נגישות
נגישות

ראצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 16

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

219 ביקורות וחוות דעת על ראצ'ה

Yonatan - תמונה
Yonatan מבקר מתחיל
מומלץ בחום
4.8
11/10/13

זו הפעם השניה שלי בראצ'ה וגם הפעם היה מצויין. הגענו בקבוצה גדולה של כ 20 איש כולל אורחים מחו"ל והאוכל והשרות היו מצויינים. לילי הגיע בשלב מסויים וסיפרה איך הוקמה המסעדה והייתה מצחיקה... כשנאלצה לספר את הכל באנגלית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדל"ן תורג'מן - תמונה
נדל"ן תורג'מן מבקר מתחיל
להרגיש בתוך חלום
5.0
01/10/13

בת זוגתי ואני עברנו אתמול בראצה חוייה מדהימה והרגשנו בחלום.העיצוב המדהים של המקום והאנרגיות החיוביות שקבלנו בכניסה כבר הכניסו לאוירה בלתי נשכחת .האוכל הייה מעולה ובשפע .והכי חשוב האירוח... שקבלנו מלילי וישראל המקסימים והמדהימים שמקנים אוירה של גן עדן שאתה לא רוצה שיגמר(ישבנו ארבע שעות וההרגשה היתה של עוד ועוד ועוד....)לילי היקרה תודה רבה רבה .מומלץ בחוםםםםםם!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נועה ועמית - תמונה
נועה ועמית מבקר מתחיל
כיף אמיתי!
5.0
23/09/13

הגענו במיוחד מתל אביב אחרי שקיבלנו המלצות חמות, ולא התאכזבנו. מיד הרגשנו בבית בזכות העיצוב החמים, השירות המצוין, ולילי המקסימה שקיבלה את פנינו. נעים וטעים, האוכל מיוחד והאווירה כובשת.... הכיף של תחילת הערב, עם הראשונות והבירה הגרוזינית המעולה, הפך במהרה לערב שלא רצינו שיגמר. מומלץ בחום. בהחלט נחזור בהקדם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עוז - תמונה
עוז מבקר מתחיל
תענוג
4.8
17/09/13

הגענו לראצ'ה קבוצה של 14 איש, שמחנו לפגוש את לילי הנחמדה, בעלת המקום, שפתחה וסיפרה לנו בצורה מעניינת על מנהגי העדה הגרוזינית ופתחה לנו צוהר לתרבויות אחרות. האווירה היתה מרוממת, האוכל... מעולה, מגוון ומיוחד. ללא ספק, לא משהו שניתן למצוא בשלל המסעדות הבנאליות באיזור. מחכים כבר לחזור...

עוד פרטים
הוספת תגובה
rrr - תמונה
rrr 2 ביקורות
חווייה ושמה ראצ'ה
5.0
12/09/13

היה לנו העונג להתארח במסעדת ראצ'ה בניהולה של לילי [היפה!!!] זו איננה סתם מסעדה, זו מסעדה עם אופי אוטנטי ומרשים של תרבות עשירה במנהגים של העדה הגרוזינית. הכל כל כך מסודר ומאורגן, והאוכל... , טעים ומעניין. מי שמחפש מסעדה לא קונבנציאונלית, זה המקום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתן - תמונה
איתן מבקר מתחיל
בת מצווה שלא תישכח ...
5.0
28/08/13

בראצ'ה ביקרנו פעמיים.פעם עם צוות עובדי בית המרקחת שבירשותינו, פעם נוספת עם חברים טובים שלנו. בשני המקרים יצאנו שיכורים מהנאה. כך יצא שכמה חדשים אחר-כך,כשחיפשנו מסעדה מרשימה לחגוג בה... בת-מצווה לביתנו בחיק המשפחה-מיד "ראצ'ה" עלתה מהרגע הראשון קיבלנו יחס חם,שמח,חגיגי,תומך ומעודד.בקלות הרמנו אירוע יוצא דופן במיקומו, בטעמיו, בשמחה ששרתה בו ובשיתוף הנדיר של בעלי המסעדה באירוע את האורחים בסיפור ילדותם,במסורת הסעודה הגרוזינית ובסיפור הקמת המסעדה. תאמינו או לא, ערכנו 2 אירועים ברצף: הראשון למשפחה, השני לחברים.בשני המקרים המקום היה מלא וכלגמרי וכל האורחים ללא יוצא מן הכלל יצאו מגידרם מרוב הנאה ועונג. ללא ספק היתה זו בת המצווה הכי מיוחדת שעשרות אנשים אלו חוו לאחרונה!!! המקום מומלץ ביותר כחוויה רבת חושים משפחת חברוני

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ofir - תמונה
Ofir 2 ביקורות
ערב מהנה וטעים
4.0
23/08/13

ערב צוות מהעבודה, בתפריט - מסעדה גרוזינית בירושלים... הגענו לראצ'ה 14 אנשים. מקום מיוחד שקט ואוטנתי..קיבלנו הרצאה מלילי על המקום ועל העדה הגרוזינית קצת אלכוהול (טוב אולי הרבה) ואוכל -... 14 איש התענגו ונהינו וכולם הסכימו שלשם עוד נחזור. מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tom Rayder - תמונה
Tom Rayder מבקר מתחיל
חוויה מדהימה!
5.0
22/08/13

לילי היקרה, רצינו להודות לך על ערב מיוחד ובלתי נשכח, בפעם הקודמת שביקרנו נהנינו מאוד מהעיקריות, הפעם הלכנו דווקא על הראשונות ופשוט אין מילים... אני כשף & מבקר מזון ומשקאות מוריד בפניך... את הכובע... טעם אותנטי ומדהים שמשולב באווירה מיוחדת ושמחה וכמובן דניאל הברמן הנעים לנו את הערב על הבר בצורה יוצאת מן הכלל. בהחלט נשמח לחזור על החוויה הזאת. תודה רבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אופיר - תמונה
אופיר 3 ביקורות
חוויה בלתי נשכחת
5.0
19/08/13

רצינו לציין אירוע זוגי ביום בילוי בירושלים ולסיימו בארוחה טובה. מסעדת ראצ'ה היתה במקום השני ברשימה והגענו אליה לאחר שהתברר שבמקום נחשב אחר בירושלים מוקצבות לנו כשעתיים לארוחה. הגענו עם... רף ציפיות גבוה לאחר המלצות חמות שקיבלנו,ולמרות שהרבה פעמים ציפיות גבוהות הן מתכון לאכזבה, קיבלנו חוויה וערב בלתי נשכח. אחד הסימנים לאוטנטיות האמיתית במקום, ששונה ממלכודת תיירים, הוא שרבים מהאורחים הם גרוזינים. האוטנטיות הזו משתלבת עם אירוח ברמה גבוהה יותר מעוד מסעדת שוק. נראה שהרבה אהבה,מחשבה וכשרון הושקעו בכל פרט. העיצוב של המסעדה שומר על אופיו המקורי של החלל ומשתלב עם הריהוט שנותן לו אופי ייחודי. כך שמייד עם כניסתנו בדלת, עברנו לעולם אחר. למרות שלא הגענו בשעה שקבענו, התקבלנו בחיוך לבבי והושבנו במקומנו. מלצר חביב בשם דניאל נתן לנו הסבר על אופי המטבח הגרוזיני, חומרי הגלם, טכניקות הבישול ומגוון הטעמים. קיבלנו המלצות קולעות וכל אחת מהמנות היתה חוויה. השירות היה מקצועי באופן שתמיד היה זמין, אבל נתן לנו מרחב להנות בקצב שלנו. לסיכום, גם המחיר שווה לכל נפש. בעצם כל ההסבר הזה הוא ניסיון להבין כיצד היה כל כך טוב. כנראה שזה לא רק האוכל האמיתי והמשובח ולא רק המקום ולא רק הצוות, ואפילו לא רק זה שהארוחה לוותה בצ'ופרים ופינוקים, אלא הההרמוניה שבה הכל השתלב. אכלנו, נהננו, חווינו, למדנו והשכלנו. בפעם הבאה אנחנו שם עם הילדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sarit - תמונה
Sarit 2 ביקורות
מאכזב
2.0
09/08/13

הזמנו מקום מספר ימים מראש. כשהגענו, היו לא מעט מקומות פנויים אך הם התעקשו להושיב אותנו (ארבעה סועדים) בפינה בשולחן קטן יחסית ובצפיפות לסועדים בשולחן אחר. המנות הראשונות לא היו טעימות.... המנות העיקריות היו סבירות אך מאוד חסכוניות בגודלן ביחס למחיר.השירות במהלך הסעודה עצמה היה אדיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה