נגישות
נגישות

ראצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 18

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

219 ביקורות וחוות דעת על ראצ'ה

יהודית - תמונה
יהודית 8 ביקורות
לא עוד!
2.0
27/04/13

היינו שבעה. הזמנו מקום. הגענו בשעה היעודה - 2 בצהריים, יום שישי. בהזמנה - כמחצית מהפריטים בתפריט לא היו. הזמנו מה שהיה. האוכל הגיע אחרי למעלה מחצי שעה. האיכות - בינונית ומטה. חוץ מזה... הייתה במסעדה קבוצת חוגגים שהקימה רעש עד שהתקשינו לשוחח. גם המוזיקה רעשה ותרמה את חלקה לאי-שביעות רצוננו. כאמור לעיל - לא עוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amit - תמונה
Amit 2 ביקורות
בזבוז זמן וכסף
1.5
26/04/13

היינו אתמול 3 זוגות,השירות היה גרוע,חצי תפריט לא היה זמין,הדבר שהכי הפריע זה המוזיקה הרועשת, עם כל הכבוד לאותנטיות הווליום מוגזם עד כדי טירוף. לא היה אפשר לנהל שיחה עם החברים,כדי להזמין... היה צריך לצעוק באוזנה של המלצרית,הערנו להם על עוצמת הקול אך ללא הועיל. מבחינת האוכל,המנות הן קטנות ויקרות ללא כל הצדקה,לא היה שום חידוש לעומת המטבח הישראלי,פשוט העתקה מושלמת של מנות ישראליות רק השם בתפריט אותנטי,אשלייה אופטית !!! בקיצור,לא משתלם וללא כל חוויה מיוחדת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אופיר  - תמונה
אופיר מבקר מתחיל
חוויה בלתי נשכחת
5.0
09/04/13

אשתי ואני היינו לאחרונה שם בזכות מקום עבודתי שפינק בתלוש לארוחה זוגית. התפעלנו מהמקום, האווירה, האירוח הלבבי של בעלי הבית ובמיוחד מהאוכל הייחודי והטעים שלא הפסיק לזרום לשולחן. יחד עם... גזוז אגסים גיאורגי מקורי הכל ירד נהדר. בנוסף גם פינקו אותנו בשוטים של משקה אלכוהולי אותנטי שדומה לוודקה שמוכן ע"י האבא של הבעלים. תודה לילי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor מבקר מתחיל
ח ו ו י ה - חבל שאין יותר מסעדות כמו ראצ'ה
4.5
10/03/13

הגענו שלושה זוגות מהצפון הרחוק ביום חמישי בערב (7.3.2013) כבר בכניסה קיבלה אותנו לילי בחיוך. המסעדה היתה מלאה עד אפס מקום אבל קיבלנו שירות אדיב ומקצועי משני מלצרים נעימים וחיכניים.... שתינו יין גרוזי מקומי נפלא בעל טעם פרותי מתגלגל, האוכל היה פשוט סערת טעמים מתפרצת בפני עצמה. ראצ'ה היא לא רק מסעדה של אוכל משובח, הכנסת האורחים של לילי והצוות שלה המוזיקה והריקודים הספונטנים בין השולחנות יוצרים אווירה של בילוי מושלם. (אגב מנות הספשלים היו שוות ביותר).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roee - תמונה
Roee מבקר מתחיל
שרות גרוע!!!
1.8
06/03/13

הזמנתי מקום בכדי לחגוג יום הולדת לבת זוגתי. ראשית החוויה היית על גבול האיומה. זה התחיל בזה שחיכינו בכניסה למסעדה חמש ד' שמשהו ייגש להראות איפה לשבת עד שהתיישבנו בעצמינו. חיכינו רבע שעה... לתפריטים. שזה היה נחמד כי לאוכל (שהיה יקר מאוד וממש לא שווה את זה) המתנו קרוב לחצי שעה... ולסיום ככה שיהיה טעם טוב בפה חיכינו שיקחו לנו את הכרטיס אשראי לחיוב רק רבע שעה נוספת. המסעדה היית ריקה כמעט כך שאין שום סיבה שהמלצריות לא יתפקדו בצורה כל כך מזלזלת. כמו שאמרתי האוכל היה רגיל, וממש לא שווה את המחיר היקר שנלקח עליו. בכל מסעדת שוק מגישים אוכל טעים יותר וזול הרבה הרבה יותר וגם השרות יותר נעים... מקום מאוד מאוד לא מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מלי - תמונה
מלי 14 ביקורות
לא התלהבנו
2.3
27/02/13

הסלטים לא היו לטעמינו . מנות מאוד קטנות התאכזבנו לגבי היחס בין הגודל של המנות לבין המחיר . האווירה נחמדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
רקפת - תמונה
רקפת מבקר מתחיל
חוויה קסומה ויוצאת דופן
4.5
24/02/13

ביום חמישי האחרון, 21.2.1013 חגגנו מסיבת רווקות במסעדת ראצ'ה, האוכל היה טעים ומיוחד, מגוון ואסטטי. השירות היה אדיב, אך מעל לכל אלו, האירוח היה מעל ומעבר לציפיותינו, קיבלנו הכנסת... אורחים מיוחדת במינה ובעלת הבית המקסימה- לילי, אירחה אותנו כמו שרק היא יודעת. החל מריקודי עם גרוזיינים ברחבת המסעדה , וכלה בטקס ברכות מרגש המלווה בקרן יין. בקיצור- היה אדיר. נהנו מכל רגע ונשארנו עם טעם של עוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
איילה - תמונה
איילה 2 ביקורות
חברים מהתיכון
4.3
16/02/13

הזמנו מקום בצהריים. די בספונטניות, על סמך חוות הדעת באתר. היתה לנו חוויה נהדרת. החל מקבלת הפנים והארוח הלבבי. ההמלצות המדוייקים של המלצר. אווירה שמחה מבלי להעיק. והאוכל.... אומנות של... ממש. כל מנה שהגיע ניסינו לנחש מהם התבלינים והמרכיבים. נהננו ועוד נחזור. תודה רבה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 4 ביקורות
מאכזב
2.3
15/02/13

למרות שהשירות והאווירה היו מעולים, האוכל ממש לא היה טעים, בטח שלא בהתחשב במחירים הגבוהים. לא כדאי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
MaiS - תמונה
MaiS מבקר מתחיל
חוויה בלתי נשכחת!!
5.0
26/01/13

סעדתי עם האחים שלי ביום רביעי האחרון בראצ'ה והיה פשוט מעולה!! אנחנו אוכלים הרבה בחוץ ובדרך כלל אינני מרבה לחלק מחמאות אבל זאת באמת חוויה שלא כדי להפסיד. האוכל אותנטי וטעים מאוד!, השירות... איכותי ואדיב ומקום עצמו מעוצב לתפארת. אבל הכי אהבתי את האווירה הביתית ומזמינה. באותו הערב הייתה הופעה של זמר גרוזיני ומתופפים שהקציפו את כולם. רקדנו ונהנו והיה כיף אמיתי. מומלץ בחום לכולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה