נגישות
נגישות

סורנטו - Sorento ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

88 ביקורות וחוות דעת על סורנטו

רבקה - תמונה
רבקה 18 ביקורות
אין דברים כאלה
4.5
09/09/15

הזמנו מקום ל 5 איש ( כל המשפחה ), והיה אחלה מהתחלה..זו לא פעם ראשונה בשבילי שאני אוכלת שם אבל לבעלי והילדים זו היתה פעם ראשונה , השירות אדיב מאוד ומהיר האוכל ברמות על, כל מה שהזמנו היה... טעים מאוד.. המלצות מכל הלב

עוד פרטים
הוספת תגובה
אינה פאוקמן - תמונה
אינה פאוקמן 2 ביקורות
הכל פיקס
5.0
18/08/15

אני ובעלי באנו בשעה 23:30 רעבים, קיבלנו יחס חם, המנות הגיעו מהר, הגודל של המנות מפנק, המנות יפות והטעם ללא תחרות-טעים ומפתיע. המקום נקי ומסודר! המחיר פייר ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של מסעדת סורנטו
מסעדת סורנטו
04/11/2015
תודה רבה לך אינה שמחנו לקרוא את תגובתך
קטי - תמונה
קטי 2 ביקורות
תודות
4.8
14/07/15

אתמול היתה מסיבת הפתעה לכבוד 55 שנות נישואין שלנו. האוכל היה טעים, כולם היו מרוצים. שירות טוב ובעל הבית איציק דאג לכל. מאוד נהנו כל האורחים. היינו כ-50 איש והיה כייף. תודה איציק

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של מסעדת סורנטו
מסעדת סורנטו
04/11/2015
תודה רבה לך קטי שמחתי לחגוג ביחד אתכם את שמחתכם
גבריאל - תמונה
גבריאל 6 ביקורות
מסיבת הפתעה במסעדת סורנטו
5.0
12/07/15

שבוע שעבר חגגנו מסיבת הפתעה במסעדת סורנטו בחדר פרטי גדול עם דשא סינטטי וגג נפתח. האווירה הייתה מדהימה, החדר היה מרווח והרגיש כאילו אנחנו בחצר של אולם אירועים. ברצוני לשבח את איציק המנהל... ואת הצוות שלו שסייעו לנו בכל מה שרצינו. האוכל טעים מאוד, עשיר ומגוון וכולם יצאו מרוצים. מומלץ מאוד לאירועים ולכל מטרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Iris - תמונה
Iris מבקר מתחיל
מפגש מחזור מרגש עם טעם של עוד...
5.0
04/07/15

הרבה בזכות המסעדה ואיציק שהיה שם בשבילינו..... ביום חמישי האחרון ערכנו פגישת מחזור מרגשת בחדר הפרטי המעוצב ברוב טעם במסעדה. החדר היה מוכן לקראתנו. היה משמח לראות את עיצוב החדר, השולחן... הערוך באלגנטיות ומסודר באופן שיכולנו גם להסתובב בחדר בחופשיות וגם לשבת בצורה כזו שאיפשרה לנו לראות אחד את השני. פרי מחשבתו של איציק, הבעלים. לשרותינו עמד בחור חמד שסידר לנו את המקרן, המזגן וכל מה שביקשנו. ואז הגיע האוכל....אח...איזה אוכל. טעים כל כך, מוגש באסתטיות ובשפע. כשדיברתי עם איציק אמר הוא לי שאם אשאיר את תכנון התפריט בשבילו, רק ארוויח. אמר וצדק. בחירת המנות הייתה מעולה. כולם נהנו. פחדתי שלא יספיק. מצחיקה שכמותי. לא רק שהספיק אפילו נותר. שפע של ממש. והקינוחים?? לתיפארת. ממש תענוג לחיך. השתייה החמה הייתה באמת חמה. כל אחד ביקש וקיבל את אשר חשק. היה כייף. השירות היה חם ואדיב. אישי ויחד עם זאת לא מעיק או מפריע לפרטיות. אני ממליצה ואמשיך להמליץ בחום. אני כבר יודעת שאמשיך לפקוד את המסעדה וכמוני חבריי שנהנו מאוד. איציק, תודה על הכל. יישר כוח. הבטחת ועמדת במילתך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inbar - תמונה
Inbar 3 ביקורות
חוויה קולינארית במיטבה
5.0
25/06/15

רצינו להודות לצוות המדהים של מסעדת סורנטו שפינקו אותנו בשלל מטעמים ובשירות ללא דופי. הגענו למקום לאחר ששמענו עשרות המלצות ולא הצטערנו על ההחלטה לחגוג את סיום לימודי התואר במסעדת סורנטו.... נתחיל במנות הפתיחה - הוגשה לנו פלטה ענקית שבה היופטריות ממולאות בשלל גבינות במעטפת פריכה בליווי רוטב צ'ילי, רול חצילים, הום פרייז וסיגר ים תיכוני. למנה עיקרית לקחנו דניס עם צ'ימיצ'ורי, קדרת דגים, פיצה ורביולי בטטה. הכל היה פשוט מעדן וכל מילה אחרת מיותרת. כמובן שלארוחה מצוינת שכזו צריך גם סיום מתוק. אז לקינוח הזמנו- סורנטו וניל, סופלה שוקולד וופל בלגי שהוגש עם 4 סוגי גלידה משובחת ביותר. החוויה הזו לא הייתה יכולה להיות מושלמת ללא היחס המעולה של בעל המקום איציק קדוש וצוות המלצרים הנעים והאדיב שלו. אין ספק כי נשוב לשם בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
heftziba - תמונה
heftziba 2 ביקורות
אירוח במסעדה
4.5
01/06/15

שלום רב, זו הפעם השנייה שאנו מתארחים במסעדת סורנטו להרמת כוסית חברה. אני רוצה להודות לאיציק ולכל הצוות על אירוח מוקפד וטעים להפליא. על היחס האישי והמקסים בהחלט נותן תחושה של עוד. חפציבה... גלט

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
המקום האידיאלי לאירועים משפחתיים וימי הולדת
4.0
20/05/15

לפני כשבוע חגגנו יומולדת הפתעה לאבא שלי והיה מאוד מוצלח. האוכל בסורנטו מגוון וטעים, האווירה נעימה, המחירים נוחים ורמת השירות גבוהה. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של מסעדת סורנטו
מסעדת סורנטו
21/05/2015
שמחנו להעניק לכם שירות ותודה שבחרתם בנו
yoni - תמונה
yoni מבקר מתחיל
מסעדה נעימה
4.5
20/05/15

ערכנו בסורנטו ארוע משפחתי ל- 22 איש.קיבלנו חדר נפרד המצוייד במערכת שמע ומסך . האוכל היה טעים , השירות טוב , החדר היה מרווח מספיק . מאוד נהנינו . בטוחים שנחזור לשם שוב . ממליצה גם לכם .

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של מסעדת סורנטו
מסעדת סורנטו
21/05/2015
תודה רבה על המחמאות מעריכים את זה מאוד ניפגש בשמחות
keynan.y - תמונה
keynan.y מבקר מתחיל
איכות אוירה ושירות במקום אחד!
5.0
25/04/15

ערכנו אירוע קטן לכבוד בר מצווה של הבן.. ממליצה בחום! האוכל מצוין ומיוחד והשירות מדהים ואדיב. לא תתאכזבו

עוד פרטים
הוספת תגובה