נגישות
נגישות

ראצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

219 ביקורות וחוות דעת על ראצ'ה

Galit - תמונה
Galit 5 ביקורות
ערב מעולה ובלתי צפוי!
5.0
26/12/14

מסעדת ראצ'ה היא אחת המסעדות היותר נעימות, כיפיות ומסבירות פנים. המקום בעיצוב גרוזיני אותנטי חם ומזמין, האוכל היה ממש ממש טעים, וישראל ולילי הבעלים, פינקו אותנו בצ'הצ'ה וגרמו לנו להרגיש... שאנחנו מתארחים אצל משפחה. ללא ספק נחזור בביקור הבא בירושלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני - תמונה
בני 5 ביקורות
ראצ'ה המעולה
4.8
24/12/14

אכלו כזוג במסעדה ונהנינו מכל רגע. האוכל היה מצוין ומפתיע. אחרי ביקורים בעשרות מסעדות תמיד כיף להתרענן בטעמים חדשים ומפתיעים וראצ'ה היא בהחלט המקום לכך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chen - תמונה
Chen מבקר מתחיל
חוויה מרגשת
4.5
22/12/14

ביקרתי עם בעלי במסעדה המיוחדת וקיבלו אותנו בחיבוק אוהב והמון חום כאילו היינו בני משפחה. לילי בעלת המסעדה היא אשה מקסימה ולבבית, תעשה הכל כדי שתאהב את הבית שלה והאוכל... מוקפד ומפנק!... מאפים משובחים עם מילויי בשר שונים, סלטים עם טעמים עזים של אגוזים, רימונים וכל טוב! האלכוהול זרם כמו מים, אווירה טובה והרבה שמחה ואהבה. תודה על ערב נפלא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv 2 ביקורות
א
5.0
18/12/14

אוכל מצוין (בחיים לא אכלתי אוכל גרוזיני) לא ידעתי למה לצפות והופתעתי לטובה. שירות מקסים ומקום ממש יפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
adi malul - תמונה
adi malul מבקר מתחיל
חוויה בלתי נשכחת באווירה קסומה
5.0
07/12/14

אוכל כל כל טעים וביתי המחמם את הלב והגוף וכמובן שהאווירה היא חלק בלתי נפרד מהמקום מה שיוצר שילוב מנצח בין השניים.. שתינו אכלנו נהננו ורקדנו עם לילי המקסימה וכן השף ישראל שעינג את החך... ...נחזור שוב זה בטוח!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אא - תמונה
אא מבקר מתחיל
מסעדה מעולה
5.0
06/12/14

חוויה נהדרת. האוכל מעולה ומיוחד מאד , והאירוח אישי , חם ונעים. שווה בהחלט נסיעה מיוחדת לירושלים. לא נשכח את הביקור בראצ'ה, ואיך שיצאנו ממנה התחלנו לתכנן איך נגיע אליה שוב. נהדר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avital - תמונה
Avital מבקר מתחיל
חוויה גרוזינית בלתי נשכחת
5.0
13/11/14

מקום שתמיד כיף לחזור. הבעלים ישראל ולילי גורמים לכולם להרגיש בבית באווירה גרוזינית. חוויה בלתי נשכחת. מוזיקה גרוזינית, צ'צ'א, חינקאלי ועוד אחת המסעדות הטעימות שביקרתי בהן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוסנת בן ארוש - תמונה
אוסנת בן ארוש מבקר מתחיל
ערב בלתי נשכח חוויה !
4.8
12/11/14

ביקרנו במסעדה במסגרת יום גיבוש לארוחת ערב ואנחנו רוצים לציין שכבר מיצירת הקשר הראשוני קיבלנו יחס אדיב ונעים מבעלת המסעדה לילי המדהימה. בכניסתנו למסעדה הוקסמנו מהמבנה העתיק... והמיוחד. המלצרים שירתו אותנו במקצועיות בסבלנות וסובלנות ותמיד עם חיוך. האוכל מצויין זהו היה ערב שבו טעמנו מאכלים מיוחדים בכל שלב האוכל היה מאוזן עם יין משובח. את הערב שלנו התחלנו במסעדה ומה שתוכנן להמשך נדחה בשעה וחצי. זה היה ערב מוצלח ואין שום ספק שזה הרבה בזכות בעלת המסעדה לילי שהיתה איתנו לאורך כל הערב החל מהחיבוק החם, היין, האוכל הטעים שהיה בשפע, טקס הברכות הייחודי וכמובן הריקודים. ממליצים בחום סניף עמידר חיפה

עוד פרטים
הוספת תגובה
aviva - תמונה
aviva מבקר מתחיל
מסעדה מפתיעה ומדליקה!!!
4.8
03/11/14

מסעדה מעולה, אוכל מצויין, אווירה כייפית ושירות אדיב ונעים. הגענו קבוצה של 40 איש דרך האינטרנט , ללא שום מושג איך המסעדה, עם חששות להצלחת הערב והופתענו מהכל. בעלת המסעדה קיבלה אותנו... בהרבה חום והרבה חן ואהבה, סיפורי שורשים ואיך הוקמה המסעדה הגרוזינית. הרגשנו טוב אכלנו טוב ולסיום רקדנו עם שירים גרוזינים וקצב. מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
neta cohen  - תמונה
neta cohen 2 ביקורות
נהנינו מכל רגע!
5.0
29/10/14

אכלנו צהריים בראצ'ה מיד לאחר שחזרנו מחודש בטיול בסין.. (למי ששומר כשרות חודש טיול תרמילאים זה מאוד מאוד קשה קולינרית!) בטיול פנטזנו רבות על מה נזמין ונאכל - והארוחה שקיבלנו בסופו של... דבר היתה מעל ומעבר לחלומות שלנו... נהנינו מכל ביס ומהטעמים המפתיעים בכל מנה. מכיוון שאנחנו לא מכירות את המטבח הגרוזיני התלבטנו מה להזמין וההמלצות של המלצרית ולילי בעקבות הטעם שלנו קלעו בדיוק למה שאנחנו אוהבות. אני ממליצה בחום ובטוחה שאחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה