נגישות
נגישות

גרינגוס - Gringos Grill Bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

86 ביקורות וחוות דעת על גרינגוס

Bar - תמונה
Bar מבקר מתחיל
מקום מדהים
5.0
05/12/19

צוות אדיב שרות מדהים אוכל טעים ברמות על מוזיקה מרוממת חבל על הזמן !!! תזמינו מקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rocky - תמונה
Rocky מבקר מתחיל
מעולה
5.0
12/09/19

היינו מספר פעמים במסעדה. האוכל טעים מאוד והמחירים שפויים. יחס נפלא מהמלצרים ומבעלי המקום שקשובים לסועדים ומוכנים לעשות התאמות לבקשת הלקוח. למרות שהמנות הראשונות והעיקריות מעולות -לא... לוותר גם על הקינוחים !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדן  - תמונה
עדן מבקר מתחיל
מאכזב מאוד בעיקר בגלל השירות
1.8
09/06/18

הגענו שישה אנשים והזמנו מנת בשר שהיא לשלישיה (לא זוכרת את השם אבל מהה הכוללת צ'וריסוס, אנטריקוט, פרגית ונתח קצבים) במידת עשיה מדיום, כל הבשר הגיע וול דאן. ברגע שהמלצר הגיע לשאול אם... הכל בסדר אמרנו שהכל בסדר אבל זה לא המידת עשיה שביקשנו. המלצר קרא לאחמש (עם הראסטות) שהיה נחוש בדעתו שכל הבשר הוא מדיום ושהוא עובד שם 4 שנים והוא יודע איך מגישים את זה. הראתי לו שהבשר ממש לא מדיום והוא המשיך להתווכח שככה זה מדיום ושאין שומן והוא סיבי, בתור אחת שהולכת להמון מסעדות ויודעת בדיוק מהו בשר מדיום אומר שהתאכזבתי בעיקר מהשירות, אכלנו את הבשר ולא התלוננו רק שהמלצר שאל איך היה אמרנו את זה. לא ציפינו לקבל חדש או משהו, זה היה נטו לביקורת בונה . בגלל שהאחמ״ש החליט להתווכח ולעמוד על שלו במקום להקשיב ללקוח ולהודות בטעות החוויה הייתה הרבה פחות נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרת - תמונה
אפרת 3 ביקורות
לא מומלץ
1.3
25/02/18

היינו בשישי. הזמנו מקום מראש.הגענו שעה לפני המועד שקבענו.המסעדה לא היתה מלאה וקיבלו אותנו.הזמנו לימונענע.היו בה חרקים. החזרנו ולקחנו רק לימונדה.הבשר היה עשוי יתר על המידה ואפילו קצת... צמיגי. לא שווה את הכסף. הפוטטו היה טעים והרגיש טרי וגם הסלט שהגיע עם הפריז'ה לעומת הפרגית המקסיקנית שהייתה רעה ולא מוצלחת בכלל. הזמנו פריז'ה לזוג. לא שווה את הכסף. לא ממליצה. מלצרים שניגשו והציקו כל שניה אם "הכל בסדר" והניחו קיסמים.לא הוצע לנו שום פיצוי של קינוח בשל החרקים בנענע ולא שום פיצוי כספי בקיצור אני לשם לא אחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אדי - תמונה
אדי מבקר מתחיל
מקום מומלץ מאוד
4.8
27/01/18

מקום יפה וחמוד אווירה כיפית הבאסה היחידה שלא ניתן להזמין מקום בשבת אבל בכללי ממש כיף וטעים שווה שווה שווה

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
4.5
22/01/18

היה ממש נחמד וכיף,הזמנו שולחן של כמה חברים המנות הגיעו בגודל מפתיע (גדולות למדי ובמחיר ממש טוב),והשירות היה מעולה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
יופי של מקום
4.3
30/12/17

נכנסנו בשישי ערב למקום מאוד חמוד עם אחלה מוזיקה, למזלנו למרות שלא הזמנו מקום הושיבו אותנו באחלה שולחן,בחנו את התפריט שישר גרם לנו להזיל ריר ואכן האוכל היה ממש טעים. המלצרית הייתה חמודה... לצערי התלוונ אליה מתלמד שנראה שחלוקת העבודה ביניהם לא הייתה לגמרי ברורה וזה בא לידי ביטוי בהמשך הערב. לראשונה הזמנו נאצ'וס עם צ'ילי קון קרנה. המנה הייתה טעימה אך ללא ספק קטנה ביחס למחיר (59 שח), כמות הבשר לא הספיקה לכל הנאצוס הלא רבים. חמוד אך לא נזמין שוב את המנה הזו. לעיקרית הזמנו מנת נתח קצבים שהייתה מעולה (106 שח) והוספנו צ'וריסוס.(29 שח ליחידה אחת ללא תוספת). נתח הקבצים הגיע עם פוטטוס מעולים וסלט ירוק ממש טעים. התפוצצנו לחלוטין ואפילו לא היה מקום לקינוח שתינו גם בירה אחת וסנגריה שהייתה מאוד טעימה והכל יצא 250 שח לא זול אבל הבשרים מעולים

עוד פרטים
הוספת תגובה
natan - תמונה
natan 2 ביקורות
מעולה
5.0
18/11/17

אוכל מצוין שרות מצוין ובעלים של המקום מעולה נדיב וחברמן היה ממש טוב ממליץ בלב שלם. המקום יפה ועד פעם שרות מצוין ממליץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
שולי - תמונה
שולי 3 ביקורות
נעים וטעים!!!!!!!!!!!!
3.8
17/10/17

אוכל טעים מאוד!!! בחרנו בפלטת בשרים אליה הצטרף סלט רענן וטעים ומנה מכובדת מאוד של פוטטוס (אפשר צ'יפס). השירות מעט איטי אך מאד לבבי ומשתדל (למרות הלחץ שהיה). כמשפחה מאוד נהנינו ויצאנו... שבעים ומרוצים מאוד. ותודה לצוות שכיבד את חתני בשירת יום הולדת שמח שהתלווה לקינוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yotam - תמונה
Yotam מבקר מתחיל
חוויה מעולה
5.0
11/09/17

אוכל מעולה, מנות גדולות ומספקות במחיר הוגן שירות אדיב ואווירה שמחה. מומלץ בחום לכל חובבי הבשר והסגנון הלטיני

עוד פרטים
הוספת תגובה