נגישות
נגישות

ראצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

219 ביקורות וחוות דעת על ראצ'ה

חיים - תמונה
חיים מבקר מתחיל
חלום גן עדן
4.8
03/08/16

הייתי כבר פעמים בראצה החוויה הייתה נפלאה המנות יפות הטעם טעם גן עדן הסי היה במנת האסדו 900 גרם של שכרון חושים והשרות אישי ואדיב המחיר סביר בהתאם למקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dana - תמונה
Dana מבקר מתחיל
ממליצה בחום על מסעדת ראצ'ה, חוויה גרוזינית מהממת ואותנטית
4.8
03/08/16

סעדנו חבורת חברות אתמול בערב, היה מקסים ביותר! אווירה מדהימה, אוכל טעים והכנסת אורחים נהדרת של לילי וישראל. הקוקטלים טעימים מאד, בירה מלכה משובחת מהחבית. חצפורי, חינקלי, והבשרים משובחים... וטעימים. ממליצה בחום על ראצ'ה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex - תמונה
Alex 2 ביקורות
חוויה נוראית. לא ממליץ בכלל!
1.3
31/07/16

חוייה גרועה ביותר. לא מומלץ בכלל! המנות הראשונות הגיעו לאחר זמן רב ובכמות קטנה ואפילו מעליבה. פשוט בושה ביחס למחיר המופקע. כאשר פנינו למלצרית בקשר לכמות המזערית קיבלנו תשובה שאלו... "טעימות בלבד" וככה זה ואין מה לעשות עם זה. פשוט חוצפה ויחס קר. את העיקריות קיבלנו כשעה וחצי לאחר שהתיישבנו!!..האוכל הגיע קר וחלק מהמנות אפילו לא היו מוכנות! כאשר שוב פנינו למלצרית.. היא קראה לאחמשית ושוב קיבלנו תשובה קרה שאין מה לעשות.. ככה מגישים את המנות ולא עניין אותה כלל איך הרגשנו ועד כמה האוכל לא אכיל. לבסוף הגיע החשבון ובפירוש הרגשנו מרומים, מאוכזבים ורעבים! לא נחזור לשם יותר ולא ממליץ לאף אחד לאכול שם. ממש עוגמת נפש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
LIAT - תמונה
LIAT מבקר מתחיל
גרוע מחירים גבוהים אוכל לא טעים
1.5
24/07/16

מחירים גבוהים האוכל לא טעים שמן שרות לא נדיב שלמנו על סטיק 185 שח התה שהוגש היה ללא נענע למרות שבקשנו ולא הספיק לכל השולחן ושבקשנו תה נוסף חייבו אותנו שנית כל הסועדים לא נהנו היינו 6... וכלנו הרגשנו מרומים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dina - תמונה
Dina 2 ביקורות
מומלץ מאוד חוויה מיוחדת במסעדה מעולה
5.0
18/06/16

הגענו למסעדה במקרה ונהנו מכל דקה , האוכל היה מעולה טעים ומיוחד כל המנות כולל הקינוח היו מיוחדות וטעימות להפליא,..ישבנו על הבר כי לא היה מקום במסעדה והאווירה הייתה נפלאה מוסיקה גרוזינית... משובחת (ואני לא גרוזינית) אווירה שמחה ,שרות אדיב ,והמחיר בהחלט סביר אפילו זול לאיכות האוכל והכמות..בקיצור מומלץ מאוד אנחנו בטוח נחזור ....תודה על חוויה נפלאה טעימה וכייפית .....

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi מבקר מתחיל
מושלמתתתתתת!!!!
5.0
17/06/16

וואוו!! וואוו!! ועוד פעם וואוו!! ללילי היקרה והצוות המדהים!!! תודה עלאירוח מושלם! זו הפעם הראשונה שלנו אצלכם, בעלי גרוזיני ובחרתי להפתיע אותו בארוחה עם טעמים מיוחדים.. ואני שמחה שבחרתי... בכם לחגיגה! זה התחיל בעיצוב המיוחד של המקום עם אווירת מוזיקה גרוזינית(בפעם הבאה אני גם קמה לרקוד!), הלך והעצים עם המטעמים הנדירים והגיע לשיאו עם שירות חם, מקצועי ומחוייך!!! בחיים לא חשבתי שאסיים ערב במסעדה עם חיבוק ונשיקה למלצרים ולבעלי העסק! דבר נוסף שהפך בעיניי את המקום לקסום- זה הפאב שממוקם בחצי השני של המסעדה... מי שיצליח להמשיך את הערב עם בטן שבעה עד מאוד- רק יהנה!!! אז שוב... תודה לך לילי!!!! אין לי ספק שעוד ניפגש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Almog
Almog
14/07/2016
Stas - תמונה
Stas מבקר מתחיל
גיאורגיה הקטנה
5.0
05/06/16

חוויה מדהימה ויוצאת דופן! עיצוב מהמם, שירות - כל לקוח מקבל יחס vip מבעלת המקום וההגשה מהירה ויעילה, אווירה - מקסימה, ממש ממש אותנטי כולל מוסיקה גרוזינית עדינה ברקע, והאוכל גרוזיני... מסורתי ובביצוע מוצלח במיוחד. לגבי האוכל אנחנו ממליצים בעיקר על מנות הפתיחה הכיפיות, ועל המאפים. אלה עושים את ההבדל הגדול שבין מסעדה רגילה לראצ׳ה. העיקריות מצוינות גם הן אך אני מקווה שתוסיפו עוד מבחר לתפריט, כי יש עוד הרבה מטעמים גרוזיניים שאנחנו רוצים לטעום! עוד דבר מומלץ ביותר - הקוקטיילים אין דבר כזה בכל הארץ! בקיצור כיף כיף כיף לא נורמלי מחיר סביר בהחלט ולקינוח סיבוב בנווה צדק!

עוד פרטים
הוספת תגובה
תמי - תמונה
תמי מבקר מתחיל
מקום מושלם לחגוג יום הולדת
4.8
23/05/16

היה פשוט נפלא .לילי ארחה אותנו וההרגשה לכולנו היתה שהגענו לבית שלה ! אירוח מושלם המסעדה פשוט יפיפיה והאוירה ביתית ומקסימה . החוויה סביב האוכל והמוזיקה הגרוזינית היתה קסומה ומהנה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nir - תמונה
Nir מבקר מתחיל
מומלץ ביותר!!!!!
5.0
14/05/16

אכלנו כל המשפחה והיה פשוט מעולה! המנות היו טעימות, גדולות ומשביעות! האוויה הייתה כייפית! השירות היה מהיר ואדיב! הזמנו מספר סלטים ומספר מנות עיקריות (לפי המלצת המלצר) וכל מנה היתה ממש... טעימה! בסוף הארוחה הזמנו מספר קינוחים עם תה גרוזיני ועל אף שכבר היינו שבעים, לא נשאר פירור מהקינוחים! מומלץ ביותר!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rona - תמונה
Rona מבקר מתחיל
חוויה מדהימה ומומלץ מאוד
5.0
13/05/16

נכנסו למסעדה ביום שישי בערב המקום היה מלא ועדיין הייתה לנו חוויה מעולה! הזמנו חצי שולחן סלטים וסוגים שונים של חינקלי. ונהננו מכל ביס. אוכל מצויין ושירות אדיב מאוד! ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה