נגישות
נגישות

לימאני - Limani ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

47 ביקורות וחוות דעת על לימאני

דנה נחמני - תמונה
דנה נחמני מבקר מתחיל
חוויה טובה ואווירה של אהבה בטעם טוב
4.8
31/10/16

ערכתי בלימאני אירוע משפחתי של כ-50 אורחים (בר מצווה) במוצאי שבת ה-29/10/2016. היה מקסים - מקום יפה, שירות אדיב, אווירה נעימה ואוכל טעים. אנחנו נהנננו מאוד, וקיבלנו פידבקים מפרגנים גם... מאורחינו. בקיצור - למי שמחפש מקום נעים לאירוע משפחתי מצומצם - ממליצה בחום על לימאני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
amir - תמונה
amir 4 ביקורות
אכזבה מהכל אין סיכוי שנחזור לשם או נמליץ על המקום
1.3
03/10/16

הייתי עם אישתי שהזמינה סלט קיסר עם חתיכות עוף.הגיע הרבה חסה עם אולי שלוש חתיכות קטנות של חזה עוף אולי הכל ביחד 20 גר של עוף במחיר מנה של קרוב ל 60 ש"ח. הראנו למלצר שאמר תיכף מישהו... יגיע.לקח די הרבה זמן ואז אותו מלצר מבלי לומר דבר או דבר התנצלות לקח את המנה והחזיר אותה כנראה משופצרת ומומלחת יתר על המידה.גם המנה שלי לא תאמה בכלום למחמאות שראיתי בביקורות שקראתי ובתור אחד שעבד שנים בענף המזון אין סיכוי בחיים שאגיע או אמליץ למי מחבריי להגיע לשם והם הרויחו את זה ביושר רב.שום מילת התנצלות או משהו כזה.כשאני סיימתי את הארוחה שלי הארוחה של אשתי אפילו לא הגיע לשולחן.ציון -0 וזה עדיין בנדיבות

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
07/10/2016
שלום , קוראים לי אסף ואני הבעלים והמנהל של ביסטרו לימאני. את התגובה שלי אחלק לשתיים קודם בכלליות ואז לגופו של עניין: בכללי , מי שרוצה ליהנות ממסעדת עד הסוף שלא יבוא אליה באחד הרגעים הכי עמוסים וקשים לשירות, ארוחת צהריים בחג במסעדה שנמצאת באחד מהאתרים הכי עמוסים בארץ. זה דיי דומה לבילוי בכל אטרקציה שלא תהיה בתקופה כזאת, השירות פחות טוב ויש סיכוי גדול יותר לתקלות,במקרה שלנו מנה שייתכן ולא יצאה כמו שאמורה להיות. בגופו של עניין, למרות כל הקשיים והלחץ, הלקוח קיבל מנה חדשה, נכון לא באתי אליו אישית לברר את העניין , מצטער הייתי די לחוץ ועסוק, להכין מנה חדשה לוקח זמן , אנחנו צופים את העוף של סלט הקיסר במקום, אז ייתכן והוא סיים לאכול עד שאשתו קיבלה מנה חדשה . לסיכום , הכי קל זה לקטול באינטרנט בטח כשאתה לא יודע מה עובר על הצד השני ומי שרוצה וחשוב לו מאוד לקבל את השירות הטוב שלנו ושהאוכל יצא מצויין כמו שאנחנו שואפים שיצא ובמידה ולא יקבל את הטיפול המושלם שיבוא בזמן יותר שפוי. שתהיה שנה טובה לכולם ובמיוחד למי שקרה את הכל
Meir - תמונה
Meir 4 ביקורות
טעון שיפור
3.5
07/08/16

היינו בשישי לקראת שקיעה. המיקום והנוף נהדרים. המלצר היה מאד חביב וקשוב. האוכל היה בסדר, לא יותר מזה. המסעדה מפרסמת את עצמה כמסעדה יוונית, אך חוץ מזה שיש מוסקה בתפריט (שלא טעמנו) לא... ראינו שיש קשר כלשהו ליוון. המנות הראשונות, קלמרי וסביצ'ה היו טעימות, דג בורי כמנה עיקרית היה טעים, פסטה פירות ים היה סתמי עם רוטב רוזה שאפשר לקבל בהמון מסעדות פשוטות. סך הכל האווירה מפצה על אוכל בינוני. המחיר היה סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר מבקר מתחיל
חוויה מדהימה!
5.0
23/07/16

חוייה מדהימה, הגעתי עם משפחתי לחגוג את יום הולדתי, האווירה היתה מעולה, הזמנו 3 מנות ראשונות ושש מנות עיקריות, כל מנה היתה יותר טעימה מהשנייה. קיבלנו תמורה מלאה עבור כספנו, המנות גדולות,... טעימות ומוגשות בצורה מאד יפה, השף עוטמן יצא אלינו מספר פעמים ובדק שהכל לשביעות רצוננו, בסוף הארוחה הגישו לנו ע"ח הבית צ'יסרים של למונצ'לו ועוגה (מיוזמתם) היה פשוט טעים, מהנה, מומלץ בחום רב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירון - תמונה
ירון 13 ביקורות
מקום נחמד, אוכל טוב.
3.5
30/01/16

ישבנו בשבת בצהריים בהרכב משפחתי בתוך המסעדה, המסעדה הייתה מלאה והשולחן הוזמן מראש. המקום מזכיר טברנה ביוון, האווירה הייתה קצת רועשת וצפופה. השירות היה מצוין והאוכל הגיע מהר, אם כי... התפריט לא ממש מגוון. המנות שהגיעו היו טובות וסבירות וכך גם המחיר ששילמנו. אם מזג האוויר מאפשר נראה שעדיף לשבת בחוץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
chen  - תמונה
chen מבקר מתחיל
מומלץ מאוד! תענוג של מקום ואוכל.
5.0
15/11/15

ערכנו במסעדה ארוע עיסקי (פעם שנייה!) לכ65 איש והיה פשוט מעל לכל הציפיות. האוכל ברמה מצוינת, השרות האדיב, המיקום המשגע של המסעדה, האווירה, האנרגיות ואפילו כל המשקאות כולל האלכוהול פוט... ברמה מצוינת (ואני לקוחה לא קלה..) ייאמר לזכותם שהם פשוט יודעים מה הם עושים ועושים אותו מצוין. בנוסף מרבה לבקר במסעדה עם משפחתי וחברים, וגם בביקורים אלו פשוט תענוג. הגדים מצוינים, סלט שוק נפלא, לחם הבית שלהם נדיר והקינוחים.. ללקק את האצבעות. שווה לדעתי נסיעה גם מרחוק ואם מקדימים נהנים משקיעה משגעת. מאוד מאוד ממליצה לבוא לאכול להנות ולדעתי במחירים סבירים ביותר. בתקופת הקיץ ובייחוד בסופי שבוע כדאי להזמין מקום מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 77 ביקורות
פשוט וואוו
4.8
29/08/15

חגגנו לי יום הולדת וממש נהנינו. היה מבצע (בשישי) של 1+1 על המנות הראשונות עד השעה 18:00. הזמנו חציל, לחם וכרובית מטוגנת - היה סופר טעים. הזמנו גם סיגר יווני (ממולא בפטה ועגבניות... מיובשות) שהיה טעים, אבל אישית פחות אהבנו. מנות עיקריות: המבורגר וסלמון (המנה הייתה גדולה) - שניהם מאד מוצלחים. השירות היה מעולה, 2 מלצרים כ"כ נחמדים, אדיבים ומקצועיים, לצערי כמעט שאין דברים כאלה בארץ. דבר אחרון, תחושת הפרטיות, הנוף המהמם וההופעה שהשתלבה באווירה - המסעדה שהכי נהניתי בה בארץ! מצ"ב חשבונית עם המחירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאשי - תמונה
יאשי 7 ביקורות
מושלם (:
5.0
03/07/15

כיף שיש מקומות שמשקיעים באמת מרגישים שמישהו שם אוהב את מה שהוא עושה תודה על ערב מקסים וטעים יהיה מעולה שתוסיפו עוד קצת צימחוני

עוד פרטים
הוספת תגובה
taliG - תמונה
taliG מבקר מתחיל
הפתעה כיפית..
4.3
30/06/15

במקרה ישבנו במקום אחרי יום די מתיש וזה היה בדיוק מה שהיינו צריכים! נוף מרהיב ואוכל מ ע ו ל ה. מלצרים מקצוענים שמבינים ביין... מומלץ בחום..

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטלי - תמונה
נטלי מבקר מתחיל
מומלץ מאד!
4.8
30/06/15

מסעדה מעולה לחגוג בה אירוע או סתם לשבת עם חברים ומשפחה במקום נעים עם שירות נהדר, אחלה נוף ומנות טעימות, משביעות, מגוונות ועשירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה