נגישות
נגישות

אורו - ORO ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

109 ביקורות וחוות דעת על אורו

 - תמונה
2 ביקורות
4.3
18/01/11

תודה על ערב מהנה אוכל נפלא !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
henwo3 - תמונה
henwo3 2 ביקורות
2.3
15/01/11

באנו ביגלל המלצות ומאוד התאכזבנו מאיכות האוכל במזנון ומהשרות הקריר והלא סימפטי. חבל לא נחזור לשם יותר....

עוד פרטים
הוספת תגובה
mira - תמונה
mira מבקר מתחיל
4.7
13/01/11

האוכל והקינוחים פשוט גן עדן, מומלץ בחום. השרות מעולה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
06/01/11

הגענו לארוחת ערב והתאכזבנו מאוד מהמסעדה. לחם הבית, כפי שמופיע פה בביקורות אחרות, אמנם נשמע נהדר בתפריט אבל היה לא טרי, לא טעים ויבש בעליל. כל המנות שהזמנו נעו בין סבירות למאכזבות וחבל,... כי דווקא באנו עם ציפיות להנות. לא נחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלית - תמונה
גלית מבקר מתחיל
4.7
23/12/10

המלצרים נתנו לנו שירות נפלא בחדר הפרטי- היינו עם הילדים והם היו מקסימים אליהם. בתחילה הייתה לצרית שאת שה אינני זוכרת ואחר כך החלף אותה אלדד. היה אחלה! עברתם את הבחינה של חמותי... המרוקאית!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nissim - תמונה
Nissim 2 ביקורות
3.3
21/12/10

אפשר להיתרסק גם עם האוכל הוא טוב . כאשר מגיע מלצר חובבן שאינו יודע את העבודה. הגשת המנות הראשונות בטיפטוף מיתמשך וזאת לאחר גערות של הסובבים בשולחן. לחם הבית הגיעה לאחר שסימנו כמעט את... המנות הראשונות ( ללא לחם כמובן ) המנות העיקריות היו בסדר אך כמובן המנה המרכזית של טאג'ין קוסקוס קוסקוס מסורתי עם מרק ירקות עשיר וגרגירי חומוס פריכים לא הגיע כלל . לסיכום מיסעדה זו לא תיראה אותי יותר .

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף  - תמונה
אסף 2 ביקורות
4.7
19/12/10

לאחר הרבה המלצות החלטתי לקחת את בעלי למסעדה, לכבוד יום הולדתו. רק מהכניסה למקום ידענו שאנחנו הולכים להנות. העיצוב המהמם, האווירה, המוזיקה, הצוות ואפילו הכיסאות יצרו הרגשת נוחות... אולטימטיבית. הזמנו מיקס בשרים זוגי- המנה היתה ע-נ-ק-י-ת, מדהימה ביופייה ובניחוחה וטעימה כל כך!!!! הכל היה עשוי בדיוק כמו שביקשנו, ונהנינו מכל ביס וביס! מומלץ ביותר לכל חגיגה ומאורע, וגם ככה סתם כשבא לפנק ולהתפנק!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/12/10

מסעדה מעולה, משתבחת עם הזמן. מהניתי מכל טעימה, אוכל מגוון, טעים במיוחד! בהחלט אבקר שוב!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מור ומור - תמונה
מור ומור מבקר מתחיל
4.7
24/11/10

היינו אתמול אני ובן הזוג שלי לרגל יומולדת ישבנו במרפסת היה ממש נעים השרות מעולה האכל מאוד טעים ומעוצב מהמם.המלצרים ערים לכל דבר היה מעולה מחכה לחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
23/11/10

חגגנו יום הולדת לקרוב משפחה , וממש התאכזבנו! אני בד"כ גם מסתכלת בהמלצות שאנשים כתבו וכשאני רואה הודעה מבוקרת רעות אני אומרת "טוב, כל אחד וטעמו". יש לציין שהיינו 12 איש שלא נהנו בכלל ,... חיכנו המון זמן להוצאת המנות, הקוסקוס פשוט לא מבושל! הצלעות היו ממש מסטיק לא ניתנות ללעיסה. המסעדה נחשבת גורמה אך המנות בכלל לא עומדות בציפיות! המנות הוצאו מהמטבח והוחזרו בשלמותן! פשוט לא אכלנו כלום וחוייבנו עליהן!

עוד פרטים
הוספת תגובה