נגישות
נגישות

ראצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

219 ביקורות וחוות דעת על ראצ'ה

eliko - תמונה
eliko 3 ביקורות
חוויה קולינרית מרגשת
5.0
28/10/14

הפתעה אדירה - במקרה הגענו למסעדה קיבלו אותנו בפנים מאירות ואמיתיות הרגשנו בבית אוהב ואמיתי, האוכל היה מפתיע עוד יותר ומוגש ברוחב לב. מבחר הסלטים - כל אחד היה מצויין ולא רגיל, המנות... העיקריות היו טעימות תבשיליההבשר היועסיסים רכים עדינים ומתובלים במידה הנכונה חגיגה אמיתית. ועל הקינוח ללה ממש אין מה להוסיף חייבים להזמין ממנו. כל הארוחה באוירה מסורתית גרוזינית מוסיקה אלכוהול שמחה בקיצור חוויה שמזמן לא חווינו במסעדה - אנחנו נחזור לראצ'ה ונביא חברים שיתרגשו יחד איתנו מכל המיכלול

עוד פרטים
הוספת תגובה
מור - תמונה
מור מבקר מתחיל
מומלץ מומלץ מומלץ!!!
5.0
18/10/14

אין מילים בשביל לתאר באמת את המסעדה הזו. במילה אחת: חוויה! אוכל מ-ע-ו-ל-ה, שירות שאין שני לו, אווירה חמה וכייפית, מוזיקה נעימה ואנשים... אין דברים כאלה! באמת חוויה. לילי וישראל תודה לכם... על ערב בלתי נשכח (וזה נאמר לגמרי בלי היסחפות) אתם אנשים מדהימים וזכינו להנות מכם ומהמסעדה שלכם! מומלץ בחוווםםם לכל מי שמחפש ערב בלתי נישכח של אוכל תענוגי ואנשים מדהימים! בהחלט השארתם טעם של עוד ואנחנו עוד נחזור... גל מור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוני - תמונה
יוני 7 ביקורות
כיף בראצ'ה
4.8
14/10/14

בייחוד אווירת אירוח וכיף. מוזיקה עליזה ברקע, מקום יפה ומיוחד, כלים יפים ואוכל טעים. היינו עם עוד שני זוגות ומאוד נהנינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה ודינה - תמונה
משה ודינה 2 ביקורות
ערב בלתי נשכח!!!!! 13.10.14
5.0
13/10/14

היום אני ובעלי יצאנו לחגוג לו יום-הולדת בראצ'ה.....ואנחנו רוצים להגיד שכל כך נהנינו....ללא ספק הרבה זמן לא נהנינו ככה....הכל היה באמת מושלם....האווירה...השירות...האוכל!!!! ובעיקר... לילי,ישראל והצוות של המקום.... תודה רבה על ערב מהנה במיוחד.....ממליצים לכולם בחוםםםםם!!!!!! משה ודינה מזרחי!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יורם - תמונה
יורם מבקר מתחיל
חוויה במסעדת ראצ'ה
4.8
11/10/14

לפני כשבועיים חגגנו יום הולדת במסעדה הנהדרת הזאת. אוכל מעולה, טעים ומשובח, פינוקים על חשבון הבית, ומעל הכל מנצחת בחן לילי בעלת הבית שיודעת לעשות שמח ואחיה הבשלן שיוצא אל הסועדים,... מתעניין, שואל ומפנק בתוספות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלמה - תמונה
שלמה מבקר מתחיל
חוויה יחודית ומהנה!
5.0
06/10/14

היינו קבוצה מהעבודה לארוחת צהריים כחלק מיום כיף. כולם נהנו מאוד מהאוכל הטעים ומהאווירה האטנית (גרוזינית) - חוץ מהצמחונים, כמובן. אני חייב לציין במיוחד את הלחם המדהים שהם מכינים במקום.... מהטובים שטעמתי בחיי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרת - תמונה
אפרת 2 ביקורות
חוויה נפלאה!
4.8
03/10/14

אני אתחיל מהסוף - אני ומשפחתי יצאנו ממסעדת ראצ'ה שבעים, מרוצים ועם חיוך ענק על הפנים! בתור אנשים שמעולם לא נחשפו למטבח הגרוזיני, ניגשנו לתפריט ללא ידע קודם, וצוות המלצרים החביבים... הדריכו אותנו והמליצו - וההמלצות היו מעולות! הסלטים היו טעימים, טריים ומתובלים באופן מיוחד. המומלץ ביותר מבחינתנו הוא איספנחי, שהיה הצלחה מסחררת אצלנו בשולחן. המאפים (חינקאלי) היו טעימים ומיוחדים, עם מתבל מצויין (קצת חריף). הקדרות היו עם בשר רך ומלאות בטעמים! אבל יותר מהכל - האווירה הייתה מופלאה! זה לא הרגיש כמו סתם עוד מסעדה - האווירה הייתה חמה ושמחה, והתחושה הייתה שהצוות והבעלים המקסימים (לילי וישראל) באמת נהנים ממה שהם עושים. הערב רק הלך והשתפר כאשר התחילו ריקודים שהכניסו אותנו לאווירה הגרוזינית ועוד יותר תרמו לחוויה מהמקום. אנחנו מאוד נהנינו ובהחלט נחזור לשם, ואני ממליצה לאחרים גם ללכת, לטעום ולחוות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירון - תמונה
ירון מבקר מתחיל
חוויה בלתי נשכחת
4.8
29/09/14

לחגיגית יום הולדתי ובעיקבות המלצת חבר, החלטנו מספר חברים ללכת לערב חול למסעדת ראצ'ה במרכז העיר הזמנו מקומות מראש, ופתחנו שולחן של 7 סועדים. עם הכניסה בירכו אותנו לשלום מס' מלצרים ומיד... אח"כ גם לילי שמאוחר יותר הסתבר לנו כי היא בעלת המקום. קבלת הפנים הייתה חמימה, המקום היה כמעט מלא וקיבלנו שירות נעים, מקצועי ועם זאת בייתי וחם. הסברים על המסורת הגרוזינית, הסבר כללי על המטבח הגרוזיני, שולחן לידינו עבר טקס ברכות יחודי לעדה שכלל שתית יין מקרן זכוכית, והאווירה ששררה במקום הייתי בלתי רגילה, בשמח שהיה שם בדינמיקה בצוות, במוסיקה ועיצוב היחודי למקום. היה ערב מאוד נעים ושמח האוכל הגיע בתדירות מושלמת וזרמנו על מה אמרה המלצרית "שאצל גוזינים לא מפנים מהשולחן !" וזה נתן לנו באמת תחושה כי רוצים שנישאר, שתינו צ'אצה, והאוכל הגרוזיני היה טעים ואותנטי! ממליץ להגיע, אני בטוח אחזור לעוד ערב של כייף ושמח !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mickey - תמונה
Mickey 2 ביקורות
היה מדהים!
5.0
21/09/14

באנו ביום רביעי לארוחה גרוזינית אמיתית והופעה של הזמר טשטש. הכל היה מדהים! המוזיקה היתה אדירה וטשטש ואמינג'ן הקפיצו את כל המסעדה. היתה אווירה מעולה. כל האוכל החל מהסלטים ועד הקינוח היה... מצויין מצויין מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meril - תמונה
Meril מבקר מתחיל
בהחלט המסעדה הטובה ביותר בארץ!
5.0
20/09/14

אני ובן זוגי חיפשנו מסעדה טובה כדי לחגוג נישואים..המליצו לנו בחום על מסעדת ראצה.. כהשגענו הבנו על מה מדובר! מסעדה אותנטית ומדהימה ביופייה, המלצרים קיבלו אותנו באהבה וחמימות וכמובן גם... לילי המדהימה. אכלנו אוכל גרוזיני וטעים במידיו של ישראל השף, שלגמרי השאיר טעם של הרבה יותר, יין טוב וכמובן גם צאצא שבעל הבית מכין בעצמו. לאחר המנות העיקריות גברת לילי המקסימה פשוט הרימה את כולם לצליל מוזיקה גרוזינית ושמחה והרקידה את כולם איתה.. הזמנו קינוח שהיה כלכך טעים שלא רצינו להפסיק לאכול. כשהגיע זממנו ללכת, פשוט לא רצינו!! אנחנו בהחלט נחזור לשם לעוד אין ספור פעמים! בהחלט יום הנישואים הטוב ביותר :)

עוד פרטים
הוספת תגובה