נגישות
נגישות

ראצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

219 ביקורות וחוות דעת על ראצ'ה

Goran - תמונה
Goran מבקר מתחיל
חוויה מדהימה
5.0
19/09/14

הגענו דרך אתר rest וגם דרך המלצת חברים. אין מילים לתאר את החוויה שקיבלנו. המלצרית הנחמדה הציע לנו לזרום איתה ושהיא תעשה לנו שולחן שיתן חוויה של אוכל גרוזיני. הוציאו מנות פתיחה, מאפים... ומנות עיקריות שהיו טעימות ברמה אחרת. לא רואה שום מסעדת שף תל אביבית כי לא מספיק שהכל היה מעדן גם השף יצא בכבודו ועצמו לשאול האם אנחנו מרוצים מהאוכל והחוויה. בלי פוזות, בלי פלצנות. אנשים חמים שמערכים אותך כאילו באת אליהם הביתה. ראוי לציין שגם האוירה במסעדה הייתה כיפית מאוד, מוזיקה בלקנית/צוענית/גרוזינית אנשים שמחים (היו כאלה שקמו ורקדו). לא מאולץ כמו במסעדות אחרות ופשוט כיף. מומלץ - כל הסלטים עם חציל היו פגזיים, כנל המאפים. בעיקריות נפלתי מהנתח קצבים. חובה להרים כוסית של צ'אצ'ה עם לילי וישראל המקסימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Merav - תמונה
Merav 4 ביקורות
רוחב לב ואהבה
5.0
04/09/14

היינו בחמישי בצהריים. התקבלנו בחמימות ע"י המלצר וחיש מהר גם ע"י לילי המקסימה. נהננו מאוכל מצוין, ומתוספות מפתיעות... היה מקסים והחלטנו להגיע שוב, אך הפעם בהרכב גדול יותר. לעשות שמח...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aaron - תמונה
Aaron 2 ביקורות
ארוכה מדהימה ב ראצ'ה
4.8
18/08/14

רצינו לחגוג 30 שנות נישואים שלנו ובחרנו בראצ'ה ! מראש הזמנו דרך האתר REST והזמנו בקלות מקום. כמה שעות לפני דאגנו להתקשר לבעלת המקום לילי ולהודי שיהיו לה אורחים ש"חוגגים". התקבלנו בחיוך... ענק, המלצרית אדיבה, ידע מה לכוון אותנו באוכל, והאוכל.....ממש טעים. לילי מלווא אותנו בכל הארוכה בצורה טבעית, חיוך וידידות!!! תכלס ממליצים וקבענו לחזור הרבה לפני יום נישואים ה 40!! שווה מאוד, לא יקר, טעים, נקי!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
meravn43 - תמונה
meravn43 2 ביקורות
מומלץ בחום
4.8
14/08/14

היינו ביום שלישי בערב, 4 מבוגרים ושני ילדים ונהננו מאד מהמסעדה, מהאוכל, מהאוירה הכובשת והקסומה ומלילי ומאחיה השף. אכלנו חצ'פורי שהיה מדהים, אכלנו מנה ראשונה עם רצועות חזה שהיתה טעימה... מאד. הזמנו לילדים פרגיות ו-2 מנות עם בשר עגל שהיו אלוהיות. המלצרית שלנו היתה מקסימה ונעימה. בטוח שנחזור למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יונתן - תמונה
יונתן מבקר מתחיל
בר מצווה בראצ׳ה
5.0
07/08/14

היגענו לראצ׳ה כדי לחגוג את הבר מצווה שלי פגשנו את לילי המדהימה קיבלנו שירות מצויין האוכל היה מדהים ראינו את סרט הבר מצווה שלי הייתה חוויה כיפית ומהנה פגשנו את המשפחות שלנו ממליץ בחום... ויאללה הפועל!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי - תמונה
רועי מבקר מתחיל
חוויה קולינרית ותרבותית מדהימה
5.0
26/06/14

ברצוני לשתף אתכם בחוויה קולינרית ותרבותית מדהימה כאחד, בקרנו היום במסגרת אירוע חברה במסעדה הגרוזינית והאוטנטית של לילי ואחיה, במנות הראשונות קבלנו מבחר סלטים ומאפים במילוי בשר, היה נפלא... ומענג. למנה עיקרית קבלנו מבחר תבשילים של בשר כשכול אחד מהם עולם ומלואו. גן עדן מעולם המטבח הגרוזיני. במהלך הארוחה, לילי מיוצאות תוכנית מלחמות השף, הנעימה את זמננו עם הסיפורים מבית אבא ועל המסורת הגרוזינית. היה מענג ומאלף ממליץ בחום לטעום מהחוויה ומהמעדנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגית וליאור - תמונה
חגית וליאור 3 ביקורות
חוויה מיוחדת במינה !!!!
5.0
23/06/14

במהלך החודשים האחרונים ביקרתי 3 פעמים במסעדה במסגרת טיול גיבוש שערכתי לצוותי הנהלה במשרדנו. האוכל במסעדה מצוין, מוגש בכלים מרהיבים אשר מכניסים את הסועדים לאווירה הגרוזינית האותנטית,... השירות חם ומפנק, המוזיקה ברקע וכמובן האחת והיחידה - לילי - בעלת המסעדה- אישה מדהימה אשר קיבלה אותנו בחום, אהבה, סיפרה לנו את הסיפור המשפחתי שלה ואיך רעיון המסעדה נולד וכמובן ערכה לנו את טקס הטמנדה אשר הוסיף לארוחה נופך מיוחד ומרגש מאין כמוהו!!! ארוחה במסעדת ראצה אינה עוד ארוחה אלא חויה קולינארית מיוחדת במינה- ממליצה בחום. חגית עופר- משאבי אנוש - קסלמן וקסלמן רו"ח PWC ISRAEL

עוד פרטים
הוספת תגובה
nataliesh - תמונה
nataliesh מבקר מתחיל
חוויה לחיך וללב!
4.5
22/06/14

ביקרתי במסעדת ראצ'ה לא פעם ולא פעמיים. האוכל מעולה! השילוב של אוכל ברמה כה גבוהה, יחד עם צורת ההגשה האסתטית, מכפילה את התענוג. תוסיפו לזה את השירות המעולה והחם שנותנים שם. המלצריות... והמלצרים עוטפים באהבה ודואגים לכם מהרגע שהתיישבתם עד לרגע שתצאו מהדלת. לא יעבור יותר מדי זמן עד לרגע שבעלת המסעדה לילי או השף ישראל, יגשו לברך אתכם לשלום ולשאול אם אתם נהנים. אני יותר ממליצה על המסעדה הזאת, הן לישיבה משפחתית, זוגית והן לאירוע משמח. שמח בפה, שמח בלב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורנה - תמונה
אורנה מבקר מתחיל
מומלץ!
4.3
23/05/14

בקרנו היום במסעדת ראצ׳ה ונהנינו מאד .האוכל היה מצוין. התקבלנו בסלט כרוב וגזרו במאפה על חשבון הבית. סלטי הפתיחה היו טובים מאד וכן גם החינקלי והצ׳יבוריאקי. לעיקריות הזמנו קציצות קרלטי... ברוטב, בשר עגל ברוטב רימונים, וטלה עם שעועית ירוקה. האוכל מתובל מאד ופיקנטי.קנחנו בתה ועוגיות וקבלנו גם אבטיח על חשבון הבית. המנות אינן גדולות ואינן זולות אך הטעם מעולה. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קונהחכם - תמונה
קונהחכם 2 ביקורות
מעולה כמו תמיד, אבל יותר
4.8
20/05/14

אני ואשתי ביקרנו הערב בראצ׳ה בפעם החמישית. בכל ביקור במסעדה נהנינו תמיד מהאוכל, המוזיקה והאוירה. הערב היה משהו מיוחד. כבר כשהתיישבנו שמחנו לראות שמשה איבגי יושב בשולחן לידנו. האוכל היה... פשוט מדהים. כרגיל הזמנו יותר מדי ראשונות (ברור שמאפים) אבל לא השארנו פירור. לעיקריות אני הזמנתי תבשיל כבש ברימונים ובצל. אשתי הזמינה מנה מיוחדת שלא בתפריט - בשר צוואר עם תפו״א ודלעת. היה פשוט מצוין. צ׳אצ׳ה (כמו גראפה גרוזינית) וקינוח סגרו את העניין. החשמל בכל הבניין בא והלך לאורך הערב אבל זה רק תרם לאוירה. ישבנו שעה וחצי לאור הנרות עם לילי בעלת המסעדה ופשוט היה ערב קסום. ממליצים בחום. אסור לפספס. שירות ואוכל ברמה אחרת לגמרי ואוירה מדהימה. תחושה של לשבת בבית של החבר הגרוזיני הכי טוב שלך ולאכול מטעמים שסבתא שלו הכינה.

עוד פרטים
הוספת תגובה