נגישות
נגישות

אמורה מיו ביקורות וחוות דעת - עמוד 31

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

325 ביקורות וחוות דעת על אמורה מיו

 - תמונה
7 ביקורות
4.3
15/10/06

היינו 4 איש ביום שבת, הזמנו מנות עיקריות וכולן היו מאוד טעימות (ניוקי, רביולי אספרגוס שהיה מעניין ומצויין וספגטי ברוטב סביצ'ה אני חושבת). מאוד נהננו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
5.0
02/10/06

אני ומשפחתי באים לשם הרבה ואני לא מצטערת, האוכל מעולה וגדול, הפוקצ'ה טעימה ממש. יש שם גם פיצות לאלה שאוהבים והפיצות נהדרות. כל מנה טעימה בפני עצמה, המנות ענקיות וממש טעימות. לקינוח אני... במיוחד ממליצה על פודנט שוקולד מעולה ונמס בפה (שנקרא נונה צ'אסרה).אתם חייבים ללכת, האוכל העיצוב והשרות פשוט נפלא!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית מבקר מתחיל
4.7
10/08/06

חבר שלי ואני היינו אתמול באמורה מיו לכבוד ט"ו באב ופשוט נהנינו!!!המסעדה מפוצצת באנשים (מומלץ להזמין מקום מראש). המחיר סבירים לחלוטין והאוירה איטלקית!בכניסה עומד בעל הבית ומברך בחיוך ענק... כל לקוח שנכנס למסעדה. מסעדה מעוצבת בצורה מאוד ביתית וחמימה. שירות מקצועי - כל מלצר ידע לומר מה כל מנה מכילה ולהתאים לנו מנות ספציפיות! יש מבחר עצום של פסטות ופיצות ובשרים ופשוט קשה לבחור!הזמנו ארוחת טעימות שעולה 120 ש"ח לאדם וקיבלנו:ראשונה: אנטיפסטי ענק + פוק'צה.3 מנות ביניים:1.פסטה ברוטב עגבניות עם מסקרופונה מעל, הרוטב עגבניות הכי טעים שאכלתי מעולם ואני חולת פסטה!2. פסטה עם נתחי עוף ונתחי אווז מעושן ברוטב שפשוט ללקק את האצבעות.3. פסטה עם כבדי עוף ברוטב שמנת ויין אדום מתוק - ח ל ו מ י! ! ! פשוט טעים בטירוף.2 מנות עיקריות: 1. נתחי פרגית במרינדת עשבי תיבול עם פרוסות בטטה וסלט ירוק ( רק המנה הזאת מפוצצת בפני עצמה ).2. נתחי בקר ברוטב ויניגרט מוגש עם פרוסות בטטה.שתי מנות הבשר היו פשוט מצויינות והבשר נימוח בפה!3 קינוחים: 1. פנה קוטה - מצויין!2. עוגת מוס שוקולד, שהשכבה התחתונה היא שוקולד בלגי ומעל מוס שוקולד לבן - מדהימה!3. אלף עלים - בצק עלים מדהים ממולא בקרם פטיסייר - אין מילים לתאר את זה !( ביחד עם הארוחת כל אחד מקבל שתייה קלה / כוס יין הבית!).במסעדה קוראים לזה ארוחת טעימות לזוג ואנחנו חשבנו שנקבל מנות קטנות כאלו ולא נשבע כ"כ, אך טעינו בגדול! כל מנה הייתה ענקית, כמעט בגודל רגיל שפשוט התפוצצנו! ! ! אנחנו זוג שמאוד אוהב לאכול והרבה, וזאת הייתה אחת הארוחות המפוצצות!!! המחיר ממש זעום לעומת מה שמוגש לשולחן ושווה כל שקל! ! ! מארוחה כזאת הייתי מצפה לצאת לפחות עם נזק של 400 ש"ח לזוג, ויצאנו עם 267 ש"ח כולל 2 כוסות יין ו-3 בקבוקי קולה... מחיר מצחיק לארוחה חלומית שכזאת!היה ממש מעולה - מומלץ בחום לאוהבי אוכל איטלקי ובכלל! ! !מומלץ לבוא רעבים במיוחד ! ! !

עוד פרטים
הוספת תגובה
saritelh - תמונה
saritelh 2 ביקורות
4.7
20/07/06

חגגנו יום הולדת לבעלי והגענו למקום לאחר המלצות חמות.האוכל, האוירה, השירות, הבעלים (שלומי ואישתו המקסימים) - הכל היה מדהים! אוכל מעולה, מתובל בצורה שלא תיאמן, היחס של הבעלים ושל המלצרית... היה יוצא מן הכלל, מוסיקת רקע נעימה, מנות יפות וגדולות.בקיצור, שווה כל אגורה ובהחלט אחזור לשם ואמליץ לחברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/04/06

קודם כול, אתה נכנס למסעדה, רואה מסעדה נחמדה שכיף לשבת בה, את מתיישב, ממש נוח וכיף. אכלנו ביום שישי בצהרים, והיה מלא כמובן. הקרפציו שלהם היה הכי טעים שאכלתי בחיים שלי!!! אין אוכל כזה,... והמחירים מאוד סבירים, חובה ללכת!!! מסעדה גדולה עם שירות מ-צ-ו-י-ן!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
31/03/06

הגענו לחגוג יום הולדת לאחת החברות ביום רביעי האחרון. נהנינו מכל רגע ומכל ביס. כל מנה שהוזמנה - היתה מנה מנצחת. נחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/03/06

הגענו באמצע שבוע, בעקבות המלצות ונהננו מהאוכל (רביולי תרד מופלא ולא נקפח את הקינוחים), מהאוירה, מהיין ומהשירות (שהיה מחיוך ומכל הלב) כך שנותר טעם לעוד. אז החלטנו לחזור על החוויה בשנית... (והפעם עם תגבור של זוג חברים) והיה פשוט נפלא, והם אישרו שהיה פשוט נהדר. שלומי המון תודה לך עבור מסעדה שכל כך כיף לחזור ולהרגיש במקום אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
22/01/06

ביקרנו ביום שבת בצהרים כ-14 איש. כל אחד מאיתנו נהנה מכל רגע. התפריט מגוון ומציע שפע מנות, השרות היה מעל ומעבר למצופה. אין ספק שלשם עוד נשוב. פשוט נשארנו עם טעם של עוד. מומלץ... בחום!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
07/01/06

אני וזוגתי הגענו למקום והזמנו אנטיפסטי ופוקצ'ה כמנת פתיחה, מנה שבהחלט מספיקה לשניים וטעימה.במנות העיקריות הזמנו עוף בלימון שהיתה מנה גדולה וטעימה ולמנה נוספת של פסטה ברוטב עגבניות עם... חלקי פרגית וקישוא.מנה זו לא הדהימה ואת רובה השארנו, כשהמלצרית פינתה את השולחן ושאלה למה לא סיימנו עננו כי המנה לא היתה מה שציפנו ומיד הציעה להחליפה באחרת, לא רצינו מנה נוספת מיכוון שכבר שבענו וכך ציינו בפני המלצרית.אח"כ הזמנו קינוח מענג.וכפיצוי על המנה שלא אכלנו הגישו לנו מיוזמתם מנת קינוח נוספת.ההפתעה הנוספת והבלתי צפויה הגיע עם החשבון שבו לא נכללה כלל המנה שלא אהבנו.לסכום היתה מנה שלא אהבנו וללא טענות מצידנו הציעו להחליפה וכשלא חפצנו בכך הגישו לנו קינוח נוסף ללא חיוב וגם על המנה לא חייבו.כשמדברים על שרות זהו השרות הטוב ביותר שנתקלנו במסעדה.בשל שרות מעולה זה אין ספק שנחזור שוב למסעדה (הפעם ננסה מנות שונות).

עוד פרטים
הוספת תגובה
שוקי - תמונה
שוקי 3 ביקורות
4.0
21/10/05

אז ככה: שמונה בערב, הזמנו מקומות, הגענו, פגשנו בבעל הבית האיטלקי (בונה סרה), לאחר שעיינו בתפריט החלטנו על המנות הבאות: לראשונה - אנטיפסטי קטן - היה נחמד וטעים, מנה ראשונה שהספיקה... לשנינו, מנה מכובדת ומגוונת של ירקות כגון, פטריות, בצל, פלפל, שום, קישואים וגבינת ריוקטה (כנראה) במרכז הצלחת. למנות עיקריות - פטוצ'יני ברוטב שמנת,פטריות, שום ופרמזן שהיה מדהים, רביולי אלפרדו (רביולי ריקוטה ותרד בשמנת ופרמזן) שהיה חלומי. יין - שיראז אוסטרלי מדהים ומים מינרליים תוצרת הארץ. והקינוח - גולת הכותרת , פונדנט שוקולד שכל המחמאות בעולם מגיעות לו. מנה גדולה ויפה שהגיעה בטמפרטורה המדוייקת וחוסלה תוך כמה דקות...פשוט גן עדן + קפוצ'ינו איטלקי אסלי. השירות כאן הוא הכבשה השחורה, מלצרית דכאונית ומצוברחת שלא ממש התעניינה בנו או בסובבים אותנו. (לתשומת לב בעלי המקום). בקיצור ולענין 8.9 בסולם שוקי בגלל השירות ובגלל בעיית החנייה שפוקדת את האזור בה שוכנת המסעדה (מרכז ת"א). גיהוץ כרטיס האשראי הסתכם ב- 211 ש"ח, לא כולל טיפ למלצרית שאולי הביא לה את המנוחה והנחלה. עד לפעם הבאה.... שלכם...שוקי.

עוד פרטים
הוספת תגובה