נגישות
נגישות

לימאני - Limani ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

47 ביקורות וחוות דעת על לימאני

עמיתן - תמונה
עמיתן 2 ביקורות
הפתעה נעימה קיסריה
4.5
26/06/15

בסיום ביקור בעתיקות חיפשנו מקום להשביע תאבוננו. מצאנו מסעדה שקטה ומקסימה בקצה הנמל. האוכל היה גורמה השרות אדיב. אני אכלתי כמה מנות ראשונות קרפצ'יו דגים חציל מדהים. אשתי נהנתה ממנה עם... שרימפס. והילדים בלעו ההמבורגרים. בקיצור היה טעים ביותר נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לימאני - תמונה
לימאני מבקר מתחיל
לימאני
4.8
24/06/15

לשבת בלימאני בשעות אחר הצהריים ליד הים, לצפות עם כוס בירה בשקיעת השמש, לטעום מהמעדנים של המסעדה. מה צריך יותר הבן אדם?

עוד פרטים
הוספת תגובה
רון - תמונה
רון 4 ביקורות
מקום מקסים, אוכל מעולה ושירות מצויין
4.5
07/06/15

אני ובת זוגתי היינו בשישי האחרון לרגל יום הולדתה. פעם ראשונה שהגענו למסעדה. התרשמנו מאד לטובה מהאדיבות של אנשי הצוות, וכמובן שהתפאורה של נמל קיסריה תורמת לאווירה. האוכל היה טעים מאד,... מספק והגיע במהירות. החיסרון היחיד לדעתי הוא שהמגוון יחסית לא גדול. המחירים סבירים. האמת שציפינו למחירים יקרים יותר ממסעדה שממוקמת בנמל קיסריה, אז הופתענו לטובה! ממליצים בהחלט :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרבה לבקר - תמונה
מרבה לבקר 4 ביקורות
מקום נחמד.. שרות רע, אוכל בינוני
1.3
25/05/15

מנהל המקום לוקח על עצמו להזיז אנשים, לגעת להם בשולחנות ולהפריע את הנהתם. המקום שורץ חתולים. אסטטיקה מהם והלאה אוכל סביר, מטובל יתר על המידה, סלומון יבש, מנות אחרונות מתוקות מדי. המקום... נראה נחמד אך הבינוניות הורסת הכל

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
26/05/2015
יש אנשים שחושבים שהעולם סובב סביבם . הם חושבים שאם הם אורחים במסעדה אז הם הם יכולים לעשות מה שהם רוצים וכולם במקום צריכים לבקש מהם רשות בכדי לנהל את המסעדה לרווחת כל הנוכחים. אצלי במקום זה לא עובד ככה, הלקוח לא תמיד צודק ואני לא מפחד מביקורת לא טובה. אם כי למרות הכל אנסה להוציא את כולם מרוצים ושמחים. את האדון הנכבד לא זרקתי מהמקום רק בגלל הבחורה שהייתה אתו ונראה לי מובכת מאוד. בקשר לביקורת על האוכל , אכן לפעמים לא הכל מושלם אך אני תמיד נותן מענה כאשר מיידים אותנו בזמן אמת ואנו גם משתדלים לשאול כל אחד אם טעים וטוב לו.
שוקי - תמונה
שוקי 2 ביקורות
היינו 12 איש וכולם כולם נהנו מאד.
4.0
29/11/14

המיקום משגע, הכינו לנו מקום ע'פ בקשתנו מראש.האוכל היה מעולה.טיפלו בנו ביחס אישי מעל ומעבר. תודות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
elena - תמונה
elena 2 ביקורות
ארוחת צוהוריים
2.0
16/10/14

היום אכלנו בביסטרו. הכזבה גדולה. מלוכלך,רועש, המתנה ארוכה לאוכל וטעות בחשבון. הזמנו גמבורגר לילד וקיבלנו אותו חצי עשוי ,שלא ביקשנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
19/10/2014
קודם כל אנחנו מתנצלים על החוויה הלא-נעימה, מדובר מבחינתנו באירוע חריג מכיוון שאנו מקפידים מאוד בנושא השירות ומקבלים לא מעט תגובות טובות מלקוחות. היה עומס גדול מאוד בחג ואנו מקפידים על אוכל טרי שמוכן רק לאחר ההזמנה, כך שייתכן וזמן ההמתנה התארך מעט. בכל מקרה, מכיוון שחשוב לנו מאוד ללמוד ולהשתפר, נשמח אם תוכלי להשאיר לנו מספר טלפון כדי שנוכל לחזור אלייך.
Shelly - תמונה
Shelly מבקר מתחיל
היה מעולה!!!
4.8
12/10/14

בערב חג סוכות הגענו לארוחת ערב בלימאני ביסטרו. היה גשום באופן פתאומי וחששנו שהחווייה תהרס. אך סדרו לנו מקום בפנים, היה נוף נהדר גם משם. האוכל היה ממש נהדר, נהננו מכל ביס. היו הרבה אנשים... במסעדה (בחלל הפנימי), אך עדיין לא היה רועש במיוחד. השירות היה טוב, והשף ניגש להתעניין אם נהנינו. מאד מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Limor - תמונה
Limor מבקר מתחיל
לא להיט
2.3
14/09/14

הזמנו מנה ראשונה שרימפס הוא היה צמיגי למדי במנה עיקרית הזמנו פילה דניס שהיה יבש והמבורגר ללא טעם 300 ₪ ולא הבנו על מה שילמנו סכום כזה בקיצור אכזבה לשם לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
16/09/2014
ראשית כל, חבל שלא דיברתם אתנו בזמן הביקור שלכם אצלנו ואמרתם את מה שכתבם. אומנם זה לא כיף לשמוע אבל הגישה שלנו היא שתמיד נעדיף לשמוע תגובות, גם אם הם לא טובות בכדי שנוכל לבדוק ולתקן במידת הצורך. בנוגע למחיר, שרימפס מנה ראשונה עולה 52, המבורגר 64 ופילה דג ים 105 כך שיוצא 221 שח'.למרות חוסר הדיוק כואב לי לשמוע שמישהו יצא כל כך מאוכזב מהמסעדה שלי." תודה ודברי איתי אם צריך עוד משהוא. אסף
liatasul - תמונה
liatasul 3 ביקורות
מסעדה מעולה
4.8
30/08/14

חגגנו יומולדת במסעדה, האוכל היה מעולה, כל המנות שהזמנו היו מצויינות, השירות היה מהיר ואדיב, השף ניגש אלינו וגם הבעלים של המסעדה ושניהם היו אדיבים וחייכנים. המסעדה עצמה גדולה ונעימה, יש... מספר אפשרויות ישיבה במסעדה, מעוצבת בצורה מאוד נעימה וכמובן שגם הנוף מסביב עוזר, בקיצור נחזור שוב!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
elad.att - תמונה
elad.att מבקר מתחיל
מומלץ!!
5.0
21/08/14

חגגנו שם השבוע יום הולדת בחברת המשפחה. יופי של אווירה ונוף מושלם, מנות מצויינות (מומלץ הסנדוויץ' דג) ושירות חייכני.

עוד פרטים
הוספת תגובה