נגישות
נגישות

ראצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

219 ביקורות וחוות דעת על ראצ'ה

Keren - תמונה
Keren מבקר מתחיל
מומלץ בחום- מקום עם אנרגיות מעולות!!!!
5.0
07/05/16

מומלץ בחום- מקום עם אנרגיות מעולות!!!! חגגנו בשבת בצוהריים בר מצווה, 40 אנשים, מתוכם גם הרבה ילדים- היה מהמם!!!!! אוירה חגיגית, סידור שולחן מכובד ומהמם עם כלים חגיגיים. שירות- פשוט... מעולה!!! אחלה צוות, איכפתי, חייכן שהשקיע בצורה יוצאת דופן לילי בעלת המסעדה- מקסימה ונהדרת, הפתיעה בטקס גרוזיני שהרים את המורל ועשה הרבה שמחה והאוכל- חבל על הזמן- מנות גדולות , עשירות וטעימות במחיר סופר הוגן מומלץ בחום גדול!!! קרן

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dalia - תמונה
Dalia מבקר מתחיל
מעולה!
4.8
07/05/16

אתמול בילינו ערב מדהים במסעדת ראצ'ה בת"א, המקום מעוצב מאוד יפה, ישנה הקפדה על הפרטים הקטנים כמו כלים וסכום, עריכת השולחנות וגם העיצוב הכללי של המקום בהחלט עושה רושם של יוקרה ופינוק.... האוירה היתה מיוחדת עם המון שמחה כאשר לילי, בעלת המקום מקימה אנשים לריקוד. השירות שקיבלנו מקארין הי אדיב ומקצועי מאוד עם התמצאות מצוינת בתפריט. ולבסוף, כל המנות שהזמנו היו מצוינות בלי יוצא מן הכלל כך שבעלי הרגיש צורך להודות אישית לישראל שמנצח על המטבח. תודה רבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sabina - תמונה
Sabina 4 ביקורות
מעולה !!!
5.0
30/04/16

מעולה , מעולה , מעולה, מעולה !!! המקום מהמממם , האוכל טעים , והשירות נהדר! חגגנו יום הולדת 81 לסבא , השולחן היה ערוך מהממם , חגיגי !!! ממולץ בחום !!! אנחנו בטוח נחזור לשם.. מחירים... הוגנים בהחלט!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ODEDGILA - תמונה
ODEDGILA מבקר מתחיל
מומלץ מאוד!
5.0
29/04/16

מחיר נעים לכיס אווירה עוד יותר! אוכל מצוין - מסורתי גרוזיני. 8 אנשים וכולם יצאו מרוצים... בתאבון לילי את מקסימה בטוח שעוד נחזור לבקר............................

עוד פרטים
הוספת תגובה
Guy - תמונה
Guy מבקר מתחיל
חוויה מעולה וסופר מיוחדת!
5.0
15/04/16

חוויה מדהימה! אוכל מצוין, טעים ומיוחד, שירות סופר מקצועי, נעים, מדויק ולא מעיק, מקום יפה, אסתטי ונקי ובעיקר אווירה מחשמלת שגורמת לאנשים לקום ולרקוד באמצע המסעדה. היינו 8 סועדים, מגיל... שנתיים ועד 94 וכולנו מאוד נהנינו! וגם המחיר נעים למשתמש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
מעלה געגוע לגיאורגיה
4.5
08/04/16

טיילנו בנווה צדק בערב, לא תכננו להתיישב במקום ספציפי. עברנו ליד מספר מסעדות ובארים שנראו חמודים להפליא אבל ברגע שחצינו את הכניסה לראצ'ה זה היה ברור לנו שכאן נסיים את הערב. החמימות... שהמקום משדר, האותנטיות בעיצוב למרות שזה נווה צדק וכולנו יודעים שלא כאן התיישבו העולים הגאורגים :) המקום המה בקבוצות של אנשים לא צעירים במיוחד אך ללא ספק צעירים ברוחם. בעלת המקום ליליאן אם אינני מעוותת את שמה, בחורה אנרגטית ביותר שלפרקים מצליחה להעיר את אורחי המקום לסשן של ריקודים גאורגים מלאי חיים. המךצר שלנו היה מקסים ואדיב, האוכל אותנטי (בתור אחת שבדקה לעומק את האוכל הגאורגי בעיקר בגאורגיה). לראשונות הזמנו חינקלי וגלילות חציל בממרח אגוזים. שתיהן היו חמודות מאוד אבל לא ממש זה. החינקלי היה בעיקר בצק ופחות בשר וחבל, גלילות החציל היו חמודות אבל משום מה אני זוכרת שממרח האגוזים בגאורגיה היה יותר עם חתיכות של אגוזים בתוך ממרח (כמו חמאת בוטנים קראנץ'). מנת הדגל מבחינתנו הייתה השצמאדי - בשר טלה ברכז רימונים שהיה משובח!!! כמובן ששתינו יין גאורגי שאני לא בטוחה שהוא היה ככ טעים כמו שפשוט התאים להפליא לאוכל בטעמיו לקינוח סוג של בורמה, ממתק אגוזים שהיה מתובל בטוב טעם ללא ספק מקום מקסים עם קונספט אחר, אני אוהבת שמקום מעביר חוויה והוויה וזה בדיוק המקום לזה ממליצה ללכת עם חברים ולא זוג, לא בטוחה שזה מקום רומנטי אבל בהחלט שווה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni - תמונה
Roni מבקר מתחיל
רוצו, חגיגה לחך ולנשמה. מלא שימחה ואהבה באוויר ושרות נפלא
4.8
30/03/16

תקשיבו, רוצים להנות מחוויה גסטרונומית באווירה מיוחדת? אל תחשבו פעמיים , קחו חברים/ משפחה ולכו לראצ׳ה בנווה צדק בתל אביב. אוכל מיוחד וטעים, הרגשה כמו געגוע לבית חם ואותנטי של... סבתא. ברגע ששמעתי שהמסעדה עברה מירושלים לתל אביב.. החלטתי לחגוג את יום הולדתי שם.היום זה קרה והיה מושלם. יש לי סנטימנטים מיוחדים למסעדה ובפרט ללילי שהיא הרוח החיה והנשמה של המקום.. איך שמעתי על ראצ׳ה? לפני כשלוש שנים לילי התארחה בתכנית לילה ברדיו , בתכנית ״לילה חי מאד״. בפשטותה ובחכמת החיים והשימחה שלה היא כבשה את האולפן ואותי כמאזינה. שלא כהרגלי ניסיתי והצלחתי לאתר אותה כדי לפרגן לה. היתה שיחה מרתקת שבעקבותיה הזמנתי מקום למשפחתי ואכן נסענו במיוחד לירושלים. היתה חוויה מיוחדת של אוכל נפלא באווירה רומנטית וחפלה מוסיקלית מיוחדת כשלילי מארחת ורוקדת ונוכחתה מתבלת את הכל בטעם של עוד...אח שלה הוא השף וכל האווירה שם חמה ומשפחתית. לאחרונה נודע לי שהמסעדה עברה לצל אביב והיה לי ברור שאת יום הולדתי אני חוגגת שם עם המשפחה. הערב זה קרה והיה נפלא.האוכל טעים להפליא ושונה מכל המסעדות האחרות. השרות מצויין והמלצרים אדיבים ביותר ומסבירים בסבלנות. שמחתי מאד לפגוש שוב את לילי שלא ויתרה לאף אחד והקימה את כולם לרקוד. המוסיקה נשמעת כמו ״פופ גרוזיני״ מדליק שמרומם את הרוח. בלי להרגיש ישבנו שם 4 שעות עד הסגירה. כולם יצאו מרוצים ונלהבים.. רוצו, מבטיחה לכם שלא תצטערו, וספרו לי אחרי זה איך היה?? לסיום,, אם אתם מכירים מישהו שאין לו מצב רוח טוב,,? קחו אותו לשם ובטוח יוצא שמח. אי אפשר להשאר אדיש לאנרגיות והשימחה והאהבת חינם שמורגשת שם בכל רגע. תהנו רוני .ש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hadas - תמונה
Hadas מבקר מתחיל
ארוחה שהיא בעצם הזמנה למסיבה גאורגית באווירה ביתית כיפית
4.5
17/03/16

הגענו בזוג לראצ'ה בנווה צדק בערב שישי בלי היכרות מוקדמת עם המסעדה הירושלמית אבל עם הכרות בסיסית עם האוכל הגרוזיני. כבר בכניסה קיבלו אותנו בצורה יפה. המקום הזכיר לנו את הסלון של הסבתא... (באופן חיובי) עם כל המשתמע מכך - חמימות, הכנסת אורחים ואווירה ביתית. המלצרים בקיאים בתפריט ונותנים שירות טוב. טעמנו כמה מנות פתיחה - חיניקלי, חצילים עם אגוזים, טפנד וסלט סלק. כולן טעימות. למנה עיקרית בחרנו בתבשיל קדירה של עגל עם שזיפים. טעים מאד ונימוח בפה. לגמנו את יין הבית שהיה מצויין. לצערנו לא היינו בשיא הרעב, לכן דילגנו על הקינוחים. אבל... כל זה בקטנה. שיא הערב מתחיל בערך בשעה 21:00 כאשר מתחילה מסיבת הריקודים עם שירים גאורגיים. הרוח החיה של המסעדה היא ללא כל ספק לילי, בעלת המסעדה שהקימה את כולם לרקוד איתה. הרגשנו כמו בארוע משפחתי אף על פי שכולם זרים. ממליצה לבקר במקום. אנחנו הרגשנו כאילו הוזמנו לביקור משפחתי ונהננו מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יואב - תמונה
יואב מבקר מתחיל
בטוח לא אחזור לשם
1.8
01/12/15

אכלנו ב30.11.15, חגגנו יום הולדת. מסעדה שבחרנו כי הופיעה כמס 1 בירושלים סלט היה כרוב עם גזר - אני מכינה יותר טעים בבית המנות בצק היו טעימות (קינכלי וצבורקי) תבשילי קדירה הזמננו שתיים -... שניהם היו "על הפנים" תבשיל אדום ,מתוק(?) תבשיל חום (פשוט לא טעים): בשר בקר שבושל הרבה זמן ונשאר לא טעים כששאלתי על מנות גרוזיניות שאני מכירה, נאמר לי שאין. הקינוח היה סביר - 2 קרפים ממולאים עם אגוזים היו סבירים. סיכום החוויה: לא חוזרת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
rachel - תמונה
rachel 2 ביקורות
להרגיש כמו מלך
4.8
04/11/15

ראצ'ה המסעדה הגרוזינית מדגימה מסעדנות אנינה ויחס אישי. הגענו למסעדה לחגוג יום נישואין.האוכל היה טעים, האווירה חמה ונעימה שאותה מעניקים ברוחב לב, לילי המקסימה, בתה ואחיה השף. נהנינו... להרגיש את האותנטיות הגרוזינית של האוכל ביחד עם האווירה המשפחתית המיוחדת. מאחלים לכם עוד הרבה שנות שירות מוצלח!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה