נגישות
נגישות

אמורה מיו ביקורות וחוות דעת - עמוד 29

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

325 ביקורות וחוות דעת על אמורה מיו

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.6
06/08/07

הגענו 3 זוגות לאמורה מיו בעקבות המלצה חמה של חברה. מיד עם הגיענו הושיבו אותנו, קבלנו תפריטים ומאותו הרגע החגיגה החלה, ברצוני לציין שאוכל היה יוצא מן הכלל, מאחר ורובינו לא אכלו במסעדה... זו, המליצה לנו המלצרית על ארוחת טעימות להפתעתינו המנות היו גדולות ולא הצלחנו לגמור אפילו את הטעימות. הקינוחים היו מעולים. חבל רק שהמקום נורא צפוף והאקוסטיקה לא משהו, היה מעט לחוץ מבחינה זו. בכל מקרה נהנינו מאוד ונשמח לשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
31/07/07

31.7.07 היינו אתמול בערב הגענו בטעות ובלי להזמין מראש דרך האתר REST בעל הבית קיבל אותנו בסבר פנים נאות המסעדה הייתה מלאה באנשים. המלצרית ניגשה אלינו מיד השרות היה נהדר ומהיר ואדיב ביותר... האוכל הגיע חם וטעים הן המנות הראשונות והן העיקריות היו מוכנות בטוב טעם כל ביס היה גן עדן וגם המחירים סבירים ביותר. מומלץ ביותר נחזור לשם תמיד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
25/07/07

מסעדה מדעימה, כל כך נהננו מהשרות, האוכל והאוירה... מוזיקה איטלקית מתנגנת ברקע, אבל אפשר גם לשוחח וגם לשמוע את בעל הבית שר מדי פעם!! קרפאצ'ו מעולה, פוקאצ'ה עם שום מעדן וספגטי ורביולי... נהדרים לסיום קינוח אלברטו. זאת הייתה חוויה מצויינת ונחזור בטוח תודה אמורה מיו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
15/06/07

חברתי הזמינה לי מקום ליום הולדתי שבוע מראש וביקשה מקום מבודד ככל האפשר. כשהגענו הושיבו אותנו במקום הכי (אבל הכי) צפוף בכניסה למסעדה (כשמרפקינו נגעו במרפיקי שכנינו היה כבר ממש מרגיז)... דיברנו עם המלצרית אבל הוד-אדישותה אמרה שזה מה יש. לאחר ניסיונות נוספים עם מלכת הקרח הגיעה בפנים חמוצות האחמ"ש הכי לא שירותי שבראו עסקי ההסעדה והעיז לומר לנו שלא נפריע למלכת-הקרח(מלצרית) בקיצור היה יומהולדת עגום מבחינת שירות שכל שני דקות התחלף לו המלצר - האוכל היה סביר אבל אין שום סיבה לחוסר מיקצועיות כזו-לשם לא נחזור בחיים - תודה לאחמ"ש ולמלכת הקרח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
13/06/07

הייתי בצהרי שבת עם משפחתי והיה פשוט נפלא. האוכל כולו היה מצויין (וטעמנו ממבחר גדול של דברים - פסטה "רגילה", ניוקי, רביולי, פילה, אנטיפסטי, קרפצ'יו ומנות אחרונות), האווירה היתה טובה... וחמימה, ומאוד ביתית והשירות גם הוא היה מסביר פנים ונעשה בכיף. ועוד תוספת נחמדה - לילדים נתנו להשתעשע עם גושי בצק של פוקאצ'ה, כשהטבח האחראי על התנור ואפילו בעל המסעדה נרתמו למשימת הפקת הלחם שבסופו של דבר אפילו נאפה וניתן ארוז בקופסא לילד הגאה !!! :-) מקום נפלא למי שבאמת מתגעגע לאיטליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל 47 ביקורות
4.7
09/06/07

היינו בערב שישי (הזמנו מקום יום מראש-מומלץ) והיה שווה בהחלט: שירות טוב, אוירה מיוחדת והעיקר-אוכל נהדר. לכו על ספגטי עם חזה אווז-תענוג.חיסרון יחידי: שולחנות צפופים ומקשים על הפרטיות.... בתיאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/06/07

הו אמורה מיו ,כשמך כן את: אהובתי. כל פעם אנחנו מתפעלים מחדש,אוכל טעים בכמויות נדיבות, שרות מפנק, תפאורה איטלקית אוטנטית, מחירים הוגנים. ומה עוד נבקש -לחזור כל פעם מחדש!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
30/05/07

היינו השבוע בעסקית, אכלנו פסטות מצויינות, האנטי פסטי משובח ומגוון, השירות מעולה, המחירים סבירים ביותר, יין הבית תענוג.בקיצור מסעדה מעולה ומומלצת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלמה - תמונה
שלמה מבקר מתחיל
4.7
29/05/07

אוכל טעים, תפריט עשיר, מנות קינוח בטוב טעם, יחס מפנק וחם מעובדי אמורה מיו. מומלץ לנסות, נחזור בקרוב. ד"ר ויסוצקי אילנה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
29/05/07

מסעדה איטלקית מצויינת, ביתית, כיפית.אוכל מגוון, תמיד טעים, מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה