות את החויה הגרוזינית האמיתית ממליץ להגיע בשעות הלילה החל מ 21:00

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 5 ביקורות
אוכל מדהים
4.5
30/06/15

מדהים מדהים מדהים!!! אני גרוזיני במקור וזה ממש טעמים שהחזירו אותי הביתה וגרם לי להתגאות בעדה שלי! אין על האוכל הגרוזיני!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי מבקר מתחיל
ערב מעניין
4.0
14/06/15

לקחתי את העובדים שלי לערב גיבוש במסעדה. אוכל טוב. הרבה יין. אבל בעלת הבית, היא זו שמרימה את המקום. הרימה את כולם עם האנרגיות שלה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלעד - תמונה
גלעד 7 ביקורות
נהדר !
4.5
26/05/15

חוויה קולינרית. שירות אדיב ויחס אישי. שמענו מפי בעלת הבית את הסיפור המרתק של פתיחת המסעדה. אווירה נעימה. יחס עלות/תועלת מצוין. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
doron - תמונה
doron 4 ביקורות
חוויה אותנטית ומדהימה !!!
4.8
22/05/15

הגענו אמש למסעדה בהמלצת חברה, וזכינו לחוויה מדהימה ! כל שביקשנו היה לחוש ולטעום מהמטבח הגרוזיני המרשים בלא שהכרנו הרבה ממנו לפני כן. מרגע הכניסה למקום מתקבלת התחושה של גרוזיה הקטנה של... ירושלים בערב קסום, שנתברך בשפע ניחוחות צלילים וטעמים, כמו שרק לילי המארחת וישראל השף יודעים להפיק. בהמלצתה של לילי שקדמה את פנינו ואירחה אותנו למופת, פתחנו שולחן כמיטב המסורת, תוך שאנו מתענגים על הטעמים העזים והעשירים העשויים נכון, הריחות הקסומים מבית סבתא, והצלילים המשכרים. האווירה עשירה, קלאסית, שמחה ומרוממת. האוכל מעולה ! חוויה בלתי נשכחה, טעימה, משמחת ומרנינה את הגוף והנפש כמו גם את החך, ובמחיר שווה לכל נפש. אין ספק שנשוב להמשיך וליהנות ממה שלא הספקנו לטעום, ויש הרבה מכך. פשוט תודה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
lil וerick - תמונה
lil וerick מבקר מתחיל
חוויה מושלמת
5.0
21/05/15

פשוט מקום מדהים עם אוכל טעים ואירוח מושלם. לילי וישראל בעלי המקום נותנים הרגשת ביתיות, המוזיקה והאווירה מושלמים. מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רביב - תמונה
רביב מבקר מתחיל
ערב מהנה, חוויה אותנטית.
4.8
16/05/15

אווירה מיוחדת וייחודית!. מטבח עשיר רבגוני ואנין. שרות מצוין שמתחיל בצוות מלצרים אדיב וזריז שמכיר את התפריט ויודע להסביר להמליץ ולקלוע לטעם הסועד, ממשיך בהכנסת אורחים ביתית שהעניקו לנו... לילי וישראל,בעלי המסעדה, לילי לבבית חייכנית ומסבירת פנים סיפרה לנו את סיפור המסעדה, ישראל השף (קוסם כמו שלילי מסבירה)יוצא אל האורחים מתעניין ומוודא שכולם מרוצים. כל מנה שהזמנו הייתה מופלאה. זו הייתה הצצה לעולם קסום ולא מוכר וברור לי שאחזור. ערב מהנה, חוויה אותנטית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
morans - תמונה
morans 2 ביקורות
חוויההההה מדהימה!!!!!
4.5
25/04/15

אני חוזרת מאחד הערבים הנעימים והמהנים ביותר שידעתי בחיי. לא בכדי בערב יום העצמאות זכיתי להכיר ישראליות שונה אחרת - חדשה! החיך שלי טעם טעמים חדשים ומושלמים! קיבלתי חום ואהבה כאילו אני... באירוע משפחתי- ומדובר בביקורי הראשון במסעדה. ללי וישראל הן השילוב הישראלי האמיתי של טעמים ייחודים ושמחה בלב. מאחלת לכל עם ישראל לדרוך במסעדה הזו ולהנות ולו לערב אחד מהעדה הכי שמחה בישראל! מכולנו באהבה ובתודה- משפחת שמואלוף: גבי ציפי ומורן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולן - תמונה
גולן מבקר מתחיל
יום הולדת לביתי
4.5
22/04/15

השרות חם,לבבי ואיכפתי. אווירה נפלאה ושמחה, אוכל מיוחד ועם זאת מרגיש ביתי,משובח ואותנטי. ארוחה שהיא חוויה ובילוי במובן הטוב והנעים. חיסרון אחד בלט ומעט העיב: תמחור של 180 ש"ח ליין תוצרת... הבית (אמנם טוב למדי,הגיע בדקנטר) הוא שערורייתי וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה