נגישות
נגישות

ראצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 17

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

219 ביקורות וחוות דעת על ראצ'ה

עטרה ויוסי - תמונה
עטרה ויוסי מבקר מתחיל
אוכל גרוע ולא מפנק
1.5
02/08/13

ערכנו מסיבת רווקות במסעדה האווירה הייתה שמחה אך המוזיקה רעשנית, בעלת המקום נחמדה והציעה לנו לקחת תפריט סגור בסך 150 ₪ לסועדת ובסופו של דבר קיבלנו כמנה עיקרית רק תבשיל עגל ולא מהמבחר... שבמסעדה. המנות הראשונות לא משביעות ולא טעימות ובעגל לא נגענו בכלל! הקינוח היה טעים. ללא ספק לא נמליץ ובטח שלא נשוב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hila - תמונה
Hila מבקר מתחיל
לילי היקרה!
5.0
26/07/13

מסעדת ראצ'ה היא המסעדה הכי טובה בירושלים! האוכל שלא הכרנו היה מדהים וטעים! לילי המקסימה אירחה אותנו כאילו באנו לאכול אצלה בבית, הסיפור של סנידרלה שעבדה בדואר והגשימה את חלומה, נותן... השראה לכולנו שחלומות מתגשמים ובגדול!!! אז לילי היקרה ולכל צוות ראצ'ה תודה מכולנו ב- G4S מומלץ מומלץ מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rita - תמונה
Rita מבקר מתחיל
מומלץ מומלץ ו....מומלץ
4.5
23/07/13

אירוח מעולה בנוסח גרוזיני, עם אוכל טעים, סיפור מדהים ובעלת המקום מקסימה שבאופן אישי דואגת לאורך כל הערב לאורחי המסעדה כאילו היו אורחיה הפרטיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
miriam - תמונה
miriam מבקר מתחיל
אין דברים כאלה !!
3.5
22/07/13

אתם מכירים את הסרטים האלה שגורמים לכם גם לצחוק וגם להתרגש ולבכות...?! כזה הוא האוכל בראצ'ה-טעים,מיוחד,ביתי ומזמין,החל מסלטי הפתיחה,דרך העיקריות ועד לקינוח הבלינצ'ס המהם שטעמנו. תודה... ללילי על האירוח הכיפי והמזמין,על האווירה ועל הוודקה הביתית . נשמח לשוב !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענבר - תמונה
ענבר מבקר מתחיל
חוויה מדהימה
5.0
30/06/13

הגענו למסעדה ביום חמישי ללא שום צפיות מוקדמות והופתענו לגלות מקום קסום עם שירות חם ולבבי ואוכל אלוהי. כל המנות שטעמנו היו מצויינות, חווית אירוח מדהימה. הרגשנו שנכנסנו למשפחה ולא למסעדה,... לשמחתינו היה באותו ערב זמר ונגן אשר הנעימו את החוויה וגרמו לנו לרקוד לצלילי המוזיקה הגרוזינית עד לאמצע הלילה. לילי וישראל תודה לכם על חוויה בלתי נשכחת

עוד פרטים
הוספת תגובה
Libit Evenpaz - תמונה
Libit Evenpaz 2 ביקורות
מ-ע-ו-ל-ה!!
4.5
29/06/13

בסיומו של יום חמישי, במסגרת יום גיבוש של החברה - הגענו לראצ'ה (כ 40איש). מהרגע הראשון שהתיישבנו, ובעלת המקום לילי לקחה את המיקרופון וברכה אותנו והסבירה קצת על העדה הגרוזינית וקצת על... סיפורה של המסעדה, דרך האוכל המתובל והעשוי ביד אומן ועד השנייה שיצאנו והיא ליוותה אותנו לדלת,השהייה בראצ'ה הייתה חוויה לכל החושים. מעבר לאוכל המשובח והמעניין, הדבר שהכי בלט הוא האהבה של לילי ואנשי הצוות שלה למקום והכבוד שהם נותנים לעדה הגרוזינית. גם הזמר, גם המתופף, ובכלל כל האווירה כולה היו מחשמלים וסוחפים. אי אפשר היה שלא להידבק בהתלהבות שלהם ובשמחה. אנשי הראצ'ה מארחים בנדיבות וברוחב לב והשהייה במסעדה היא חוויה לכל החושים. תודה לך לילי על ערב סוחף ובלתי נשכח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה בורשטיין - תמונה
דפנה בורשטיין 3 ביקורות
ארוחת צהריים מחלקתית - 20 איש
5.0
22/05/13

היינו מחלקה בת 20 איש שהגיעה לארוחת צהריים בראצ'ה. הכל היה פשוט מעולה מההתחלה ועד הסוף. הקבלת פנים, היחס, הסיפורים, האוכל - הכל היה מצויין!!! נהנינו מכל רגע!!! לילי - תודה רבה על הכל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי מבקר מתחיל
חויה אמיתית
4.8
17/05/13

הגיענו שני זוגות ביום חמישי האחרון וכבר בכניסה פגשנו בחיוך שהוביל אותנו אל השולחן בהמשך הסתבר לנו שזו לילי הבעלים והמארחת של המסעדה האוכל שהוגש לנו היה מעולה , המנות גדולות ומעוצבות ,... הכלים מיוחדים והשרות ללא דופי ישר כוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביגדור ניר - תמונה
אביגדור ניר מבקר מתחיל
ערב משגע
4.8
17/05/13

הגענו בפעם הראשונה למסעדה.בעלת המקום קיבלה אותנו בחמימות,ולאורך כל הערב אירחה אותנו כאילו היא מארחת אותנו בסלון ביתה.יחס אישי ומזמין.האוכל נהדר,המבחר של המנות גדול.האלכוהול משמח את... הלב.המוזיקה מהממת ובווליום מתאים ומדוייק.ממש לא רצינו לעזוב את המקום.תודה על הערב המהנה והמיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
alon - תמונה
alon 7 ביקורות
מאכזב
2.5
28/04/13

סעדנו משפחה של 5 נפשות ביום חמישי האחרון. לא התלהבנו בכלל. חלק מהמנות לא היו כבר זמינות, אלא שהזמנו היו די קטנות. מה שהפריע יותר מכל הייתה המוזיקה שהושמעה בקולי קולות. למרות השירות הטוב... לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה