נגישות
נגישות

אורו - ORO ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

109 ביקורות וחוות דעת על אורו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/02/11

חגגנו יום נישואין והיה 10+ תמשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
silver וgolden - תמונה
silver וgolden מבקר מתחיל
2.7
10/02/11

מתוך 4 סטייקים שהוזמנו במנה העיקרית, השף קלע לבקשת האורח רק פעם 1 במידת העשייה. אישית לא נהנתי מאף מנה (טעמתי את הפטריות במנה ראשונה, ורד הסלע במנה עיקרית עם פירה במקום התפוחי אדמה-... שהיה ברמה של מוצר מאבקה למרות שהמלצרית הסבירה כי זה טרי ונעשה במקום, וכדורי רביולי עם שוקולד תפוזים). המלצרית חביבה והמנהלת משמרת פחות. הם פיצו אותנו בקינוחים ושתיה חמה חינם אבל בסה"כ לא הייתי ממליצה לאף אחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל ואופיר - תמונה
מיכל ואופיר 2 ביקורות
4.7
10/02/11

ישבנו במסעדה לחגוג יום נישואין ונהנינו מאד. האוכל הוגש באדיבות מלצר מקצועי שאף המליץ והכווין אותנו בבחירת המנה. היה טעים ולא פחות חשוב - המנות היו מפנקות ומשביעות מאד. מומלץ מאד,

עוד פרטים
הוספת תגובה
Suzy - תמונה
Suzy 4 ביקורות
4.7
09/02/11

הייתי עם בעלי במסעדה, הזמנו 2 מנות ראשונות שהיו מדהימות - מרק צפון אפריקה וסיגר מרוקאי, המנות היו טעימות מאוד! למנה עיקרית הזמנתי אורו ספיישל שהתגלה כחריימה אותנטי ובעלי הזמין עגל חלב... צרפתי (מעדן!!!) - המנות היו גדולות מאוד, בקושי הצלחנו לסיים אותן! אנחנו נחזור בוודאות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
07/02/11

האוכל היה ללא דופי,החל מ-אסדו עם ארמונים, טג'ין כבש ופול ירוק, גלילי חצילים ממולא בבשר עגל וסטייק אנטריקוט . הזמנו רק 6 מנות עיקריות, 2 הסטייקים הגיעו יחסית מהר,אולם שאר המנות המתנו... כ-55 דקות עד לקבלתם,כך שמי שהזמין סטייק כמובן סיים אותו והסתכל איך השאר אוכלים.חבל מאוד שמנהל המשמרת לא רואה זאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
27/01/11

לאחר מספר שיחות טלפוניות להזמנת שולחן, הוזמן שולחן לשעה שמונה בערב. אחת הבחורות של המסעדה שאלה את בעלי האם אפשר בשןלחן גבוה ובעלי ענה שלא זה לא נוח וגם הוא עם בעיה בברך. הגענו לפני... השעה היעודה אך לצערי המארחת הושיבה אותנו בשולחן גבוה.. לאחר המתנה של עשר דקות לערך וקצת שיחה לא נעימה שהיתה עם אחד הבעלים הושיבו אותנו בשולחן פינתי ומפה הכל היה כפי שציינתי טוב מאד אפילו מעולה. הקינוחים לא משהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
moshe.bp - תמונה
moshe.bp 2 ביקורות
4.3
20/01/11

היה ממש מצויין

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארז - תמונה
ארז מבקר מתחיל
1.7
20/01/11

השרות והיחס שקבלנו מהתחלה היה נמוך המארחת הושיבה אותנו הניחה תפריט על השולחן ונעלמה רק לאחר שפנינו לאחת המלצריות הועילו לקחת הזמנות וגם בהמשכים בקיצור אם רוצים להגיע רצוי לברר עם יש... אירוע נוסף במקום אם כן להימנע מלהגיע כדי לא להתאכזב. ראוי לציין שהמלצרית ששרתה אותנו בסופו של דבר כל הערב התנצלה על השרות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
19/01/11

הכל היה טעים ונעים ישר כח לאליאב השף המקסים!!!1

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
19/01/11

מאוד נהננו בגדול.אבל...חלק מהמנות היה פושר ולא חם. תפוחי האדמה במנה העיקרית היו פושרים ומטה...ומאוד חסר תוספת של ירק ליד המנות העיקריות.הזמן בין הגשת מנה ראשונה לעיקרית היה ארוך... מהמצופה...בסך הכל היה טעים, שרות המלצרים היה מקסים.אבל אני לא חושבת שהייתי ממליצה עליכם אצלי בבלוג. חבל. דווקא הדברים "הקטנים" הם שקובעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה