נגישות
נגישות

אורו - ORO ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

109 ביקורות וחוות דעת על אורו

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
14/09/11

העיצוב והאוכל היה טוב להפליא, גם זמן ההגשה. אך בנוגע לשירות, הייתה בעיה שנוצרה (מלצרית ששפכה משקה על השולחן) והבעיה לא טופלה כמעט בכלל. השולחן נשאר רטוב וחלק מהפירטי האוכל שנלקחו עקב... הירטבותם לא הוחזרו לשולחן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
3.7
25/08/11

המסעדה בתפוסה מלאה מומלץ להזמין מקומות מראש. הגענו עם קופונים למימוש ולאחר חילוקי דעות חריפים עם מנהל המשמרת הוא הסכים לכבד אותם כלשונם. מעבר לכך רמת השרות מצויינת. האוכל טעים סיגר... מרוקאי - לא מה שחשבתם. המחירים סבירים. בסה"כ יצאנו שבעים ומרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לאה - תמונה
לאה מבקר מתחיל
3.7
16/08/11

אהבתי מאוד את האוכל, הייתי במסעדה כבר פעמיים, השירות פחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אופיר - תמונה
אופיר 2 ביקורות
4.7
15/08/11

חייב לציין שזאת לא הפעם הראשונה ובדר"כ הכל דופק כמו שעון. הפעם הייתה פאדיחה עם הגשת האוכל שלא התקבל לכל השולחן יחד ואת המנה שלי אישית קיבלתי כבר אחרי ששבעתי מסבב טעימות של כלל... השולחן.אני רוצה לציין לטובה את השירות שקיבלתי. מנהל המסעדה התייחס למקרה ברצינות ופיצה אותנו בצורה מושלמת והצליח להציל לנו את הערב ובסופו של דבר באמת נהנינו למרות כל התקלות. סה"כ אני חושב שזאת אחת המסעדות היותר טובות שאכלתי בהן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
וייס - תמונה
וייס 3 ביקורות
2.0
04/08/11

הייתי במסעדה בעבר עוד כשהייתה בגאליה, בזמנו נהניתי, אבל המסעדה ברחובות, פשוט זוועה. זה התחיל בכך שהתקשרנו למסעדה והזמנו מקום, מי שהזמין התקשר בטעות לאולם אירועים בגאליה (כי שם חשבנו... שנמצאת המסעדה מהפעם הקודמת שבה ביקרנו) ענתה לו בחורה אמרה אורו גאליה שלום, הוא הזמין מקום והיא כנראה העבירה אותו לרחובות בלי להודיע לו שהמסעדה עברה, הגענו למקום בגאליה וכמובן שהיינו צריכים לכתת רגלנו לרחובות. הגענו למסעדה ברחובות, התיישבנו והגיע מלצר, אמר "היי" הניח תפריטים וברח. לקח לו עשר דקות לחזור, והוא התעקש להקריא לנו מנות למרות שאמרנו לו שאנו לא מעווניינים במנות הללו שוב ושוב. הזמנו מנות ראשונות ועיקריות, המנות הראשונות הגיעו אחרי רבע שעה בערך והיו פשוט לא טעימות (שקדי עגל עם טעם לוואי נוראי, פסטיה יבשה מונחת על רוטב שלדעתי פשוט היה ריבה שהוצאה מצנצנת שנקנתה בסופר ולחם שהיה פשוט בדיחה) לאחר שסיימנו לקח יותר משעה עד שנמאס לי לחכות ושאלתי את המלצר מה קורה עם האוכל, שתי דקות לאחר מכן הגיעו המנות העיקריות שהיו פשוט מעליבות, סטייק אנטריקוט רגיל לחלוטין מוגש עם חמישה תפוחי אדמה יבשים וחצי אפויים, ומנה עם צלעות כבש קבב כבש ואיזה תאנה ממולאת בבשר. הצלעות היו עשויות יתר על המידה וחצי מהבשר בהן לא אכיל, הקבבים היו סבירים והתאנה הממולאת הייתה לא ממש מזוהה עם גוש בשר קשה במרכזה, לא טעים בעליל. לאחר שחיכינו שעה למנה העיקרית התברר שהמסעדה לא מכסה את עלות החניה, לא תכננו להישאר יותר משעה במסעדה ולכן זה לא היה אמור להטריד אותנו אבל מכיוון שהמנות התעכבו נאלצנו לשלם על כרטיס חניה, אמרנו זאת למנהל המשמרת והוא הוריד את זה מהחשבון וביקש לפצות אותנו, הוא נתן לנו קינוח (שהיה סביר דווקא) אבל המלצר שהגיש אותו שם את הקינוח על השולחן ופשוט זרק לעברנו את הכפיות, אחרי שיצאנו מהשוק אכלנו את הקינוח וביקשנו חשבון הגיע החשבון ושוב המלצרית שהגישה את החשבון פשוט זרקה אותו לשולחן.בקיצור, שירות מעליב ומחפיר, אוכל פשוט לא טוב, ומחיר שמשקף מסעדה בכמה רמות יותר טובה. לשם אני לא חוזר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
28/07/11

הגענו עם קופונים שרכשנו במיטב כספנו מאתר dday,באתי עם זוג הורים מבוגרים אחרי שהזמנתי בביביסיטר,ואחרי שהתיישבנו נאמר לנו ע"י האחראי שאין אפשרות להשתמש בקופונים (שכבר שילמנו עליהם,ודרך... אגב,כשדיברתי בטלפון עם הנציגה של המסעדה כשהזמנתי מקום אמרתי לה שאנחנו באים עם קופונים והיא אמרה שסבבה!) נאלצנו להזמין את הארוחה במחיר מלא,השירות היה איטי,מנות מצומצמות,קינוח מעליב בגודלו,והאחראי אפילו לא חשב לתת לנו פיצוי על כך שהגענו עם קופונים שאי אפשר היה להשתמש בהם. אם לא הייתי מגיעה עם הורים מבוגרים הייתי קמה ויוצאת מהמסעדה הזאת ולא חוזרת לעולם.בושה.לא מכבד אותם ולא אותנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 13 ביקורות
4.7
07/07/11

הגענו ארבעה. זכרנו את המקום לטובה מארוע בו השתתפנו (אז בחרו עבורנו את המנות, וזכרנו אותן כמוצלחות). קיבלנו יחס נעים מאד, מקום נקי ומוקפד.כבר התפריט גירה את התאבון והדמיון. פתחנו בסלט... אדום-ירוק ולחם הבית. חשבנו שסלטים כבר לא יכולים להפתיע אותנו, אך טעינו. סלט טעים ומעניין, מטובל בדיוק במידה הנכונה, עם מרכיבים מרעננים, כולל הפתעה (לא אגלה). מובן מאליו שכל המרכיבים טריים. לחם הבית החם מהתנור הגיע בלווית שני מעדנים קטנים, והפך מבן לוויה לסלט למעדן בפני עצמו. טרג'ין הקוסקוס היה טעים מאד, משביע (מנה גדולה!) ובעיקר לא שגרתי. ההורים שבינינו הצטערו לגלות שמה שהם מכינים בבית לילדים כנראה לא ראוי לשם "קוסקוס".טרג'ין החצילים לא מגיע בכלי המסורתי, אך הוא בהחלט מנת גורמה. לי אישית זו היתה גולת הכותרת. הצעיר שבחבורה התענג על צ'יקן גריל. הברנש, הבררן בד"כ, היה מרוצה עד הגג. בקבוק היין שהזמנו הוגש בצורה מאד מקצועית, ואת קנקן המיים הקרים מילאו כל פעם מחדש בלי שנבקש. בסוף הארוחה הצטרפו אלינו שני אורחים (במקור קבענו איתם ביציאה מהמסעדה) ושישתנו התענגנו על מנת הפטיפורים העשירה והמגוונת. שני מזלגות נוספים עבור האורחים הופיעו מעצמם, בלי שנבקש. החשבון בסך 380 שח, שכלל כאמור בקבוק יין היה בהחלט צנוע למנות ברמה כזו. בהחלט נחזור! היה שווה להגיע ממודיעין לרחובות. אגב, אלה שהזדקקו לשרותים חזרו מתלהבים מהעיצוב והנקיון המוקפדים שהמשיכו גם שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
linor106 - תמונה
linor106 4 ביקורות
4.7
15/06/11

מסעדה נהדרת ממולצת מאוד האוכל מגוון מוקפד בהגשה וטעים ומפנק העסקית משתלמת מאוד והתענוג הגדול האופציה לצאת החוצה לקינוח במרפסת עם בריזה נעימה וכוס תה בכוס זכוכית מרוקאית כמיטב... המסורת ותמיד הכי חשוב זו החברה..... נהנתי מאוד גם הפעם בתקווה לחזור שוב בקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/05/11

אתמול חגגנו לבעלי יום הולדת,יום לפני הזמנו מקום ל12 איש,מה אגיד לכם,זה היה פשוט גן עדן,האוכל היה מצוין,המנות הראשונות היו נפלאות,העיקריות פשוט לא להאמין,עם כל הטאגינים למינהם,האוירה... היתה נעימה במיוחד ,השירות היה 10 ומעלה מלצרים נפלאים ,הקינוחים היו מעולים,ומנהל המשמרת "ציקו"שמו היה מדהים ,וכל הערב דאג שהכל יהיה בסדר ,פשוט מקצועי,אנו נהנינו מכל רגע קסום שם ,ולבעלי עשינו לו את הערב,אנו ממליצים בחום על המסעדה,ובטוח שנחזור לשם בהקדם,אנו גם רצינו להודות להם וגם ליוגב הגדול מכולם ,שעשה לנו את ההזמנה, ושוב ,תודה לכם מקרב לב,מאביבה מתווך 10 יבנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יערה - תמונה
יערה 5 ביקורות
4.3
15/05/11

לאחר שבן זוגי ביקר פעם אחת במקום והתלהב הלכנו לכבוד יום הולדתי למקום על אף שאני צמחונית בכלל!בן זוגי התלהב מאוד ממנת הקוסקוס והכבש וגם לי בתור צמחונית מנת הקוסקוס והירקות והמנה הראשונה... של פטריות הזהב-פטריות עם ציפוי פריך וטעים היו פשוט מנות מעולות! יצאנו מפוצצים!!השירות היה ממש אדיב ודואג ואני ממש ממליצה על המקום:)

עוד פרטים
הוספת תגובה