נגישות
נגישות

ראצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

219 ביקורות וחוות דעת על ראצ'ה

gersh - תמונה
gersh מבקר מתחיל
משהו מיוחד!
4.8
27/01/14

האוכל היה טעים מאוד ובשפע, וההגשה היתה נעימה ולבבית. ישראל ( השף ) היה מוכן להסביר על כל מנה ולתת מתכונים. המחיר סביר בהחלט. נחזור, ונמליץ לחברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Miri - תמונה
Miri 2 ביקורות
מסעדה הכי נהדרת
4.8
03/01/14

בילינו ערב נהדר. אוכל מעולה. הזמנו מגוון מנות ראשונות והתחלקנו בינינו (4 אנשים). כל מנה לתפארת. אח"כ נהנינו ממנות הבשרים. לקינוח הוגש תה בקנקן מרהיב עם עוגות גרוזיניות וממתקי אגוזים... מיוחדים. יין ועוד משקה אלכוהולי מקומי ושירות נעים, לבבי, מקצועי שהנעימו לנו כל רגע. אם אתם בירושלים- תרוצו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
michalmi - תמונה
michalmi 2 ביקורות
חוויה!!!
4.8
23/11/13

הגענו ביום חמישי לארוחת ערב, לאחר ששמענו מספר המלצות על המסעדה. מעולם לא טעמנו אוכל גרוזיני ובדיעבד-ההפסד היה כולו שלנו :) כבר מהרגע שנכנסנו למסעדה- הרגשנו שהגענו למקום מיוחד. העיצוב של... המקום משרה אווירה מאוד אותנטית. מהמוסיקה שמקדמת את פני האורחים בכניסה, הריהוט, הקירות ועד לרמת כלי ההגשה המיוחדים. ברגע הראשון שהתיישבנו, ניגש אלינו המלצר עם מספר פתיחים (לחם גרוזיני, סלט ומתבל ) וציין שעל מטבח גרוזיני צריך להיות תמיד אוכל :) כבר אהבתי את הרעיון. המלצר הסביר לנו בסבלנות על המנות במסעדה והחלטנו ללכת על סלט אחד(פטריז'אני-שכבות חציל, ממרח אגוזים ועשבי תיבול ורימונים),חינקאלי (כיסוני בצק במילוי בשר, שהוגשו עם רוטב טעים) ומנה עיקרית אחת של תבשיל עגל עם פלפלים בתוספת של אורז, כדי שיהיה מה שיספוג את הרוטב הטעים. הכל היה טעים ומיוחד מאוד! לקינוח הזמנו את המנה , שלפי מה שהמלצר אמר, נקראת על שם בעלת המקום- "ללה" (בלינצ'ס גרוזיני במילוי אגוזים ושוקולד שמוגש עם סורבה וריבת תאנים),שהיה סיום נפלא לארוחה נפלאה!!! לילי, בעלת המקום ניגשה אלינו לשולחן והתעניינה אם הכל בסדר. בעיניי, זה מעיד המון על מקום שמכבד את עצמו- העובדה שבעלת המקום בעצמה עוברת בין הסועדים. רק על דבר אחד הצטערתי- שאין מנה של מבחר מתוקים , כי ממש התקשינו לבחור רק מנה אחת :) תודה על חוויה נפלאה! מחכים כבר לחזור שוב ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
פשה - תמונה
פשה מבקר מתחיל
כבר רוצים לחזור
4.8
13/11/13

נסענו עם אשתי לחגוג אירוע מיוחד. רצינו לנסות משהו שונה והגענו לראצ'ה. מהמבט הראשון המסעדה הקסימה אותנו – שילוב של חדש וישן, גרוזיה וירושלים. מוזיקה שקטה המתנגנת ברקע הוסיפה קסם גם היא,... כמו גם הצלחות "מבית של סבתא". גם האוכל היה מדהים – ביתי וגורמה גם יחד. הזמנו סלטים, חינקאלי וח'ליאה. כמה שזה היה טעים... גם הצוות היה ידידותי ואכפתי. תודה ללילי ולחבר'ה. לא רק נחזור – גם נזמין חברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
netta - תמונה
netta מבקר מתחיל
אחד מהערבים המהנים בזמן האחרון
4.8
02/11/13

עדיין מתאוששים מערב מוצלח במיוחד אתמול בראצ'ה. האוכל היה מעולה וגם האלכוהול. המסיבה הגרוזינית הייתה מצחיקה וכיפית, וגם הקשים בנינו קמו לרקוד. הצ'צ'ה עשתה את העבודה והערב נגמר בחיבוק עם... השף. למי שרוצה ערב שהוא הרבה יותר מאוכל, מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי - תמונה
רועי 2 ביקורות
ערב גאלה מעולה
4.0
27/10/13

היינו במסעדה בערב גרוזיני (יום רביעי) והיתה אווירה מצויינת - ריקודים, מוסיקה, יין, מסורת גרוזינית... מהאוכל אכלנו מעט מנות, אבל כל מה שהיה, היה מצויין ומיוחד. בעלת המקום היא אשה מקסימה... שמנסה להפיץ מסורת עשירה מתוך גאווה, וכך גם התחושה. בסוף יצאנו שתויים קלות ושבעים מאוד ובעיקר מרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
נהנינו מכל רגע
4.3
20/10/13

היינו 4 בנות סקפטיות מאזור המרכז רצינו לחגוג יומולדת בצורה מיוחדת לילי המקסימה שכנעה אותי להגיע ואני מודה לה על ערב טעים מאד , שמח מאד ולא שיגרתי.בטוחה שאחזור שוב !

עוד פרטים
הוספת תגובה
kukula.u - תמונה
kukula.u 3 ביקורות
מסעדה גרועה
1.5
18/10/13

בתאריך 16/10/2013 ביקרנו במסעדת ראצה בירושלים.מסעדה גרוזינית.מה אומר ומה אדבר? אכזבה רבתי.המחירים בשמיים ללא שום הצדקה.אוכל לא טעים ומאכזב.הבשר טפל.גומי שקשה ללעיסה.יצאנו מהמקום בהרגשה... שפשוט עבדו עלינו.כמובן שלמקום הזה לא נחזור.אן שם דמיון בן הפרסום של המסעדה באתר למציאות האמיתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יניב - תמונה
יניב מבקר מתחיל
חוויה נפלאה בראצ'ה
4.0
16/10/13

לפני שבוע הגענו לארוחת צהריים, קבוצה של כ- 20 איש, כחלק מיום גיבוש. הקבוצה כללה אורחים מחו"ל. האווירה הייתה נהדרת, האוכל מצוין, המקום נעים ומיוחד, ולילי בעלת הבית הייתה מקסימה ומלאת חן.... חלק מהאורחים מחול טענו שמעולם לא אכלו אוכל כל כך מיוחד וטעים. ללא ספק אחזור לראצ'ה. מומלץ בחום גם לקבוצות וגם לבילוי אישי ומשפחתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
ורדה - תמונה
ורדה מבקר מתחיל
חוויה אמיתית!!
4.5
12/10/13

היינו אתמול ( שישי בצהריים) במסעדת ראצ'ה.את המסעדה בחר חבר והגענו ספקנים מאוד.אולם, נהננו מאוד מהאוכל ובמיוחד מהאווירה המיוחדת ששררה במקום. בילינו שם כ-3 שעות, אכלנו, רקדנו לצלילי להקה... ששרה וניגנה מקסים!! לילי בעלת המקום דאגה לארח, ולהשתתף בריקודים. אין ספק שנחזור ונשמח להמליץ לחברים. תודה על חוויה נהדרת☺☺☺☺

עוד פרטים
הוספת תגובה