נגישות
נגישות

לימאני - Limani ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

47 ביקורות וחוות דעת על לימאני

sima - תמונה
sima 2 ביקורות
אכזבה, אוכל גרוע
3.0
08/08/19

מיקום מדהים, נוף מרהיב, מסעדה יפה, שרות בסדר, אבל!, האוכל גרוע, לא טעים, הגיע קר, איזה אכזבה, אחרי הכל באנו לאכול...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anna - תמונה
Anna 6 ביקורות
תנסו את המסעדה ולא תשכחו לעולם.
5.0
12/02/19

היה סופייש שיגרתי עד שלא נכנסנו למסעדה. בלי יתר מילים - האוכל מ-ד-ה-י-ם! אפילו מנת ילדים סטנדרטי (שניצל, צ'יפס) כל כך טרי. בהחלט נבקר שוב ושוב פעם. ועכשיו כשכותבת ומזכירה את האוכל, כבר... רוצה לשם. תודה ענקית!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מצוינת. אשוב לבקר במסעדה בעתיד
4.5
26/11/18

אוירה, אוכל, מוזיקה, נוף מהמם. שרות מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
???
3.5
24/10/18

האוכל הגיע בזמן, הרוב היה טעים אבל המנה של הקבב היתה יבשה והגריסים היו ללא טעם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
ממליצה בחום
4.3
24/10/18

מהנוף והאווירה הכללית.. גם האוכל היה מאוד טוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
אחלה חוויה
4.5
04/10/18

האווירה ליד הים והאוכל מעולים

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
טעים אבל...
2.3
04/10/18

המיקום נהדר והאוכל היה טעים אבל ארבעתנו סבלנו מקילקול קיבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
עפרה - תמונה
עפרה 2 ביקורות
ארוחה מושלמת
5.0
01/07/18

הזמנתי מראש שולחן ל-20 נפשות, מבוגרים וילדים. למרות ששבת בצהרים היא זמן עמוס, השולחן חיכה לנו עם מארחת ומלצרים אדיבים ויעילים, באמצע השולחן הונחו מיד, בעקבות תיאום טלפוני מראש, מספר... מנות ראשונות משותפות, כך שלא היה צורך לחכות בחוסר מעש למנות העיקריות. המנות היו טעימות, גם העיקריות והקינוחים הגיעו ללא המתנה מיותרת והשירות כאמור היה מצוין. גם מחיר הארוחה רבת המשתתפים היה סביר לחלוטין. ועוד לא הזכרתי את הנוף המדהים בנמל קיסריה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתן - תמונה
איתן מבקר מתחיל
לא ראוי לביקור
1.3
28/03/18

עובדות: הגענו לחגוג יום הולדת 50 לאישתי. למסעדה קופונים שתקפים עד שש ביום שישי. טרם רכישת הקופונים התקשרתי לשאול האם יכובדו גם בשמונה בערב והבהרתי כי אנו חוגגים. נענתי בחיוב!! רק לאחר... קבלת התשובה הזמנתי הקופונים. הזמנו מקום לחמישה עם נוף, קיבלנו שולחן לארבעה ללא זכר לנוף הימי שבגללו הגענו לקיסריה. מנהל משמרת / האחראי בערב הארוע אישר הקופונים ולחץ על "סמן כמומש" בקופון הסלולרי. רק לאחר הזמנת מנות ראשונות ביטל בעל המסעדה כיבוד קופון. נימוקיו לביטול היו לא פחות מפוגעניים: 1. הטיל ספק בעובדה שוידאנו מראש עם המסעדה. 2. העלה אלטרנטיבה שאולי נציגת המסעדה איתה דיברתי לא היתה מוסמכת לתת תשובה זו. בכל מקרה לא ברר את העובדות מול העובדת שאשרה הקופון וההזמנה יום קודם לכן. התייחס אלינו/ללקוחות כאל אנשים שניסו לקבל משהו במרמה. לאחר יחס שכזה עזבנו בכעס ועלבון, כמעט וחרב לנו את יום ההולדת. חוות דעת: 1. לאדם שמתייחס בצורה זו לאורחיו אין מקום בעסק שאמון על ארוח!!! 2. לחוות דעתנו, מלכתחילה האוכל לא מצדיק המחיר הרגיל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
18/04/2018
שלום, יש אנשים שאין גבול לחוצפה שלהם. בקופון ישנם פרטים מדויקים על מה כלול בו ומתי הוא תקף. כאשר ראיתי לקוחות אשר מציגים קופונים בערב שישי ביררתי את הנושא מול האחראי שסיפר לי שהלקוחות אמרו- כפי שסיפר הלקוח בתגובה, ששאלו ואמרו להם שאפשר ושהם באו מרחוק רק בגלל שאמרו שאפשר. אמרתי למנהל שלי שבמקרה זה אני מוכן לאפשר להם שימוש בקופון זוגי אחד. הוא סרב וכשאמרתי לו שהסיבה שבגללה הדברים מפורטים עד מאוד בקופון היא שלא יהיו טעויות וטענות הוא אמר לי שככה הוא עושה לפעמים ושיש מקומות שמסכימים, מה שניקרא "שיטת מצליח". הם גם התחילו לאיים שיכתבו ביקורות וישמיצו את המסעדה. אצלי איומים עובדים הפוך , אולי זאת אחת הסיבות שאני בעלים של עסק משוגע שכזה. הוא גם מרשה לעצמו להחליט אם המנות שוות את הכסף או לא למרות שהוא לא אכל ובטח שהוא לא מומחה בתחום, אולי בתחום הקופונים. זאת אחת הסיבות העיקריות שבגללה אני שונא קופונים, אתה גם נותן הנחה גדולה וגם באים בטענות ובקשות מיוחדות. כמו שאמרתי, אין גבול לחוצפה! חג עצמאות שמח
itzik - תמונה
itzik מבקר מתחיל
מפגש משפחתי - השיג את המטרה. המיקום מעולה. האוכל טעים. חבל על הפקשושים, אבל הם לא הצליחו להעיב.
3.0
18/12/17

הזמנתי שולחן ל שמונה סועדים (4 זוגות) ובזמן ההזמנה שאלתי באשר לנגישות לבעלת תוו נהיגה של נכה. שאלתי במפורש באם ניתן להיכנס עם רכב עד המסעדה ונעניתי בחיוב. גם ביום האירוע בעלה של הגברת... הנכה התקשר למסעדה וביקש לאמת כי ניתן להיכנס עם רכב עד פתח המסעדה ונענה בחיוב. השומרים במחסום בכניסה לנמל סירבו לתת לרכב להיכנס ואמרו שבעל המסעדה צריך להסדיר זאת. הגברת הסתייע בעוד שני אנשים ואך בקושי הצליחה להגיע למסעדה. גם באשר עזבנו, ביקשנו מבעל המסעדה להתקשר למחסום ולבקש שיתאפשר לבעלה של הנכה להכניס את הרכב כדי להוציא אותה. בעל המסעדה אמר שלא ניתן!!! האוכל היה טוב, אבל יקר מאוד. המנות הראשונות קטנות ויקרות. לא כל המנות הוצאו מהמטבח באותו הזמן - אחד הסועדים נאלץ להמתין 10 דקות תמימות כאשר כל שאר הנוכחים כבר סועדים את ליבם.

עוד פרטים
הוספת תגובה