נגישות
נגישות

אורו - ORO ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

109 ביקורות וחוות דעת על אורו

ענת - תמונה
ענת 4 ביקורות
צהריים עסקית באורו
2.8
06/06/12

הגענו לחגוג יום הולדת לבעלי בצהרי יום שלישי. למרות שציינתי זאת, לא היה שום ציון ולו הקטן לנושא. השרות היה עייף ולא קשוב, הגישו מנה עיקרית ו"שכחו" את קיומנו. לא ניגשו כלל אלא אם קראנו... להם כדי לבקש משהו. האוכל היה בסדר גמור, ארוחה עסקית מצויינת, חבל שהשרות לא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלי - תמונה
גלי 6 ביקורות
אחלה מקום
5.0
30/05/12

מסעדה ברמה גבוהה, עיצוב מאד יפה ,מנות גדולות וטעימות, שירות אדיב ,מחיר סביר בקיצור הנאה מובטחת לשבת במקום כזה פשוט עושה טוב וכיף ממולץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
moe - תמונה
moe 2 ביקורות
מסעדה מאכזבת מכל הבחינות
1.3
11/05/12

הלכנו לחגוג שם יום נישואין, ובזכותם נהרסה לנו כל האווירה הכיפית של יום הנישואין. השירות במסעדה איטי ולא מסודר, המלצריות לא מבינות כלום מהחיים שלהם, וכמובן האוכל... המנות הראשונות היו... מיוחדות, דבר שגרם לנו לצפות ליותר מהמנות העיקריות, אבל הן היו אכזבה במלוא מובן המילה.. ללא טעם מיוחד וללא שום תבלון מיוחד, התפריט הפלצני מעורר את החיך, אבל האוכל עצמו פשוט זוועה, ללא טיפול מיוחד, ללא טעם מיוחד והכי סתמי בעולם. עבר אכלתי במזללות שהאוכל בהם היו הרבה יותר ערב לחיך. אה ועוד דבר, כשהזמנתי מקום בקשתי מהטלפנית מקום נחמד עם אווירה כיפית ונחמדה. וכשהגענו היא פשוט הושיבה אותנו ליד הגלת מול הבר, כשיש לך טייילת על הראש. וכמובן, המחיר בכלל לא שווה את הארוחה. במחיר שלהם יכולתי להזמין אכל הרבה יותר טעים במקומות אחרים. פשוט מקום מיותר, שבוודאות אין מה לחזור אליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ilanit.g - תמונה
ilanit.g מבקר מתחיל
מדהימה
5.0
25/04/12

חגגנו לבנו בר מצווה לכ-100 איש בשבוע האחרון. האירוע היה נפלא, האוכל היה טעים, ללקק את האצבעות. האוכל הוגש בצורה יפה ומיוחדת ובשפע. האווירה הייתה מושלמת וכל זאת בזכות צוות המסעדה ומנהל... האירוע צ'יקו אשר הפליא בארגון ובניהול האירוע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avi Patael - תמונה
Avi Patael 2 ביקורות
בר מצווה במעדת אורו
4.0
06/04/12

לפני כחודש חגגנו בר מצווה לבננו במסעדת אורו בפארק המדע ברחובות ביום שישי בצהריים, האוכל היה מצויין כפי שבאורו יודעים להגיש. הצוות תיפקד בצורה מצויינת, במקום משרה אווירה נעימה, המסעדה... נראית מסוגננת. בקיצור למי ששוקל לערוך ארוע בינוני כ- 80-100 איש מומלץ, התמורה שמקבלים ואיכות האוכל מצויינים. אבי פתאל

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל - תמונה
גיל מבקר מתחיל
אוכל סוף הדרך!!!
3.8
15/03/12

בס"ד היינו באורו ב-14.3 בערב, הזמנתי מקומות דרך REST בקלות וחזרו אליי לאישור מהמסעדה. הצ'יקן גריל בעיקריות מדהים אף פעם לא טעמתי פרגית כל כך טעימה. בקינוח הפאדג' שוקולד טעים פשוט אין... דברים כאלה!!! כדאי לבקש שולחן בהזמנה שלא סמוך לבר כי זה במעבר וקצת לא נוח, אבל בסך הכל השירות מהיר ויעיל והאוכל מדהים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל - תמונה
יעל מבקר מתחיל
מעולה!!!
5.0
19/01/12

היינו עם זוג חברים לחגוג יומולדת. האוכל מעולה, טעים מאוד ומגיע במנות גדולות ומשביעות מאוד!!! השירות אדיב ובחיוך והכי חשוב - מהיר! לסיכום - מסעדה מעולה עם אוכל משובח ושירות יוצא מן הכלל.... לא צריך יותר מזה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nava Bodel - תמונה
Nava Bodel מבקר מתחיל
27,12,2011
5.0
27/12/11

נהנתי מאד היום האוכל מעולה והשירות מצויין במיוחד חן חן למלצרית אדוה (שחוגגת מחר יומולדת - מזל טוב! אני חגגתי היום) המנות הוגשו במהירות ובחיוך כשכל מלצר שעבר דרך השולחן שאל אם טעים ומה... עוד ארצה,, באמת חוייה מפתיעה וגם המחיר היה סביר ביותר, מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן מבקר מתחיל
4.0
18/10/11

היום סעדנו במסעדה אני וחברתי ובנותיינו. המנות היו גדולות וטעימות מאוד. הזמנו מנה עסקית שכוללת מנת פתיחה ומנה עיקרית. שוב מציינת שהמנות היו ענקיות - הזמנו פטריות זהב (מומלץ ביותר) וסלט... עלים, חביב. למנה עיקרית הזמנו את הקוסקוס והיה נפלא - לא מלוח מדי, לא טובע בשמן, פשוט נפלא ושוב מנה ענקית שלא הספקתי לסיים וביקשתי שיארזו את מה שנשאר. אולם בחשבון רק קצת התאכזבנו כשגבו מאיתנו עוד 10 ש"ח על הפטריות למרות שהמלצר לא ציין זאת ואנו לא שמנו לב (שוב זה היה במסגרת העסקית, אז ביננו ושירים את היד זה ששם לב לאותיות הקטנות הללו...) כשציינתי זאת האוזני המלצרית היא פנתה לא. משמרת שניגשה אלינו בפנים חמוצות ובכלל לא מסבירות ואמרה שזה כתוב בתפריט. לא מתקטננת על 10 ש":ח אבל מעצבן אותי שהמלצר לא טרח לציין זאת ולדעתי שאחראית משמרת צריכה להיות קצת יותר נעימה כלפי הלקוחות......

עוד פרטים
הוספת תגובה
ג'ני - תמונה
ג'ני 40 ביקורות
4.0
27/09/11

האוכל היה טוב הזמנו בשרים (מדויק) ובסוף לקחנו קינוח רביולי שוקולד -פשוט מעולה! בשורה תחתונה מאוד נהננו ונחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה