נגישות
נגישות

סורנטו - Sorento ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

88 ביקורות וחוות דעת על סורנטו

shiran - תמונה
shiran מבקר מתחיל
שירות מזמין וחוויה מעולה.
4.8
13/12/15

בילינו אתמול (מוצאש) בסורנטו, המתנו הרבה מאוד זמן בחוץ אך היה שווה כל רגע המתנה..המארחת שקיבלה אותנו נטלי- היתה מקסימה,לבבית, חמה ונחמדה ללא דופי, האוכל היה נהדר. ללא ספק נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חן - תמונה
חן מבקר מתחיל
בריתה בסורנטו
4.5
12/12/15

חגגנו בריתה בשישי בבוקר במסעדת סורנטו. האירוע היה בסדר גודל של 120 איש. ראשית, האוכל היה מצוין ובשפע(אפילו יותר מדי) וקיבלנו תגובות מעולות מכל האורחים. השירות היה טוב מאד וכל השולחנות... טופלו כראוי. מבחינת המחיר, בדקנו בעוד הרבה מקומות באזור וזה בהחלט מחיר סביר ומתחת לממוצע, ועדיין קיבלנו. איציק, בעל הבית, ניהל את האירוע בצורה מקצועית ועזר בכל דבר שביקשנו. בקיצור- ממליצים בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שושי - תמונה
שושי מבקר מתחיל
מסיבת הפתעה לגיל 60
4.8
10/12/15

האוכל הטעים מאוד והשפע הרב והאירוח הנפלא הפכו את מסיבת ההפתעה שערכנו לאימי לגיל 60 למסיבה מוצלחת במיוחד. קיבלנו חדר פרטי, אווירה נעימה, צוות מלצרים חביב מאוד והמון אוכל טעים ומיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אינגה  - תמונה
אינגה מבקר מתחיל
יום הולדת 50 בהפתעה
4.3
09/12/15

חגגתי יום הולדת 50 בהפתעה לבעלי במסעדת סורנטו בחדר הפרטי (במרפסת.. היתה אוירה מדהימה הגשת המנות היתה אסטטית וטעימה לדיברי האורחים.. ושיתוף פעולה נפלא ביני לבין איציק מנהל המסעדה אשר עשה... כל שביכולתו להצלחת הערב. כמו כן, רוצה לציין לשבח את צוות המלצרים המסור והלבבי שנתנו שירות אדיב חייכני ונעים. מסעדה מומלצת בחום :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hanna - תמונה
Hanna מבקר מתחיל
יום נישואין
4.8
23/11/15

בעלי ואני חגגגנו יום נישואין ונהננו מכל רגע. המנות גדולות השירות אדיב ומהיר והאווירה מאוד נעימה. והכי חשוב הקינוחים מאלפים. ממליצה בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה מבקר מתחיל
עשינו מסיבת ברית בסורנטו
4.8
03/11/15

והיינו מאוד מרוצים. המסעדה יפה ונעימה, האוכל הוגש בבופה והיה טעים ובשפע, והאורחים עצמ נתנו פידבק חיובי תוך כדי ואחרי האירוע. איציק מנהל המקום היה קשוב לכל מה שביקשנו כולל להוציא קינוח... מיוחד עם זיקוק לילדת יום הולדת, בהחלט ממליצה למי שמחפש לעשות אירוע יפה ומכובד ובמחיר הוגן מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eviatar - תמונה
Eviatar 4 ביקורות
מסיבת ברית ביום שישי
4.8
03/11/15

חגגנו לבננו את מסיבת הברית בסורנטו. האווירה היתה מעולה והאוכל היה טעים במיוחד. עד היום האורחים מזכירים את הרמת השל אוכל והשפע הרב מבחינת הכמויות שהוגשו לשולחנות, היתה הרגשה שפשוט... הוציאו רת כל התפריט של המסעדה. העבודה מול איציק לקראת האירוע, במהלכו ואחריו היתה מקצועית ונעימה במיוחד! קיבלנו תשובות בכל רגע שהיינו צריכים. ממליצים בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רון ושרית - תמונה
רון ושרית מבקר מתחיל
אחלה של מסעדה
5.0
01/11/15

אני ואשתי לקוחות קבועים במסעדה,אחלה מסעדה אחלה שירות ותמיד לשביעות רצונינו ממליצים בחום.הדגים מעולים הפסטות מעולות השירות מעולה ואדיב במיוחד!!!באמת באמת מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מתן - תמונה
מתן 2 ביקורות
אוכל מעולה, שירות נוראי
3.3
29/10/15

האוכל היה מאוד טעים האכזבה הייתה מהשירות חיכינו מעל לחצי שעה למנה ראשונה ועוד חצי לעיקרית קיבלנו מספר פעמים מנות של שולחנות אחרים ובכלל האווירה הייתה מאוד מבולבלת בין המלצרים שאמנם היו... אדיבים ונחמדים אך לא מקצועיים

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
02/11/2015
שמי איציק קדוש ואני הבעלים של המסעדה אני שמח לשמוע גם כאן שהאוכל היה טעים כמו שטענת פניתי אליך לשאול על חוויתך נאמר לי שהשירות היה לוקה בחסר ואני הסברתי לך שיש לי מלצרים חדשים התנצלתי בפניך והבטחתי שאני מטפל בנושא אנו עמלים יום ולילה על שירות מוצלח ואיכותי ואכן הלוקחות מעידים על כך תודה על תשומת הלב ושמחנו לארח אותך מסעדת סורנטו
anat - תמונה
anat מבקר מתחיל
אכזבה
1.8
27/10/15

פעם ראשונה שלנו במסעדה עם אורח מניו יורק. אני לא נוהגת לרשום ביקורות על מסעדות אך כאן חרגתי ממנהגי. כולנו מאוד אוהבים דגים ולכן הזמנו את מנות הדניס, אמנון וקדירת הדגים. יש לומר כי... התאכזבנו מכל המנות. רוטב העגבניות שהגיע עם הדגים היה חריף מאוד, למרות שנאמר כי הוא רק פיקנטי ולכן לא נגענו בו, הדגים הוא חצי נאים בפנים ובכולם היה טעם חריף משום מה. השום שהגיע איתם היה מר ותפו"א והבטטות היו שומניים ובעלי טעם תפל. חוץ מהשירות ומנראות המקום, הכל היה מאכזב ולא שווה את הכסף, כנראה שלא נבקר שם יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של מסעדת סורנטו
מסעדת סורנטו
02/11/2015
שלום רב אנו מצרים על כך שזאת הייתה חוויתכם לאחר תשאול המלצר הבנו שנאמר לכם שהמנות אכן פיקנטיות בחרתכם בכל המנות הדגים הפיקנטיות שיש במסעדה אנו מצרים על כך שזה לא היה לטעמכם וכמובן שכמות חריף לא ניתנת למדידה לאדם נשמח ליצור קשר עמכם על מנת לתקן את החוויה בברכה מסעדת סורנטו