נגישות
נגישות

סורנטו - Sorento ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

88 ביקורות וחוות דעת על סורנטו

ילנה בלוך - תמונה
ילנה בלוך 4 ביקורות
מקסים,טעים ונעים-מומלץ בחום
4.8
10/06/16

חגגנו בת מצווש לבתי במעגל משפחתי יצחק- בעל המקום היה עדיב וסבלני הראל- אחרי על מלצרים- נתן לנו יחס מעל ומעבר,היה קשוב וסבלני,ידע להמליץ על מנות טעימות ועזר בכול משביקשנו האוכל היה מאוד... טעים ובשפע מאוד נהנו,אווירה חמה ונעימה,יחס מקסים,שרות טוב,מחיר בהחלט סביר ומנות גדולות וטיעמות ממליצה בחום! אנו נחזור למקום הזה עוד הרבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
רבקה - תמונה
רבקה 18 ביקורות
היה טעים ומשובח
4.8
22/05/16

חגגנו לאבא שלי יומולדת 65, והזמנו מקום ל 9 איש, השירות היה מהיר ואדיב מאוד, היתה למלצרים סבלנות אינסופית לילדים שהתרוצצו הלוך ושוב. האוכל היה בשפע ובטוב טעם. המקום הומלץ על ידי למשפחה... שהגיעה מרחבי הארץ והיתה מוצלחת ביותר. המקום מומלץ הן למשפחות והן לזוגות, המחירים לא זולים אך האוכל טעים מאוד, כך ששוה כל שקל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Leapilo - תמונה
Leapilo מבקר מתחיל
מעולה
4.8
16/04/16

התיישבנו בתאריך ה6/4 לחגוג יום הולדת כל המשפחה ונפעמנו מהשירות המדהים של הצוות! היה איתנו ילד אשר אלרגי לחלב ולכן הדרישות שלנו קצת חרגו מהנורמה,מבחינת הרגישות לסיטואציה ועד להכנת מנה... מיוחדת אשר תענה על הצרכים של ילד הרגיש לחלב. ראוי לציין את הצוות שיצא מגדרו על מנת לעזור לנו,במיוחד את הראל אשר עשה מעל ומעבר על מנת שנרגיש טוב. זו הייתה החוויה הראשונה שלנו במסעדה ובהחלט חוויה מושלמת. האוכל היה מדהים והאוירה הייתה מצויינת. פשוט תודעת שירות מדהימה! בהחלט מומלץ לזוגות ומשפחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
idan - תמונה
idan מבקר מתחיל
טעים, שירות מעולה - אהבנו !
5.0
11/04/16

חגגנו בריתה במסעדת סורנטו לכ-100 אורחים. האוכל היה טעים מאד, האורחים נהנו והשירות היה מצוין. כל בקשה זכתה למענה מהיר אדיב ומקצועי. חוות הדעת של האורחים היו מעולות הן לגבי האוכל, הן לגבי... השירות והן לגבי המקום עצמו. הצוות היה נחמד מאד ואדיב והשירות היה מצוין! ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon - תמונה
Alon 3 ביקורות
מאוד מאכזב
1.5
06/04/16

באנו לחגוג יום הולדת אז הזמנתי שולחן מראש. שהגענו הושיבו אותנו באיזור של קבוצות ומרוב הרעש לא יכולנו לשמוע כלום ברמה כזאת שהראש התחיל לכאוב. ביקשנו לעבור בפנים והבטיחו שיעבירו שיהיה... מקום, וכמובן שהתפנה מקום לא שאלו אותנו בכלל אם נרצה לעבור. הזמנו לחם שום למנה ראשונה והוא היה מאוד מאכזב, זה היה יותר לחם עם גבינה מעל. לא קיבלנו שום צלחות עם המנה הראשונה שזה היה די מוזר. לאחר 3 דקות הביאו את העיקריות, בקושי נגענו בראשונה וכבר הביאו את המנות העיקריות. השולחן היה עמוס בדברים שממש לא שיפר את החוויה הדי מאכזבת גם ככה. הספגטי היה לא רע והפיש אנד צ'יפס היו ספוגים שמן ומאוד מאכזבים. עזבנו בלי להסתכל על תפריט הקינוחים מרוב שהתאכזבנו. בלי ספק האכזבה הכי גדולה שהייתה לי בכל המסעדות שהייתי בהן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רבקה - תמונה
רבקה 18 ביקורות
היה נהדר
4.8
20/03/16

חגגנו לבעלי יומולדת עם הילדים, הכל היה נהדר, השרות, המהירות שהביאו את האוכל, והכי חשוב, כל מנה היתה טעימה ביותר, זו לא פעם ראשונה שאנו מגיעים ובהחלט נמשיך לבוא ולהמליץ. המחיר לא זול אבל... גם לא נורא..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tom - תמונה
Tom 2 ביקורות
מומלץ לזוגות ומשפחות
5.0
08/03/16

ביום חמישי האחרון ביקרתי במסעדצ סורנטו בראשון לציון לראשונה קודם כל מקום שנותן אווירה לחזור עוד פעם השירות האדיב והמקצועי של המלצרים,אוכל ברמה שלא משפילה מסעדת מישלן באיטליה ויחס חם... ואישי מבעל הבית שהיה נחמד מאוד להכיר ששמו איציק.המנות יצאו במהרה לא חיכינו זמן רב ונהננו מכל רגע במסעדה נחזור לשם שוב זה בטוח !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
08/03/2016
תודה רבה לך על התגובה המחממת, עדין רחוקים ממישלן אבל משתדלים לתת את האוכל והשירות בטיב הכי גבוה מבחינתנו
zoani - תמונה
zoani 5 ביקורות
א כ ז ב ה !!!!!
2.5
15/02/16

לצערי למעט השירות האדיב, אין לי אף מילה טובה על המסעדה. מנה של ברבוניות היתה, בטעמה ובצורתה, אצבעות בקלה מצופות בפירורי לחם צפופים וספוגים בשמן. הצילחות של המנה היה מזעזע לא פחות-ערמה... ענקית חסרת צורה של קוביות תפו"א מטוגנים שאיש לא נגע בהם. לחם השום שהזמנו, היה לחם לבן עבה חסר טעם לחלוטין, יבש, עם גבינה צהובה מומסת עליו, שלא התאימה בשום אופן! לא נגענו בו, למעט הטעימה הראשונית. למרות שאמרנו את הדברים למלצר, חייבו אותנו במחירו לאכזבתינו. הזמנו סלמון ודג שלם בתנור, כל הדגים הגיעו עם רוטב ירקות מוזר ולא טעים, שפוך עליהם. מנת הקינוח, ופל אמריקאי, היה לא יותר מסביר או סתמי. אין סיכוי שנגיע לשם שוב או נמליץ. אף אחת מאיתנו (ארבע נשים) לא גרה בראשון, אבל עשינו מאמץ להגיע כי חיפשנו מסעדת דגים כשרה. זו הייתה חוויה מאוד לא נעימה... וחבל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
17/02/2016
אנו מצרים על חוויתך המוגדרת אכזבה כבעלי המסעדה אנו שוקדים יום וליל על טיב האוכל שלנו, אנו מתנצלים שלא קלענו לטעמכם אשמח להזמין אותכם שוב לחוות את סורנטו ולהבין למה כל כך הרבה אנשים אוהבים את האוכל שלנו ובלווי השירות האדיב שאנו נותנים אנחנו נתחקר את המקרה ונסיק מסקנות בהתאם אשמח לשוחח עימכם בטלפון על הנושא תודה רבה שביקרתם אצלנו  מסעדת סורנטו
shula - תמונה
shula 2 ביקורות
מקום מקסים, אוכל מעולה ושירות אדיב
5.0
15/01/16

חגגנו אתמול יומולדת 70 לאבא. היה מקסים. איציק הבעלים של המסעדה ליווה אותנו בכל צעד החל מבניית התפריט ועד לאיך הערב יראה. במשך כל הערב היה צמוד אלינו מלצר שמילא אחרי כל מה שביקשנו. כל... הצוות במסעדה חביב ומאד שירותי. האוכל היה טעים מאד, מוגש בצורה אסתטית ובשפע רב. המנות כל כך גדולות ומרובות שלא יכולנו להכניס פירור כבר באמצע המנה העיקרית. המקום נראה יפה ומכובד והמחיר סביר מאד ולא יקר. בהחלט מומלץ לעריכת אירועים שכאלה. אנחנו יצאנו עם טעם של עוד, מהאוכל, מהשירות והמקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
y.winter - תמונה
y.winter מבקר מתחיל
מנות טבעוניות
2.8
23/12/15

שלום סורנטו, התארחתי באירוע משפחתי לפני כשבוע אצלכם במסעדה. נתקלתי בדיסוננס בין הציון כי ישנו אוכל טבעוני (מתנוסס בעמוד הראשי באתר ונאמר בתיאום המזמינים שנעשה מול המסעדה) לבין רמת הידע... והבקיאות (בסיסית) במה שעונה לקריטריונים האלו בקרב הצוות. אין לי טענות לגבי הטעם, שכן מנות הפתיחה היו כולן טובות - הלחמים, החציל בטחינה וסלט הפטריות (שקטף הרבה מחמאות בשולחנות, אפרופו). כשהגענו לשלב המנות העיקריות העניין נהיה מסובך יותר - נודלס אטריות ביצים וניוקי/רביולי (להערכתי גם כן ביצים/חלב) הוצגו בביטחון ע"י המלצרים כטבעוניים. נאלצתי להאיר את עיניהם ולהסביר להם מה כן ומה לא. לבסוף הסתפקתי באופציה הכמעט-וודאית היחידה, ספגטי ברוטב עגבניות. על אף הכוונות הטובות והאכפתיות מצד המלצרים, הנושא הזה לוקה בחוסר ידע וכדאי לערוך בריף קצר בקרב המלצרים והצוות במטבח כדי למנוע מצבים כאלו בעתיד מול לקוחות. יותר מזה, אתם מוזמנים לחפש בגוגל vegan-friendly וליצור עמם קשר ולראות איך אפשר לקדם את הפוטנציאל של הקהל הטבעוני במסעדה. זה אף פעם לא מזיק. אפשר להפיק מזה באמת רק דברים יפים, טובים וטעימים :) תודה ושבוע טוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה