נגישות
נגישות

אמורה מיו ביקורות וחוות דעת - עמוד 30

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

325 ביקורות וחוות דעת על אמורה מיו

 - תמונה
3 ביקורות
4.7
05/05/07

פעם שלישית במסעדה הזו וכל פעם נהדר - האוכל טעים מאוד, המלצרים אדיבים ונמרצים והמטבח פועל במהירות. המנות גדולות מאוד והמחירים לא מופרכים.בסיכום, מומלץ ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moranpol - תמונה
moranpol 21 ביקורות
4.7
08/03/07

אני אותה מורן פ מה- 14/02. לאחר החוויה הלא נעימה, חזרנו לשם לאחר כשבוע (איך אפשר לוותר על האוכל הזה... למרות אי הנעימות).סיפרנו על המקרה למלצר שלנו (שהיה המלצר שלנו גם בפעם הראשונה... שהגענו לשם, וזכר אותנו לאחר 3 שבועות...) - והוא מיד פנה לבעלים שהגיע אלינו, התנצל ואמר "היום אתם האורחים שלי"...בקיצור - אכלנו ארוחה מלאה על חשבונו.... בעל בית מקסים, אכפתי.. פשוט נדהמנו! אין כאלו בארץ!!!! האוכל היה מדהים כמו תמיד, התפוצצנו לנו והשארנו טיפ ענק למלצר... :)כשהלכנו רצינו לומר תודה לבעלים האדיב אבל הוא כבר הלך לו....אחחחח... אמורה מיו... :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
10 ביקורות
3.0
06/03/07

אתמול התקשרתי וביקשתי שימליצו לי ויכינו עבורי 2 מנות פסטה (אחת בשרית ואחת עם ירקות) כדי לקחת לביתי לאכול עם בן זוגי. 2 הבנות והבחור שענו לי היו אדיבים וסבלניים להפליא (!!!) אלא שהאוכל... היה אכזבה גדולה: המנה הבשרית היתה מופגזת בשמן, פשוט טבולה בשמן והיו בה 2-3 חתיכות פרגית בקושי ומעט מאוד חזה אווז והמנה השניה היתה עם זיתים ופטריות אולם זכר לקישואים ו/או תרד לא היה. אין ספק שהשירות אדיב ומקצועי אבל כיוון שזו מסעדה והאוכל בה חשוב, לא אבוא לשבת ו/או להזמין ממנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
24/02/07

9 סועדים, קבענו לשעה 4 וחיכה לנו שולחן ערוך. המנות זרמו בקצב הרצוי. הראשונות טעימות ומעוררות תאבון, השניות בדיוק בטמפרטורה המתאימה. לכל מנה היין המתאים. העיקריות נימוחות בפה והאחרונות -... שוות את הקלוריות. השרות היה מקצועי, מלצרים בלתי מורגשים אך עם תוצאות מורגשות והעיקר יצאנו עם חוויה בלי חסרון כיס. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/02/07

אכלנו ביום שישי בערב: הורים + 2 ילדים. היה מקסים. אוכל טוב. אוירה כפרית נעימה. שלומי, הבעלים, ממש נחמד. נחזור! מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moranpol - תמונה
moranpol 21 ביקורות
3.7
14/02/07

היינו פעמיים השבוע, אני ובן זוגי. בפעם הראשונה היה פשוט חלום - אוכל מדהים. פוקצ'ה מפתיעה, פיצה מעולה כמו באיטליה, פסטה יוצאת דופן, וקינוח טעים.א-ב-ל, אתמול עיצבנו אותנו, מאוד. התקשרתי... אתמול (יום לפני יום האהבה) כדי להזמין מקום לוולנטיינס דיי. אמרו אין מקום. סבבה - אין אז אין, חבל שחיכינו. אז שאלנו עד מתי פתוחים באותו היום (אתמול) כדי שנוכל להגיע בכל זאת להנות מהמסעדה. אמרו לי בטלפון "אין בעיה, המטבח יהיה פתוח לפחות עד 12 בלילה, תגיעו!עבר עלינו יום עמוס, אכלנו ארוחת צהריים בסביבות 3 והחלטנו בערב להגיע לאמורה מיו. התקשרנו בסביבות 23:00 כדי לוודא שהמטבח פתוח ושאפשר להגיע. אמרתי שנוכל להגיע ב- 23:50 ושנשתדל למהר כמה שניתן. אמרו לי - "אין בעיה! אתם תהיו די לבד אבל תגיעו, המטבח פתוח".הגענו ב-23:45. כבר כשהושיבו אותנו אמרנו למלצרית שתזמין לנו פוקצ'ה ושאנחנו כבר נחליט מה להזמין. לצידינו היה שולחן ענק עם 20 אנשים לפחות. המלצרית שלנו הייתה גם המלצרית שלהם ושל עוד שולחן עם 6-8 אנשים. ואוי לחוצפה!!!המטבח פתוח עד 00:00. חיכינו בסבלנות עד שהמלצרית הגיעה, ראינו שהיא נותנת יחס כמעט ורק לשולחן הגדול אבל אנחנו נחמדים וסבלניים אז חיכינו. 20 דק' חיכינו, לא פוקצ'ה, לא כלום. קראנו למלצרית כדי שנזמין. היה 00:00 בדיוק.פתאום מה היא אומרת? לא! אין בצק! נגמר!מה ז"א אין בצק...? התקשרנו פעמיים באותו היום, אמרו שיש... זו בעיה שלך שהתעכבת איתנו! גם ענתה בחוצפה.היא קראה למנהל שטען ש"נגמר הבצק" (לדעתי ב-00:00 הם סוגרים את המטבח ופשוט השף התנגד להכין עוד אוכל) ושאפשר להזמין אוכל אחר.בשביל מה באנו אם לא בשביל פוקצ'ה ופיצה??פשוט אכזבה. חוץ מהמנהל (אם הוא מנהל בכלל, נראה לי שהוא ברמן שנאלץ להשתלט על העניינים, כיוון שהיה מאוחר ולא היה מנהל), המלצרית לא טרחה בכלל להתנצל.אם היא רק הייתה פונה אלינו 10 דק' לפני כן, היינו יושבים מאושרים ושמחים עם האוכל.מיותר לציין שקמנו והלכנו... חבל - אנחנו לקוחות קבועים במסעדות.פשוט בושה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
12/02/07

חוויה איטלקית במרכז תל אביב - באתי, אכלתי, ואני עוד אחזור! קודם כל המסעדה עצמה נותנת הרגשה ביתית. מהמראה הכללי ועד הצוות. שנית האוכל פשוט טעים, כל מנה הוכנה כמו שצריך ולא התקמצנו על... תבלינים וחומרי גלם. אבל גולת הכותרת הוא הבעלים שמסתובב במרכז המסעדה ומנהל את כל העולם. פשוט כיף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
28/12/06

ביקרתי במסעדה מספר פעמים ובכל פעם נהניתי מחדש. המקום קטן וחמים. יש הרגשה ביתית מאוד נעימה. בעל הבית מסביר פנים וכך גם הצוות. השירות טוב והאוכל מצויין. מקום שאוהבים לזכור...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/11/06

מדובר בבייבי של ת"א, באמצע העיר מקום קסום עם אוכל איטלקי אמיתי ועשוי כהלכה, שירות מרחיק לכת ברמה יוצאת דופן, בעלים מקסימים, חמים ומפנקים, מחירים הוגנים ( ארוחה לזוג שכללה ראשונה + בקבוק... יין + עיקריות + קינוחים במחיר הגיוני לכל כיס).לסיכום - מי שמוותר מפסיד. אנחנו מאוהבים במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
16/11/06

חגגתי עם אישתי במסעדה הנהדרת הזאת!מומלץ מאוד להזמין את הטעימות! האוכל מעולה ומגוון, ומ-ת-פ-ו-צ-צ-י-ם!!!השירות מעולה ומקצועי, האווירה נהדרת (מוזיקה, עיצוב) השולחנות טיפה צפופים כך... שמרגישים טוב את שאר הסועדים אבל שום דבר לא חשוב חוץ ממה שקורה על הצלחת שלי!!נהדר, להזמין מקום ולהינות.

עוד פרטים
הוספת תגובה