נגישות
נגישות

ראצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

219 ביקורות וחוות דעת על ראצ'ה

Shira - תמונה
Shira מבקר מתחיל
במילה אחת וואוו!!!
4.8
20/04/15

מהרגע שנכנסנו למקום ועד רגע שיצאנו פשוט היה חוויה! היחס, השירות והאוכל פשוט ברמה יוצאת מן הכלל! המנות הגיעו חמות ומהירות, השאירו תמיד בפה טעם של עוד ותחושה שלוקחת אותך למסע ברחבי... גאורגיה, פשוט חוויה אותנטית אמיתית! בנוסף היחס של בעלי המקום, השירות פשוט סגרו את החבילה והפכו אותה למשהו שלא קיים בעיר הזאת. ממליצה לכל מי שקורא ללכת בלי לחשוב פעמיים, הרפתקה לגאורגיה במרחק נגיעה קטנה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרית - תמונה
שרית מבקר מתחיל
בר מצווה בראצ'ה - אירוע מרגש וייחודי
5.0
03/03/15

הגעתי לראצ'ה לפני מספר חודשים והתאהבתי מייד, בעיקר בקונספט שזה לא מקום של אוכל בלבד, אלא מקום ייחודי שיש בו אווירה של חגיגה אחת גדולה ומשפחתית. מעבר לאוכל המדהים שיש בו, לילי, בכישרון... נדיר ויחסי אנוש מופלאים מצליחה לחבר בין אנשים ולהדביק את כולם בשמחת החיים ובאווירת החגיגה השולטת במקום. אנשים היושבים בשולחנות נפרדים הופכים לחוגגים יחדיו במהרה כי האווירה פשוט מחשמלת ומדבקת. לכן בחרתי בראצ'ה כמקום לחגיגת בר המצווה של הבן שלי. האורחים שלי היו משפחה קרובה בלבד. המשפחה שלי לא מאלה שחוגגים ורוקדים בדרך כלל אבל לי היה חשוב שיהיה לנו אירוע שיהיה בעיקר - שמח וידעתי שבראצ'ה יהיה אוכל בשפע, ביד רחבה, מגוון טרי וטעים להתעלף. ואכן כך היה. הגענו לראצ'ה בשעות הצהריים לאחר שהייה של חצי יום בכותל. האוכל היה נפלא, האירוח מושלם, היין זרם והאווירה מדהימה!!!! טקס הברכות היה מרגש ביותר ומבוגרים וצעירים כאחד לא עמדו בפיתוי ופיזזו ברחבה (לא להאמין....). לילי המדהימה וצוות הראצ'ה - לכבוד הוא לי!! היה לנו אירוע מושלם בדיוק כמו שחלמתי ורציתי. היה אוהב ושמח והאווירה המדהימה של המקום הקסום שלכם נדבקה בכולנו. ניגשו אליי בני משפחה ואמרו שמעולם לא היו במקום כזה והודו לי על הזכות... היו בטוחים הגיעו למסעדה של "אוכלים - הולכים"... אז זהו שלא. אין אוכלים הולכים בראצ'ה. הראצ'ה זה מסיבה אחת גדולה של אוכל וריקודים ואהבה.. וואו כמה אהבה יש במקום הזה וכמה לב. הראצ'ה זה אוכל מושקע וטעים בטירוף. הראצ'ה - הפכה למשפחה. תודה רבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאיר - תמונה
יאיר 2 ביקורות
חוויה מדהימה
5.0
25/02/15

מסעדה מדהימה!. מאפשרת הצצה כשרה למטבח מיוחד שאינו נגיש לכל אחד. הכנסת אורחים מיוחדת כמו שהעניקו לנו בעלי הבית לילי וישראל, לא פגשתי בשום מקום בארץ. כל מנה שהזמנו הייתה מעולה.מומלץ... להזמין מכל חלקי התפריט ע"מ לטעום כמה שיותר.את הערב סיימתי בזיגזג אחרי 3 כוסות צ'צ'ה שכל אחד מאיתנו קיבל מלילי וישראל על חשבון הבית. אין ספק שאחזור לביקור נוסף בכדי לטעום את המנות של הספקנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nesy - תמונה
Nesy מבקר מתחיל
ללא ספק חוויה של מסעדה
5.0
13/02/15

חברים יקרים אני ובת זוגי לא נוהגים להמליץ על מסעדות ומקומות שאנחנו יושבים בהם אבל הפעם נחרוג ממנהגנו ונמליץ לכולכם לקפוץ פעם למסעדת ראצ׳ה פה במרכז העיר האווירה מפנקת חמה ושמחה מכל מסעדה... שהיינו בה המקום אותנטי והאוכל טעים ביותר השירות אדיב וכל הזמן מחייכים אליכם אז אם בא לכם לקפוץ לגרוזיה באמצע ירושלים אנחנו ממליצים בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liron - תמונה
Liron 2 ביקורות
חויה נהדרת
5.0
30/01/15

היינו בארוע חברה ונהנינו בצורה בלתי רגילה,השפע של האוכל המבחר והטעם הנפלא בצירוף המוזיקה הגרוזינית, תודה ענקית ללילי וישראל על האירוח, אין ספק שנגיע שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
גדי  - תמונה
גדי מבקר מתחיל
שאפו ענק על האיכות
5.0
26/01/15

אני מבקר בראצה כבר מספר פעמים ,מעבר לשירות הנפלא והאווירה המדהימה. איכות האוכל ברמה הגבוהה ביותר ,כול מנה חגיגה של טעמים שמתפוצצים לך בטרוף בתוך הפה , יישר כוח תישארו איך שאתם

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביבית - תמונה
אביבית מבקר מתחיל
ערב מהנה ואוכל מעולה
3.8
26/01/15

ביקרתי מספר פעמים במסעדה הגרוזינית ראצ'ה, ותמיד נהניתי. מדובר במטעמים ביתיים מיוחדים. בכל פעם אני מזמינה מנה אחרת ותמיד מרוצה. השירות אדיב וניפלא. אווירה משפחתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Danny - תמונה
Danny מבקר מתחיל
אוירה שירות ואוכל ברמה הגבוהה ביותר - יום שלג בי-ם וראצ'ה
4.5
08/01/15

היינו בראצ'ה בפעם השלישית ...יוצא שאנחנו מגיעים לשם כפעם בשנה וזאת הפעם השלישית שלנו בפעם הראשונה זה גם היה בהזדמנות בה הגענו לירושלים לחוות את השלג ( ירושלמים לשעבר שעברנו לתל אביב )... האוירה כיפית ביותר וכך גם השירות לבבי ומושקע והכי חושב האוכל שישראל השף מכין - הוא באמת באמת ברמות שיכולות להתחרות בקלות רבה עם השפים הגדולים בארץ בתל אביב ( וחווינו את רובם ...) וגם עם שפים טובים מאוד בפאריז וניו יורק ... מנת הדואט אנטריקוט עם כבד אווז היתה מדהימה ומפתיעה מבחינת שילוב הטעמים, חומרי הגלם איכות הבשר, מידת העשיה , תוספת הרימונים והמלון ביין - ממש התמוגגנו מהמנה כמו כן, הצלעות כבש היו ממש ממש יוצאות מהכלל חשבנו מה כבר אפשר להפתיע בצלעות כבש ואנטריקוט וישראל הפיל אותנו ....וממש קשה להפתיע אותנו הכיסונים הגרוזינים גם היו מדהימים במיוחד זה שהיה מטוגן ועם רוטב שזיפים ירוקים - ממש התמוגגנו שלא לדבר על המלצרית החמודה וכאמור השף ישראל שהיה לבד מלבד צוות המלצרים ביום שלג ירושלמי ...ממש הגיע לכל שולחן ושולחן לדאוג שכל סועד נהנה ...צ'ייסרים וכו מומלץ ביותר וטוב לראות שגם בירושלים יש כמה מסעדנים מדהימים וגם כיף לראות איך שישראל משתדרג מבחינת טכניקות הבישול ושואף לשלמות המנות ...הרבה שואפים להגיע לזה אבל ישראל ממש שם ....בהרבה מהמנות ...לאוהבי אוכל גורמה ברמה גבוהה מומלץ לא לפספס את פינת החמד הזאת ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
yigael - תמונה
yigael 2 ביקורות
מקום שהוא בית ולא רק מסעדה
5.0
28/12/14

שלום קוראים יקרים אנחנו 3 חברים שהגענו לראצ'ה בפעם הראשונה לפני חצי שנה. הימים היו ימי המלחמה של צוק איתן ואנחנו משוטטים לנו ברחובות העיר הריקה מיואשים מחפשים היכן לשבת. לפתע נזכרתי... בהמלצה של ידידה על מסעדה גרוזינית ברחוב חבצלת . אמרנו לעצמנו שאין מה להפסיד והלכנו לראות את המקום. מהרגע שנכנסנו קיבלה אותנו לילי בחמימות אין כץ ויחד עם אחיה אמרנו להם שאנו לא מכירים את השמות של המנות ותיארנו להם את רמת הרעב שלנו ושיתחילו להגיש לנו אוכל על בסיס ההיכרות שלהם. לילי וישראל שהוא גם השף של המקום החלו לפנק אותנו בלי הפסקה הצאצה נשפכה כמים ומנות אוכל משובחות החלו לזרום ולרגע שכחנו שאנו במסעדה והרגשנו כאלו הם מארחים אותה בבית שלהם. השיחה זרמה בכיף ולילי תיארה לנו את המקום בימי רביעי שזמר הבית נמצא ושכולם רוקדים ואז זה באמת שמח. הבטחנו לחזור וכמובן עשינו זאת 3 פעמים מאז... כל פעם האירוח מתעלה על עצמו מחדש האווירה כיפית וזה כבר כמו לחזור הביתה אנחנו 3 חברים שאחד גר ליד אילת וזה כבר הפך למסורת שכאשר הוא מגיע אחת לחודש ברור לנו שהולכים לראצ'ה בקיצור ממליץ בחום !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ramiy - תמונה
ramiy מבקר מתחיל
שווה לנסות!
4.8
26/12/14

מדובר במסעדה מצויינת, וזו הפעם החמישית שאני חוזר אליה.התפריט מגוון ומציע מבחר רב של מנות מסורתיות מן המטבח הגיאורגי (הטעים) לצד מנות בשר ודגים מהגריל. מנות שאהבתי במיוחד: ראשונות -... צ'מבוריאקי (מנה מעולה! הכוללת 2 כיסונים גדולים מבצק מטוגן ממולאים בבשר, חינקלי (מעין דים סאם גיאורגי), חאצ'פורי בצל (מאפה ממולא בבצל). עיקריות מומלצות (כל העיקריות מגיעות עם תוספת, אורז לבן/תפו"א אפויים/סלט ירקות) - קדלטי (קציצות בשר ברוטב עגבניות), ח'ליאה - נתחי עגל ברוטב רימונים, נתחי אנטריקוט (250 גרם), פרגית. כל המנות גדולות, טעימות ומשביעות, ורמת המחירים נוחה. חשוב לציין לטובה את השירות האישי והנהדר שמרעיפים על הסועדים בעלי המסעדה (לילי המקסימה ואחיה השף), וכן את צוות המלצרים האדיב והקשוב. לסיכום, מסעדה מומלצת וטעימה מאוד עם ניחוח אישי, ושירות מיוחד שלא נתקלתי בו במסעדות אחרות, שכיף גדול לחזור אליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה