נגישות
נגישות

אורו - ORO ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

109 ביקורות וחוות דעת על אורו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/06/10

אמש בעלי ואני סעדנו במסעדה שלכם, התכונו להזמין עסקית כפולה לאחר התייעצות איתה המליצה שנזמין "עסקית מונדיאל" אחת ובקבוק יין כי המנות גדולות ,הסכמנו עם ההמלצה. לאחר שסיימנו את העיקרית... שכללה אנטריקות בקשנו להזמין מנה נוספת של האנטריקות והמנה לא איחרה לבוא. כשקיבלנו את החשבון הופתענו לגלות כי מנת האנטריקות הנוספת עלתה כמו כל העסקית עם יין , לדעתינו היה הרבה יותר פשוט להזמין עסקית כפולה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
amir - תמונה
amir 8 ביקורות
4.0
09/06/10

היינו עם מספר אורחים מחו"ל, ראשית לא היו תפריטים באנגלית או דו לשוניים. אף מלצר לא דיבר אנגלית בסיסית ונאלצנו לתרגם. לא נורא, אך ממסעדה באזור שהוא עתיר אורחים מחו"ל, זה מתבקש. מה עוד... שבאותו הזמן רוב המסעדה איכלסה כאלה. האוכל היה ללא דופי. היה רצוי שהמלצרים ילבשו חולצת כפתורים ולא חולצת פולו פשוטה. אתם מתיימרים להיות מסעדת ברמה. המוסיקה ומסכי ה-LCD מתאימים יותר למסעדת המבורגרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
03/06/10

תקשיבו אנשים! אחת המסעדות הטובות עם שירות נפלא. אני ובעלי ישבנו לאכול שם. נהנינו מהשירות המדהים מהאוכל הטעים כל כך ובכלל מהכל שם. האוכל טעים!!! מנות עסקיות שוות ביותר וענקיות. לא... מתקמצנים. בקיצור. אחת המסעדות הטובות שהייתי בהן. וברור שאחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
02/06/10

האוכל מצוין , המנות נדיבות , המלצרים מקצוענים ואדיבים מסעדת גורמה במחירים סבירים , האוכל פשוט נהדר

עוד פרטים
הוספת תגובה