נגישות
נגישות

ראצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 19

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

219 ביקורות וחוות דעת על ראצ'ה

Yosf - תמונה
Yosf מבקר מתחיל
אכזבה
1.5
12/01/13

הגענו זוג שבא לחגוג אירוע מיוחד כגודל הציפייה כך גודל האכזבה.המנות הראשונות היו קטנות וחלקן טפלות,אתה מזמין כוס יין מקבל רבע כוס,מנה עיקרית כבד אווז מגיע קר,קר. המתנה ארוכה בין מנות... ראשונות למנה עיקרית . זה לא אירוח שאני מכיר מהעדה הגרוזינית.בקיצור כגודל הצפיה כך גודל האכזבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
merav  - תמונה
merav מבקר מתחיל
הכנסת אורחים למופת
4.3
03/01/13

הרבה מסעדות בת"א צריכות ללמוד מהכנסת האורחים של הגברת לילי בעלת המקום , היינו אתמול קבוצה של 60 איש ,הרגשנו בבית ,האוכל היה טעים משביע ומגוון זו הייתה חוויה אחרת וכולם פה אחד אהבו את... האווירה האוכל והמקום עצמו . ממליצה בחום .

עוד פרטים
הוספת תגובה
meni - תמונה
meni מבקר מתחיל
לאלי המקסימה!
4.8
23/12/12

ביום חמישי האחרון ב 20.12.12 הזמנו מקום למסעדת ראצ'ה לשעה 21:00, הינו 7 חברים (חברה מהמילואים) שהתקבצו ביום קר וסגרירי מכל חלקי הארץ (הצפוני ביותר הגיע מקרית שמונה והדרומי מבאר שבע)על... מנת לבלות במסעדה,אני רוצה לצטט את אחד הברים "ההרגשה היתה שלא אכלנו במסעדה אלה אכלנו אצל לאלי בבית" וזה התאור הכי נכון למקום הזה, האוכל מעולה המקום היה חם ונעים ההכנסת אורחים מדהימה האוירה מחשמלת ושמחה,בקיצור "שאפו"ענק!!! ללאלי אחיה וצוות המלצרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד מבקר מתחיל
מומלצת בחום
4.5
09/12/12

ערכנו ארוע חברה בהשתתפות כ-30 איש. לילי, בעלת המקום, הכניסה אותנו חזק לאוירה האוטנטית באמצעות סיפורים על הבית, המוזיקה ובעיקר טקס גרוזיני מקורי מאוד יפה שערכנו. המקום מעוצב בצורה מאוד... חמה וביתית. גם האוכל מאוד טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Julie Oshrat Dernovsky - תמונה
Julie Oshrat Dernovsky מבקר מתחיל
היה מעולה!!!
4.8
06/12/12

הייתו ב-4.12.12 במסעדה עם חברים לעבודה לצהריים. היה מושלם - אוכל טעים, אווירה מדהימה ושירות נהדר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהודה - תמונה
יהודה 2 ביקורות
אוכל טעים ושירות מעולה!
4.8
14/11/12

זה המקום בו אפשר להנות מהמאכלים הגרוזיניים באווריה מיוחדת. אנשי המסעדה נחמדים מאוד! ראיתי כאן בחוות דעת אחרות תלונות על המחיר, אבל זה אותו הדבר כמו להתלונן על המחיר של רכב יוקרה איכותי... שלא יכול להיות זול כמו רכב תוצרת סין. המחירים כאן תואמים לאיכות האוכל והשירות! זאת מסעדה מצויינת, ממליץ בחום לכולם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gila Waimann - תמונה
Gila Waimann מבקר מתחיל
היה פשוט נהדר
4.8
29/10/12

האווירה מקסימה האוכל היה טעים ביותר, ומוגש בכלים יפים.סעדתי עם שתי אחיותי ביום ההולדת שלי, ולכולנו הייתה חווייה קולינארית חיובית ביותר. המנות העיקריות היו מצוינות, אחיותיי הזמינו לברק,... ואני תבשיל עגל עם ירקות שהזכיר לי את המטבח של אימי ז"ל למרות שאני לא גרוזינית.הבעלים הזמינו אותנו על ח-ן הבית לעוגיות ותה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sapir Peleg - תמונה
Sapir Peleg מבקר מתחיל
חוויה מדהימה שלא הכרתי כמותה פשוט גן עדן!!!
5.0
28/10/12

מסעדה פשוט מעולה! אוכל באיכות ובשפע שלא רואים בשום מקום! מוסיקה מיוחדת, אירוח מכל הלב שירות מדהים ולבבי. יש אירופה בירושלים.... מומלץ בחום :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
רן מסקלצי - תמונה
רן מסקלצי מבקר מתחיל
לא מצדיק את המחיר
2.5
20/10/12

הגענו קבוצה בכדי להנות מערב גרוזיני,המחיר ששילמנו היה יקר מאוד ביחס למה שקיבלנו. האוירה הייתה מעולה אבל האירוח בהחלט מבייש גרוזינים, המנות (הטעימות מאוד)הוגשו בקמצנות, כל מנה נאלצנו... לחלוק בינינו ולשולחן הוגש המינימום, יצאנו בהרגשה שעבדו עלינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Keren Ravizki-natan - תמונה
Keren Ravizki-natan 3 ביקורות
מסעדה עם הרגשה ביתית ושירות מעולה!
4.8
20/10/12

עוגיות הבית מעולות. נחמד היה אם היו מגישים את כל המנות יחד- מנות פתיחה (הסלטים) + העיקריות יותר מתאים השירות מהיר ומכבד נהנו!

עוד פרטים
הוספת תגובה